Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe boeken- topic

<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 21 Jun 2016 18:06

Nieuwe boeken- topic

Hebben jullie al gezien dat Saskia Noort eindelijk met een nieuw boek komt?! :banaan:
Cant wait, ben echt fan van haar, Esther Verhoef en Milou van der Will wbt NL schrijvers.

Afbeelding

Heb meteen een pre order bij bol.com gedaan!
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 22 Jun 2016 22:18

Re: Nieuwe boeken- topic

Ben zelf niet echt fan van Saskia Noord.

Ik heb toevallig vanmiddag de nieuwe van Danielle Steel gereserveerd bij bol. Pluk de dag.

https://www.bol.com/nl/p/pluk-de-dag/9200000057002737/
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Jun 2016 10:43

Re: Nieuwe boeken- topic

Oh yes een nieuwe Saskia Noort! :D

♥♥
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 24 Jun 2016 09:55

Re: Nieuwe boeken- topic

Duchess, ik vond haar "Bloemen op zolder" serie zo mooi, en de Celeste serie ook. Ik vind Saskia echt heerlijk schrijven, moet eerlijk zeggen dat ik toch wel fan ben van de meest populaire Nederlandse schrijfsters, ze lezen heerlijk weg, zit momenteel ook in een leesdipje, zo snel afgeleid, kan niet wachten tot het vakantie is en ik heerlijk op het strand kan lezen.

Elliot, nog een fan! I luv it, al vond ik Koorts wel tegenvallen, vond vooral haar eerste boeken retegoed, en ook de serie kon er mee door, niet verwacht.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Jun 2016 11:14

Re: Nieuwe boeken- topic

Leuk een nieuwe Saskia noort

Ik ben zelf fan van suzanne Vermeer en Linda van Rijn , jet van vuuren
Afbeelding
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 24 Jun 2016 23:25

Re: Nieuwe boeken- topic

sarah1985 schreef:Leuk een nieuwe Saskia noort

Ik ben zelf fan van suzanne Vermeer en Linda van Rijn , jet van vuuren


Suzanne vind ik niet meer zo, haar eerste boeken vond ik wel leuk, Jet van Vuren heb ik nog niet gelezen en Linda vind ik ook heel goed!
Sometimes, it takes balls to be a woman.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Agnes