Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bratislava & Wenen

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 16 Jun 2016 15:49

Bratislava & Wenen

Wie heeft er tips? Is 1 dag voor bratislava genoeg (en de rest Wenen) of beter 1,5 dag?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Jun 2016 16:59

Re: Bratislava & Wenen

Ik denk dat je met 1 dag in Bratislava een eind komt. Ik ben er destijds ook 1 dag geweest, en toen hadden we de highlights wel gezien. Maar dat is zeker 10 jaar geleden, dus echt concrete tips heb ik niet.
Wenen vond ik ook erg leuk. Gewoon heerlijk rondwandelen en genieten van de mooie gebouwen. Het paleis van Sissi hoort er natuurlijk ook echt bij! En een schnitzel eten ergens natuurlijk :P . Het is ook al weer een tijd geleden dat ik daar ben geweest, dus echt concrete tips heb ik niet. Toen wij er waren was het -10 a -15, dus wij waren ook wel veel binnen om op te warmen!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Jun 2016 18:15

Re: Bratislava & Wenen

Ik ga in de zomer ook naar Wenen, ben benieuwd naar tips! Het Sissi paleis staat uiteraard op de planning.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 16 Jun 2016 19:33

Re: Bratislava & Wenen

Je bent vanuit Wenen in ca. een uur met de trein in Bratislava. Er gaat ook een boot voor dagtrips. Ik heb er afgelopen zomer toen ik in Wenen was over getwijfeld om 's ochtends de trein te pakken voor een dag Bratislava. Heb ik niet gedaan omdat Wenen gewoon super leuk en interessant is en daar zoveel te doen is. Je kunt dus ook gewoon hotel in Wenen nemen en een dagtocht doen Zit je ook niet met verkassen in hotels.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem185

Bericht 16 Jun 2016 19:46

Re: Bratislava & Wenen

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hofburg

De Hofburg, als je de kans krijgt ga daar heen voor een concert, echte klassieke muziek. Echt heel indrukwekkend! Moet je wel van houden natuurlijk en chique kleden!
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 16 Jun 2016 23:38

Re: Bratislava & Wenen

Sissi paleis staat op de planning inderdaad, vooral voor m'n moeder die was/is daar dol op. Ik zat er nu zelf aan te denken om vrijdagochtend de flix-bus naar Wenen te nemen, en zondag eind van de middag de bus weer terug naar Bratislava. (We vliegen retour op bratislava) thanks voor de tips :-) en @bob, ik zal het onthouden, weet alleen niet wat er van chique kleding komt met alleen handbagage :laughcry:

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers