Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vier jij je verjaardag?

<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 21:24

Bericht 17 Jun 2016 18:40

Re: Vier jij je verjaardag?

Wat jammer Sarah. Maar waarom ben je zo afhankelijk qua datum? Nodigen jullie dezelfde mensen uit?
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 17 Jun 2016 18:56

Re: Vier jij je verjaardag?

Meestal niet, of nou ja mijn ouders/zusje en tante komen altijd langs. Maar verder nodig ik niemand uit. Ik heb helemaal niets met verjaardagen vieren of naar verjaardagsfeestjes gaan.

Verjaardagen van mijn man en kinderen vieren we altijd wel. Zij vinden het wel leuk.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem281

Bericht 17 Jun 2016 19:07

Re: Vier jij je verjaardag?

Elk jaar neem k mezelf voor om vanaf nu écht niet meer te vieren. Maar ja, m'n moeder komt toch. Net als m'n beste vriendin. En de oma van m'n vriend. En m'n broertje komt ook. En m'n schoonzusje komt ook ff een bakkie doen.

Nou ja dan zijn we al weer zo ver, laat de rest dan ook maar gewoon komen. Vriend en k hebben 't vorig jaar voor 't eerst samen gevierd in oktober (hij is in september jarig en ik november) en dat beviel wel! Dan hebben we straks in april verjaardag van onze zoon en in oktober onze verjaardag samen en da's goed te doen. Doordat ik 't trouwens samen vier met m'n vriend, valt de stress op zich mee, hoewel ook ik me altijd druk (blijf) maken of iedereen voorzien is en of ik wel genoeg boodschappen heb gehaald etc.

Wat op zich nog wel helpt is dat ik altijd een schaal met kleine zoetigheden neerzet, muffins, stukjes brownie, worteltaart in stukjes gesneden, grote koeken, mini-monchoutaartjes enz. Als iedereen voldoende heeft genomen, dan gaat de schaal weg en wordt vervangen door een schaal met worstjes en kaas, smeersels en ik zet er toastjes of Turks brood om te scheuren naast en bakjes met nootjes en chips. Op die manier hoef ik niet steeds heen en weer te rennen, behalve voor wat drinken. Oh en omdat alles klein is en te happen, gebruiken we geen bordjes of bestek, ik leg gewoon voldoende servetten neer.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jun 2016 19:14

Re: Vier jij je verjaardag?

Rosalie schreef:Wat jammer Sarah. Maar waarom ben je zo afhankelijk qua datum? Nodigen jullie dezelfde mensen uit?


ja schoonfamilie komt ook op de verjaardag van neefje natuurlijk. En met die goede vriend komen ook meer ook op mijn verjaardag.
Afbeelding
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 17 Jun 2016 19:20

Re: Vier jij je verjaardag?

Nee, ik haat het! Van te voren alles schoonmaken en opruimen, dan de hele dag rennen en vliegen met eten en drinken, en dan daarna weer schoonmaken en opruimen. Laat mij maar lekker bij anderen op verjaardag gaan! De hele dag volgestopt worden met eten is meer mijn ding :)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem281

Bericht 17 Jun 2016 19:22

Re: Vier jij je verjaardag?

Oh het opruimen en schoonmaken vind ik dan weer niet zo'n probleem. Ideaal juist, zo'n stok achter de deur :smile:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 17 Jun 2016 19:27

Re: Vier jij je verjaardag?

Yadira schreef:Yeah!

Ik hou van cadeautjes en taart. Ik begin weken voor m'n verjaardag al uit te zoeken welke taarten ik ga maken. I love it!

Dit!
Ik maak altijd mijn, inmiddels beroemde, worteltaart en daarnaast nog wat anderen. En de rest van de verjaardag is altijd luxe, want ik vier het samen met mijn schoonmoeder, dus we helpen allemaal mee en dan is alles zo gedaan.

bij ons thuis is de ongeschreven regel eigenlijk dat degene die jarig is, een beetje word ontzien en de rest dus helpt met drinken enzo.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 17 Jun 2016 20:54

Re: Vier jij je verjaardag?

We proberen altijd een werkendje weg te gaan met ons gezin. Dit jaar ben ik best wel zwanger (ik ben vrijdag jarig) dus we wachten nog even het weer en hoe ik me voel af. Een heel weekend cp zie ik iet zitten maar een nachtje hotel lijkt me wel wat. Lekker in bad en een ontbijtbuffet.
R. 2013
D. 2016
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 17 Jun 2016 21:08

Re: Vier jij je verjaardag?

Ik vier mijn verjaardag ook altijd, juist gezellig! We houden het wel klein en er komt vooral familie.
2011 2012 2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jun 2016 21:19

Re: Vier jij je verjaardag?

Elliot schreef:
Aziraphale schreef:
Als alles hier klaar is qua verbouwing gaan we wel een housewarming feestje geven, lijkt me heel leuk.

Leuk! Wij wilden dat ook doen maar het is hier nog steeds niet allemaal klaar en ik heb er nu niet echt zin meer in. Volgens mij is dat hetzelfde als bij een verjaardag, dan loop ik zelf te rennen en te vliegen en beleef ik amper plezier aan m'n eigen feestje. Haha! Lekker zeikerig ben ik.


Wij hebben dat laatst eindelijk gedaan. Niet echt een housewarming maar een feestje voor m'n man z'n verjaardag maar wel direct met het idee dat het leuk is om dat dan thuis te doen. We stonden om 9 uur al bij de Sligro, hebben alle hapjes zelf gemaakt inclusief een steak tartaar bar (met allerlei garnituren), het was echt super leuk. Lekker buiten in de tuin, lampionntjes, fakkels. Echt een leuk verjaardagsfeestje. Niet te groot, niet te klein. Maar inderdaad, ik was behoorlijk aan het heen en weer rennen, maar op een gegeven moment dacht ik ook: KOM en nu genieten!

Ik ben zelf midden in de winter jarig en ik doe meestal beetje iets in kerstsfeer, een goede stok achter de deur om de boom altijd alvast neer te zetten.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Jun 2016 21:55

Re: Vier jij je verjaardag?

Normaal doe ik niet echt veel aan mijn verjaardag, mijn ouders komen eten, maar verder heb ik er niet veel mee. Vorig jaar vond ik het wel heel speciaal omdat ik het nog heb kunnen vieren mijn neef die vier dagen later is overleden. Niet lang, want daar was hij toen al veel te zwak voor, ik ben misschien een half uurtje bij hem geweest, langer was te vermoeiend, maar ik vond het toch heel bijzonder.

Dit jaar doe ik er niks aan want we hebben een familiefeest precies op mijn verjaardag.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 18 Jun 2016 05:39

Re: Vier jij je verjaardag?

Ik vierde het altijd wel. Klein met alleen familie.
2012
2016
2020

Instagram
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 18 Jun 2016 10:10

Re: Vier jij je verjaardag?

Ik vier mijn verjaardag wel, maar alleen met familie.
Mijn gezin en het gezin van mijn vriend. Dan zit het huis vol!
Dat zijn al 15 volwassenen en 8 kinderen.
<<

Patsy

Bericht 18 Jun 2016 10:20

Re: Vier jij je verjaardag?

Nee, met mijn verjaardag zijn we meestal op vakantie, die van mijn man vieren we ook bijna nooit.

Denk verjaardagen van de kinderen vieren we wel.
<<

anoniem203

Bericht 18 Jun 2016 10:53

Re: Vier jij je verjaardag?

Sinds 2 jaar niet echt meer. Mijn jongste zoon is 6 dagen voor mijn eigen verjaardag jarig dus doe ik een soort van 2 in 1 feest. Mijn man viert het ook nooit. Ik vind 2x in het jaar een verjaardag vieren (van onze kinderen) meer dan genoeg. Ik word altijd ontzettend gestresst op zo'n dag. Hapjes maken, schoonmaken, heen en weer vliegen etc.
<<

Anoniem245

Bericht 18 Jun 2016 11:46

Re: Vier jij je verjaardag?

Ik vier het wel altijd, eigenlijk om dezelfde reden die Bazinga geeft. De mensen die dicht bij me staan komen sowieso. Maar ik hou het wel altijd klein, vind het ook niet erg als mensen niet komen bijvoorbeeld. Meestal 's avonds op de dag zelf. Ik hecht er zelf niet zo veel waarde aan.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 18 Jun 2016 14:39

Re: Vier jij je verjaardag?

Ja, ik vier het altijd. Op mijn verjaardag zelf vier ik het voor familie en een paar weken later vieren we gezamenlijk onze verjaardagen van mijn man, mijn zoon en mezelf voor onze vrienden. We zijn allebei in 3 weken tijd jarig, dus dan nodigen we ook gelijk een grote groep uit, erg gezellig!
2012 & 2016
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 18 Jun 2016 17:58

Re: Vier jij je verjaardag?

Het laatste jaar niet en dat is me eigenlijk prima bevallen! Mijn ouders en zus zijn wat komen eten en dat vond ik eigenlijk wel prima.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 18 Jun 2016 18:24

Re: Vier jij je verjaardag?

Ik vier het altijd, onze families en een paar goede vrienden komen altijd wel langs, gezellig vind ik dat :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 19 Jun 2016 19:42

Re: Vier jij je verjaardag?

Meestal vier ik het wel, sommige jaren wel wat uitgebreider.
Vond het dit jaar ook wel leuk eerste verjaardag in ons huis samen en werd 25, voelde toch wel 'speciaal'.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers