Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

<<

Anoniem170

Bericht 11 Jun 2016 14:22

Re: Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

Gisteren kwam mn vriendin langs met haar babytje. Alles helemaal roze, maxicosi roze, dekentje,pakje etc. Mn vader kan zo lomp overkomen soms he: Is het een jongen of een meisje?
:palm:
Moesten echt hard lachen
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Jun 2016 21:32

Re: Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

Vanavond aan de eettafel nog. E. liet weer eens allemaal dingen op de grond vallen en m'n gooit er zo wat bij. Haar blik toen ze dat zag was echt geweldig.

Vorige week of zo echt de slappe lach om een super slechte grap die m'n man maakte, toevallig ook aan de eettafel. Hoe en wat weet ik niet eens precies meer, maar de 'grap' was zo slecht dat het grappig was, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jun 2016 10:11

Re: Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

Laatst toen mijn vriend de buurman na ging doen. Ik kwam niet meer bij. Onze buurman heeft een heel bijzonder lachje namelijk.
<<

Anoniem286

Bericht 12 Jun 2016 23:26

Re: Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

Pfoe ergens vandaag. Mijn dochter krijgt de laatste tijd heel vaak de slappe lach, echt hilarisch.
<<

anoniem224

Bericht 12 Jun 2016 23:43

Re: Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

Vandaag, vanaf een uurtje of 3 tot een uurtje geleden. Heb zo een leuke dag gehad met vrienden!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Jun 2016 23:46

Re: Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

Fijn MN!

Ik verwacht ergens de afgelopen dagen om mijn vriend. Ik lig vaak helemaal dubbel om zijn gekkigheid.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 18:34

Re: Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

Gisteravond in de trein naar huis. Ik zat met 3 vriendinnen in de trein, we waren zó melig. Heerlijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Jun 2016 18:55

Re: Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

Gisteravond. M'n vriend zat echt zó dom te doen met een plak komkommer in z'n mond haha, zag er zo dom uit dat ik helemaal de slappe lach kreeg :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem170

Bericht 14 Jun 2016 23:53

Re: Wanneer heb je voor het laatst heel erg hard gelachen?

Ik zat net echt hard hierom te lachen:

http://www.telegraaf.nl/prive/26004292/ ... en___.html

Ik hoor het hem ook gewoon zeggen haha.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers