Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem253

Bericht 02 Sep 2013 19:01

Re: Action topic

Ze hebben ook weer leuke disney verjaardagskaarten voor kids. Een 3d kaart voor 0,59 cent.. Geen geld dus! ;)
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 03 Sep 2013 16:11

Re: Action topic

Vandaag een knutselpakketje meegenomen om zelf een stoffen vlaggenlijn te maken. Zoooo leuk <3
Pakket is compleet met voorbedrukte lap met vlaggetjes, buttons en alles wat je verder nodig hebt.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 03 Sep 2013 16:18

Re: Action topic

Cappuccino schreef:Afbeelding
Afbeelding

Zie dat ze nu deze 2 kastjes hebben!

edit: sorry voor de grote afbeeldingen, hoe kan ik deze verkleinen?


Jaaa die wilde ik!! 4 actions voor afgeweest, helemaaaal nergens te koop.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 03 Sep 2013 18:46

Re: Action topic

Bolletje schreef:Oh die kastjes zijn super! Die heb ik vanmorgen niet gezien. Wat kosten ze?
Ik heb gekeken naar het rokje, maar ik wilde de grijze in maat S en die hadden ze niet meer. Iemand die nog toevallig de kant van de Action op gaat en voor mij wil kijken?


Ai, had ik eerder moeten lezen. Ik heb er vandaag 1 in Zwijndrecht gekocht, en daar lagen er nog genoeg. Ik kan aan mijn ma vragen of ze deze week wil kijken? Ik woon er namelijk niet meer in de buurt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 53

Bericht 03 Sep 2013 20:42

Re: Action topic

Die kastjes zijn inderdaad héél leuk, maar ik heb er helaas geen plaats voor. Voor het rokje ga ik morgen even kijken, vind ik ook heel leuk! Heeft iemand hem toevallig al gehaald?
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:24

Bericht 03 Sep 2013 20:50

Re: Action topic

Hoe groot zijn de kastjes? Ze zijn erg leuk?
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 20:44

Bericht 03 Sep 2013 21:01

Re: Action topic

Lady starstruck schreef:Ik heb laatst een blender gekocht bij de Action voor tien euro. Want ik dacht goedkoop uit te zijn. Maar na 5 keer gebruiken is hij al kapot. Dus mochten jullie een blender willen kopen bij de Action. Niet doen dus.

Dat heb ik met de mixer..echt een miskoop!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 03 Sep 2013 21:02

Re: Action topic

Auxo schreef:Die kastjes zijn inderdaad héél leuk, maar ik heb er helaas geen plaats voor. Voor het rokje ga ik morgen even kijken, vind ik ook heel leuk! Heeft iemand hem toevallig al gehaald?


Ik heb hem vandaag gekocht! En hij is leuk! Helaas is mijn man er niet kapot van :(.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 20:44

Bericht 03 Sep 2013 21:02

Re: Action topic

liesje schreef:http://www.action.nl/upload/thumbs/2/7/0/0/2700-342-342-fit.png

Weet niet hoe ik een foto moet plaatsen. maar heb deze tuniek gekocht in kleur grijs en ook een blazer kleur aqua groen


Leuk!
<<

Frummeltje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:45

Bericht 03 Sep 2013 21:13

Re: Action topic

liesje schreef:http://www.action.nl/upload/thumbs/2/7/0/0/2700-342-342-fit.png

Weet niet hoe ik een foto moet plaatsen. maar heb deze tuniek gekocht in kleur grijs en ook een blazer kleur aqua groen


Die tuniek is leuk! Wat moest je ervoor betalen?
2-6-2012 ♥
<<

Anoniem173

Bericht 03 Sep 2013 22:44

Re: Action topic

Ik heb het rokje uit de openings post gekocht. Echt leuk voor zo weinig geld. Daarnaast ook nog een lekkere maillot. Prima voor de winter.
Heb trouwens ook van remia een potje saus gekocht voor pasta uit de oven. Kost iets van 59 cent en was heeeel lekker!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 03 Sep 2013 22:52

Re: Action topic

Dat rokje is leuk! Hoe duur was t?
Ik heb laatst het vierkant servies van de action gekocht
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Sep 2013 22:53

Re: Action topic

Ik vind het rokje ook leuk! En de vlaggetjeslijn lijkt me ook leuk om te maken met mijn neefje. Jammer dat de Action hier zo uit de richting zit!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem173

Bericht 03 Sep 2013 23:05

Re: Action topic

Elsa schreef:Dat rokje is leuk! Hoe duur was t?
Ik heb laatst het vierkant servies van de action gekocht


4.69 oid, omder de 5 euro iig
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 03 Sep 2013 23:08

Re: Action topic

Poppy schreef:
Cappuccino schreef:Afbeelding
Afbeelding

Zie dat ze nu deze 2 kastjes hebben!

edit: sorry voor de grote afbeeldingen, hoe kan ik deze verkleinen?


Jaaa die wilde ik!! 4 actions voor afgeweest, helemaaaal nergens te koop.


Hier ook niet :( Vind de onderste zooo leuk!
<<

Nyx

Bericht 03 Sep 2013 23:22

Re: Action topic

Ze waren er wel, maar geloof dat de medewerkers ze zelf opkopen.

Zie hier al helemaal de laptop van de aldi voor me. Weg voor de rij van 08.00u naar binnen mocht. :P
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 04 Sep 2013 00:00

Re: Action topic

Ik heb ze echt weken geleden bij 1 Action gezien, maar toen was ik met de scooter en kon ik m dus niet meenemen. Dus ik dacht, ach ik kijk wel ff verder met mn zusje. Nou nog 3 Actions van binnengezien maar nee hoor.

Dus als iemand 1 van beide kastjes ziet in omgeving DH, of beide kastjes, ik wil ze heeeel graag hebben!!!! Passen echt perfect in mijn interieur en ik moet alles weer bij elkaar sprokkelen...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Sep 2013 00:46

Re: Action topic

Linnie schreef:
Auxo schreef:Die kastjes zijn inderdaad héél leuk, maar ik heb er helaas geen plaats voor. Voor het rokje ga ik morgen even kijken, vind ik ook heel leuk! Heeft iemand hem toevallig al gehaald?


Ik heb hem vandaag gekocht! En hij is leuk! Helaas is mijn man er niet kapot van :(.

Ook niet als je het aan hebt? ;)
Ik hoop dat ze ze nog hebben morgen.
<<

Anoniem177

Bericht 04 Sep 2013 01:42

Re: Action topic

Ik vind het rokje ook erg leuk, ga morgen even kijken.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 04 Sep 2013 15:13

Re: Action topic

Ben weer bij de Action geweest voor die kastjes. Blijkbaar is er een leveringsprobleem en als ze er niet zijn dan komen ze zeer waarschijnlijk ook niet meer.

Boehoeeee.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem178

Bericht 04 Sep 2013 15:27

Re: Action topic

Net geweest en ze hadden weer thermoleggings! Meteen 4 ingeslagen. Vorige winter had ik er 3 en pas recent sneuvelde er eentje. Kan er nu lekker weer een hele winter mee vooruit.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 04 Sep 2013 16:15

Re: Action topic

Ik ben vandaag ook bij de Action geweest en ze waren alles al aan het ombouwen voor... Sinterklaas- én kerstspullen! :o

Het blijft een leuke winkel, ook om cadeautjes te halen! Ik heb vorige week een groot deel van mijn sinterklaascadeautjes (ja ja, nú al) daar gekocht :D
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem31

Bericht 04 Sep 2013 17:13

Re: Action topic

Hij kostte volgens mij een 8 of 10 euro. Maar ik vond hem zo leuk
<<

Reneé

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 04 Sep 2013 16:05

Bericht 04 Sep 2013 17:23

Re: Action topic

Vanmiddag heb ik de kastjes hier nog zien staan. Maar goed ik weet niet waar jullie wonen, misschien is het voor jullie wel heel ver rijden.

Ik vond de kastjes wel erg klein.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 04 Sep 2013 17:25

Re: Action topic

Ik heb boekjes met karton gehaald, met allemaal Pipachtige printjes erin waar je leuk een letterbak oid mee kan pimpen. Net minibehang boekjes! Zooo schattig. Ben er helemaal enthousiast over haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers