Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mooie basic shirt korte mouwen

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 15 Jun 2016 11:09

Mooie basic shirt korte mouwen

Al jarenlang koop ik m'n basic shirt met korte mouwen in een boetiekje bij mij in de stad. Helaas zijn deze shirts er niet meer en krijgen ze ze ook niet meer terug en helaas is mijn shirt echt aan vervanging toe.
Ik ben dus op zoek naar een mooie, aansluitende, zwarte basic shirt met korte mouwen. Die van de H&M en Vero Moda/Only vind ik niet zo mooi. Het mag best wel wat goede kwaliteit en dus duurder zijn, omdat ik ze heel graag en vaak draag op een mooie jeans met mooie sieraden.
Waar halen jullie ze? :)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Jun 2016 11:19

Re: Mooie basic shirt korte mouwen

Ik heb een paar mooie basic zwarte shirtjes van de Zara, van linnen. Ze zijn alleen niet heel aansluitend, maar vallen wel mooi.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem222

Bericht 15 Jun 2016 11:38

Re: Mooie basic shirt korte mouwen

Vanilia en Yaya hebben ook mooie! Zara vind ik trouwens ook prima, maar die vallen inderdaad wat minder aansluitend, dat vind ik zelf juist wel prettig.
<<

Anoniem185

Bericht 15 Jun 2016 19:50

Re: Mooie basic shirt korte mouwen

Niet duur: Takko. Gaan heel lang mee. Ik gebruikte ze ok in te werken toen ik nog niet in het ziekenhuis werkte en eigen kleding aan moest. Ze zijn netjes, basic en lang genoeg.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Jun 2016 20:43

Re: Mooie basic shirt korte mouwen

Ik heb altijd een basic van de Bristol.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 16 Jun 2016 12:03

Re: Mooie basic shirt korte mouwen

Ik haal mijn basic shirt altijd bij zeeman. Echt super goede kwaliteit voor 3 euro. Krimpen niet, twisten niet en de kleur blijft mooi. heb veel duurdere shirts die echt van veel mindere kwaliteit zijn.
<<

Anoniem236

Bericht 16 Jun 2016 20:46

Re: Mooie basic shirt korte mouwen

Bij The Sting
<<

Minty

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 55

Geregistreerd: 15 Jun 2016 22:09

Bericht 16 Jun 2016 22:24

Re: Mooie basic shirt korte mouwen

Bij de Hema!
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 22:24

Bericht 16 Jun 2016 22:34

Re: Mooie basic shirt korte mouwen

Ik heb laatst een mooie bij de shoeby gekocht.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers