Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shoppen in Lingen (DE)

<<

Anoniem221

Bericht 18 Jun 2016 00:27

Shoppen in Lingen (DE)

Mijn vriend en ik schieten vaak even snel de grens met Duitsland over. Of we gaan naar Papenburg of rijden door naar Leer of we kiezen voor Meppen. Het voordeel van 'hier' wonen is dat we net zo snel in Leer zijn als in Meppen (Papenburg is 20 minuten), het is maar waar je de grens overgaat. Omdat we alles nu wel hebben gezien zijn we benieuwd geraakt naar het winkelcentrum van Lingen. Volgens de Duitsers zelf is dit the place to be. Zijn er mensen geweest en als je er bent geweest, wat vonden jullie van het winkelcentrum van Lingen?
<<

Anoniem313

Bericht 18 Jun 2016 06:55

Re: Shoppen in Lingen (DE)

Ik ben er laatst geweest toen we op vakantie waren in Drenthe. Ik vond het om te winkelen niets bijzonders. Er zitten in het winkelcentrum (Lookentor) van die standaardwinkels, Vero Moda enzo - die zitten overal. Er zit natuurlijk wel een DM, dus daar werd ik wel blij van. Maar toen ik die had leeggeroofd was ik er klaar mee.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Jun 2016 12:00

Re: Shoppen in Lingen (DE)

Daar was ik al een beetje bang voor. Snap dat de Duitsers er blij van worden, maar voor Vera Moda e.d. kunnen we net zo goed naar bijvoorbeeld Emmen. DM is geweldig. Haarverf is tien euro goedkoper en mijn Q10 crème is slechts € 2,95 per stuk, om over de rest van de voordelen nog maar te zwijgen. :D

We zullen maar even gaan overleggen waar we vanmiddag naartoe willen. Dank je voor het antwoord.
<<

Anoniem237

Bericht 18 Jun 2016 17:22

Re: Shoppen in Lingen (DE)

Probeer Nordhorn eens. :)
<<

Anoniem221

Bericht 18 Jun 2016 18:36

Re: Shoppen in Lingen (DE)

Even iets verder dan Meppen, zegt Maps. Ik zal het eens voorleggen aan mijn vriend. Dank je voor het meedenken. :)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers