Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kijk je naar uit?

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 14 Jun 2016 15:23

Re: Waar kijk je naar uit?

Even teruggezocht en wat grappig om terug te lezen. Vooral dat we toen 1/1,5/2 jaar samen zo "lang" vonden en nu allemaal 4 of 5+ jaar samen zijn.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jun 2016 15:28

Re: Waar kijk je naar uit?

Hahaha. Dansjes doen als je 5 maanden samen bent en dan is het nu al 5 jaar!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Jun 2016 16:05

Re: Waar kijk je naar uit?

Ik kijk uit naar:
Mijn diplomauitreiking, 24 juni
Onze vakantie naar Canada en USA, eind juli t/m begin augustus
Bruiloft van vrienden, eind augustus
<<

Biancos

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:45

Bericht 14 Jun 2016 16:22

Re: Waar kijk je naar uit?

Dat ik ben bevallen van onze kleine.
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Jun 2016 16:34

Re: Waar kijk je naar uit?

Ooh La La! schreef:
Suus schreef:Ooh La La, ik vind het juist dapper dat je dat al aandurft, niet gek, raar, stom, egoïstisch of wat dan ook :) en je hebt al goede oppas geregeld, prima dus. Ik vond het zelf na 2 maanden al spannend om naar het concert van Muse te gaan, haha, heb er toen wel echt van genoten trouwens (behalve van het kolven, haha).


Ik ga geen bv geven, dat scheelt al veel :) Anders had ik het niet zo zien zitten denk ik. Fijn dat jij er toen ook van hebt kunnen genieten!


Dat scheelt, lijkt me met bv geen doen als je baby nog zo jong is :) Ik ben stiekem wel een beetje jaloers :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 14 Jun 2016 16:45

Re: Waar kijk je naar uit?

Zondag --> gaan we een weekje naar Italië, daar heb ik echt onwijs veel zin in!
Woensdag na de vakantie --> nieuwe auto halen
<<

Geel

Bericht 14 Jun 2016 18:15

Re: Waar kijk je naar uit?

26 juni: de doop van Maria
27 juli: mijn verjaardag
22 september: bruiloft van mijn broer en schoonzus
En de eerste kerst met z'n drieën. Hoop dat het heel mooi en knus wordt.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Jun 2016 18:45

Re: Waar kijk je naar uit?

Ava schreef:
Bliss schreef:Wow Marin, vijf jaar alweer?! Wat gaat dat snel joh.

Ava, hoe komt dat?


Ja gewoon. Ik heb even geen leuke dingen op de planning. Wel verschillende uiteten dates die half gepland zijn maar daar heb ik nog geen datum van. En op vakantie ga ik dit jaar niet, er is geen baby op komst, ik ga niet trouwen. Niks..


Vind je dat vervelend of niet? Je noemt wel grote dingen op zoals trouwen, baby's etc. Een (mid)dagje met je kids naar het park kan je toch ook naar uitkijken? :)
<<

Anoniem167

Bericht 14 Jun 2016 19:19

Re: Waar kijk je naar uit?

Ik heb niet zoveel gepland staan de komende tijd, ben meer van last minute dingen beslissen als ik me goed voel!

Ik kijk wel uit naar morgen, met m'n neefje knuffelen en bij m'n zus eten, donderdag een dagje Rotterdam met m'n vader inclusief een tripje naar de Euromast & begin juli trouwt m'n nichtje & heb ik een housewarming van een lieve vriendin.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 14 Jun 2016 20:36

Re: Waar kijk je naar uit?

Over 4,5 week gaan we als gezinnetje voor het eerst op kampeervakantie! Ik vind het best wel spannend, maar kijk er heel erg naar uit.

Verder komen mijn ouders donderdag weer thuis, na een vakantie van 5 weken. Heb zin om ze weer te zien en kijk uit naar het weerzien tussen T. en opa en oma :D
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Jun 2016 22:19

Re: Waar kijk je naar uit?

Donderdag voor de laatste keer naar de verloskundige
Maandag intake gyn, hopelijk horen we dan de geboorte datum!
En dan nog even wachten en dan rond 12 juli de geboorte van de baby! Niet meer ziek zijn, weer kunnen eten en sporten en lekker in mn vel zitten. En gewoon, een baby!! ♡♡
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem321

Bericht 16 Jun 2016 12:57

Re: Waar kijk je naar uit?

Kan ik me voorstellen Spencer, een fijn vooruitzicht. Nog even de laatste loodjes! Succes!

Snirp, lekker vooruitzicht. Heerlijk, kamperen.

Ik had deze vraag al beantwoord en had gezegd dat ik uitkeek naar mijn vakanties. Dat is nog steeds zo, maar ik kijk ook uit naar:
Morgen: dan haal ik met mijn jongste broer mijn andere broer en schoonzus van schiphol, ze zijn op reis geweest in Canada.
Zaterdag: dan haal ik mijn nieuwe auto op!
Volgende week zaterdag: afspraak met de zwangerfitmeiden + baby's. Ik ben erg benieuwd hoe het met iedereen is.
Over een paar weken: etentje + stappen met vriendinnen. Dat is echt zooooo lang geleden dat we dat hebben gedaan, echt jaren.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 16 Jun 2016 13:16

Re: Waar kijk je naar uit?

Volgende week: 20 weken echo en de eerste paal van ons huis gaat erin!

Verder heb ik weinig plannen komende tijd, ik kijk natuurlijk uit naar de geboorte van onze man en een paar maanden erna de oplevering van ons huis. In de tussentijd ga ik genieten van alle voorbereidingen hiervoor.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Jun 2016 19:54

Re: Waar kijk je naar uit?

Volgend weekend een high tea met een vriendin, gezellig weer ff bij kletsen.
Ik moet nog 3 weken werken en dan heb ik 3 weken vakantie :-)
Dat we op vakantie gaan.
Dat ik nog een avondje ga stappen met een vriendin.

Dat zijn allemaal dingen redelijk op de korte termijn :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2519

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 16 Jun 2016 20:28

Re: Waar kijk je naar uit?

Naar onze vakantie! We gaan naar de côte d'azur.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jun 2016 20:52

Re: Waar kijk je naar uit?

Dat het nieuwe werkblad voor de keuken word geleverd evenals de apparaten. We hebben zelf de keuken geplaatst en nu is het wachten op deze dingen dus en dan is de keuken af. Ben het kamperen in eigen huis wel zat nu met zo'n camping gastelletje ;)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 16 Jun 2016 21:04

Re: Waar kijk je naar uit?

Viva schreef:Naar onze vakantie! We gaan naar de côte d'azur.

Lekker! Hopelijk gauw? Het is hier heerlijk! :smile:

Ik kijk nu even nergens naar uit. De komende 1,5 week hier in de Côte d'Azur mogen van mij nog wel even duren!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Jun 2016 21:07

Re: Waar kijk je naar uit?

Ik kijk uit naar morgen en overmorgen, de kinderen gaan logeren en vriend en ik gaan lekker op stap. Ik geloof wel dat het morgen de hele dag gaat regenen, maar goed we zien wel. Dan passen we het programma een beetje aan. We gaan lekker een dagje naar Rotterdam, shoppen, naar een museum en lunchen in Hotel New York. Gewoon omdat ik daar wel eens een keer binnen wil kijken. Mijn vriend weet nog niet echt wat we gaan doen haha, dus het wordt een soort verrassing.
<<

Anoniem250

Bericht 16 Jun 2016 21:25

Re: Waar kijk je naar uit?

Leuk pompoen, veel plezier!
<<

Anoniem189

Bericht 17 Jun 2016 18:32

Re: Waar kijk je naar uit?

- 8 juli: dan krijg ik zomervakantie (6 weken).
- In de zomervakantie is onze verbouwing in ons huis ook klaar. Ik heb zin om alles in te richten etc.
- 25 juni: dan hebben we een familie-etentje en een feestje van mijn vriendin.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Jun 2016 19:00

Re: Waar kijk je naar uit?

In morgen!
Eerst met de oudste samen op zwemles (ze is gemakkelijk bang, dus zit samen met haar extra op zwemles voor meer (zelf)vertrouwen. Vervolgens een soort kermis bij de bso.
Daarna brengen we onze meiden baar mijn ouders en mijn vrouw gaan dan naar Just Dance in Etten-Leur en ik ga naar Alex (van het forum) en wij gaan een hapje eten met zijn 2-en!
Daar kijk ik geloof ik nog wel het meeste naar uit!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers