Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen medezwangeren in omgeving

<<

Anoniem83

Bericht 17 Okt 2013 13:19

Re: Geen medezwangeren in omgeving

Het lijkt me heel vervelend helemaal niemand in je omgeving te hebben die ook zwanger is. Bij de oudste was ik met 10 andere meiden zwanger in mijn omgeving en bij de jongste met 7 anderen. De baby's vliegen je hier bijna letterlijk om je oren. Ook nu kan ik zo 13 meiden opnoemen die zwanger zijn die we regelmatig zien.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 17 Okt 2013 14:30

Re: Geen medezwangeren in omgeving

Ik had vijf medezwangeren. Maar besprak eigenlijk niet alles met hun en had ook redelijk weinig twijfels. 1 van die zwangere was mijn zus en daar besprak ik wel meer mee. Een andere was mijn collega en daar besprak ik ook redelijk wat mee, maar die andere drie niet echt.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 17 Okt 2013 14:35

Re: Geen medezwangeren in omgeving

Ik heb besloten om op zwangerschapszwemmen en -yoga te gaan als ik verder ben dan 25 weken. Lijkt me wel gezellig.
04-2014
10-2015
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 17 Okt 2013 15:31

Re: Geen medezwangeren in omgeving

Ik had 2 vriendin die 7 weken later uitgerekend was dan ik. Was heel fijn! Al onze zwangerschapsperikelen konden we bij elkaar kwijt. Zij is inmiddels al weer 22 weken zwanger van de tweede en hier komt een tweede er volgend jaar nog niet. Bij een volgende zwangerschap hoop ik toch weer zwanger te zijn met een vriendin/familielid. Vond ik erg fijn!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem272

Bericht 17 Okt 2013 16:06

Re: Geen medezwangeren in omgeving

Milou schreef:Ik heb besloten om op zwangerschapszwemmen en -yoga te gaan als ik verder ben dan 25 weken. Lijkt me wel gezellig.
Jaa doen! Ikzelf heb er uiteindelijk geen vriendinnen aan overgehouden, maar het was wel heel leuk om andere zwangere vrouwen te zien, buiken te vergelijken, over de naderende bevalling te praten etc. Rond de 20/25 weken is ook een prima moment om zwemmen/yoga/gym o.i.d. te gaan doen :)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers