Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem315

Bericht 16 Okt 2013 19:57

Re: Dagcafé

Hoi Maple. Lig je al op bed dan? Ik zou gewoon lekker onder de dekens kruipen.
Ik ben juist niet moe. Kan 's nachts niet slapen, omdat ik energie over heb :thumbdown:
<<

Anoniem7

Bericht 16 Okt 2013 20:05

Re: Dagcafé

Ben inderdaad onderweg naar bed, even tandenpoetsen en dan lig ik :)
<<

Anoniem315

Bericht 16 Okt 2013 20:06

Re: Dagcafé

Welterusten alvast :hug:
<<

Anoniem12

Bericht 16 Okt 2013 20:07

Re: Dagcafé

Bazinga schreef:Ja, had ik gedaan, gevraagd waarom-ie opeens weer bovenaan (zonder biedingen) stond. Zijn uitleg was dus dat-ie geen reactie meer kreeg. Toen ik zei dat we vanochtend nog contact hadden, zei hij dat-ie dacht dat dat gister was ? Wat een vaag gedoe, steek 't geval dan maar ergens waar de zon niet schijnt..

Nou idd wat een rare!!
<<

Anoniem17

Bericht 17 Okt 2013 07:51

Re: Dagcafé

Goedemorgen!
Pff ik heb er vanmorgen zo lang over gedaan om op m'n werk te komen, nu ben ik chagerijnig. Wat een ellende!
Vanavond heb ik voor het eerst deze week een avondje niks, heerlijk! Ik ga iets extra lekkers koken (weet nog niet wat, iemand ideeën?) en daarna steek ik de kaarsjes aan, zet ik een grote pot thee en kruip ik onder de dekens op de bank. :heart:
<<

Anoniem12

Bericht 17 Okt 2013 07:52

Re: Dagcafé

Elliot schreef:Goedemorgen!
Pff ik heb er vanmorgen zo lang over gedaan om op m'n werk te komen, nu ben ik chagerijnig. Wat een ellende!
Vanavond heb ik voor het eerst deze week een avondje niks, heerlijk! Ik ga iets extra lekkers koken (weet nog niet wat, iemand ideeën?) en daarna steek ik de kaarsjes aan, zet ik een grote pot thee en kruip ik onder de dekens op de bank. :heart:

En ga je je forumstatus weer wat upgraden. :thumbup:
<<

Anoniem17

Bericht 17 Okt 2013 07:55

Re: Dagcafé

Haha ja da's ook wel nodig he? Het komt door Netflix, ik forum nooit meer thuis sinds ik dat heb! Maar ik ben nu bezig met het laatste seizoen How I Met Your Mother, dus daarna heb ik wel weer tijd :wink:
<<

Anoniem17

Bericht 17 Okt 2013 11:10

Re: Dagcafé

Ik verveel me dus echt dood. Iemand zin om te kletsen?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 17 Okt 2013 11:11

Re: Dagcafé

Ga kattenselfies maken! :D
<<

Anoniem17

Bericht 17 Okt 2013 11:14

Re: Dagcafé

Ik zit op m'n werk, en ik mag m'n katten niet meenemen hier. Zo lullig! :nopompom:
<<

Anoniem12

Bericht 17 Okt 2013 11:17

Re: Dagcafé

Elliot schreef:Ik verveel me dus echt dood. Iemand zin om te kletsen?

Netflix! :popcorn:
<<

Anoniem17

Bericht 17 Okt 2013 11:18

Re: Dagcafé

Ik heb geen netflix @ work. :thumbdown:
<<

Anoniem12

Bericht 17 Okt 2013 11:21

Re: Dagcafé

Elliot schreef:Ik heb geen netflix @ work. :thumbdown:

Je zit toch op een PC of wat?! :thumbup:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 17 Okt 2013 12:04

Re: Dagcafé

hallo hier..

ben weer een beetje bij.. stond zo beroerd op paar uurtjes geleden, ga even wat te eten maken hopelijk helpt het
<<

Anoniem 53

Bericht 17 Okt 2013 12:16

Re: Dagcafé

Waait het bij jullie ook zo hard? Regen erbij en het is weer een echte herfstdag :D
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 17 Okt 2013 12:27

Re: Dagcafé

neuh hier schijnt steeds de zon, waait wel hard!
<<

Anoniem17

Bericht 17 Okt 2013 12:42

Re: Dagcafé

VET GENANT! Ik stond net bij de Primera om een cadeaubon af te rekenen, is m'n rekening leeg! Schijnbaar is er iets afgeschreven waarvan ik niet wist dat 't zou komen, ga thuis meteen even kijken! Gelukkig heeft m'n vriend net een financiele meevaller gehad, kan hij me weer even aanvullen :P
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 17 Okt 2013 12:53

Re: Dagcafé

oh nee dan zou dat ik ook gênant vinden!
<<

Anoniem 53

Bericht 17 Okt 2013 12:54

Re: Dagcafé

Aah Elliot, dat is behoorlijk lullig inderdaad. Heb het ook een keer gehad, gelukkig was mijn moeder bij me en heeft ze even snel voorgeschoten, maar ik had het wel ineens behoorlijk warm!
<<

Anoniem17

Bericht 17 Okt 2013 13:30

Re: Dagcafé

Hoera, m'n vriend gaat vanavond geld naar me overmaken! Haha, problem solved.

Ik heb besloten dat ik zelf kerstkaarten ga maken dit jaar. Had een tijdje geleden al wat spulletjes meegenomen bij de action en ik ga denk ik vanavond weer verder. Heb er nu al zin in!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 17 Okt 2013 16:06

Re: Dagcafé

leuk Elliot :-) en fijn dat hij even wat geld overmaakt

pff dacht ga even op de fiets naar de apotheek, was mij daar toch een partij druk! en kwam nat geregend thuis.
fietste met een plu, haalde een man mij in en zei "valt nog niet mee he met een paraplu fietsen?!" uhm nee idd haha
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Okt 2013 18:36

Re: Dagcafé

Ik ben blij :D hopelijk kan ik van 't weekend een PS3 halen en een stom, oud spel dat k daarbij krijg, ruilen tegen een nieuwe GTA5 :D (Ben blij met mijn broers domme vrienden) En ik heb net een TV van een kennis kunnen overkopen, voor mijn mammie :)
<<

Anoniem17

Bericht 18 Okt 2013 11:07

Re: Dagcafé

O mijn hemel, heeft er iemand een zuurstofmaskertje voor me? Er zit een collega bij mij op de kamer te kletsen met mijn kamergenoot, en ze heeft een of ander megaranzig stinkparfum op. Heel mannelijk, zwaar en vies. GATVERDAMME. De hele kamer ruikt ernaar. Ik ga bijna van m'n stokje, en m'n neus zit verstopt dus ik ruik maar heel slecht. Kun je nagaan, hoe moet mijn collega met volledig reukvermogen zich nu voelen? Ik wil haar zo graag wegsturen, stinkwijf!
<<

Anoniem 48

Bericht 18 Okt 2013 11:17

Re: Dagcafé

Haha elliot dat is echt erg!

Ik heb echt een trap onder mijn kont nodig, ik moet nog boodschappen doen want er is hier niets in huis. Moet alleen nog douchen en heb niet zo'n zin om dat te doen zit zo lekker met een dekentje op de bank.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Okt 2013 14:16

Re: Dagcafé

Haha, Elliot, dat is vies, zulke zware shizzle :thumbdown:

Jeej, Baaz! Dat wordt dus weinig Bazinga op het forum de komende tijd. Ook wel eens fijn, lekker rustig :P
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers