Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

<<

Anoniem281

Bericht 12 Jun 2016 19:46

Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Do tell! :)

Ik vind 't heel leuk dat-ie zo goed reageert op muziek. Oké ik vind praktisch alles leuk aan m'n kind... Maar ik vind dit iets heel opvallends. Als-ie beetje zeurderig is en huilt, ondanks een volle buik, lege luier enz. dan zet ik muziek op en nog vrij hard ook en hij kalmeert! Tot op 't punt dat-ie begint te lachen en daarna in slaap valt. We hebben een playlist met singer-songwriters, maar daar komt ook Muse in voor en Linkin Park bijv. en Tobias lijkt 't alleen maar leuk te vinden als de muziek wat harder wordt qua gitaarwerk bijv.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 12 Jun 2016 19:51

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Dat ze altijd vrolijk is. (En bijna nooit huilt)

En ook hier vind ze het fijn als de radio aan staat, het liefst ook wat harder.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem236

Bericht 12 Jun 2016 20:14

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Oudste kan heel leuk zingen, dansen, filmpjes nadoen en is een heel enthousiast en sociaal kind.
Jongste is heel lief, knuffelig, ondernemend en laat zich alleen horen als er iets is
ik ben echt op beide zo onwijs verliefd, en trots op ons dat wij dat zo mooi gemaakt hebben :smile:
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 12 Jun 2016 20:51

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Het steeds wijzer worden van mijn dochter! En helemaal als iets na lange tijd gelukt is hoe ze kan glimmen van trots, zo mooi! :love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 12 Jun 2016 20:56

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Hij is zo enthousiast en vrolijk. En zorgzaam. En knuffelig
En slim. En grappig. Ik ben gewoon ontzettend gek op hem!
R. 2013
D. 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 12 Jun 2016 21:05

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Van L, dat ze zo groot wordt en zo veel zelf kan en wil doen!

En van F dat hij komt 's ochtends uit bed met een lach en gaat 's avonds ook weer lachend zijn bed in!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 12 Jun 2016 21:09

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Van de oudste dat ze goed kan zingen, gek is op lezen en goed mee kan op school. Ze is ook heel lief en bezorgd om iedereen.

Van de middelste dat ze zo heerlijk eigenwijs, grappig en zelfstandig is.

En van de jongste dat ze zo ontzettend vrolijk is altijd. Ze zijn alle drie zo verschillend, maar alle drie zo lief :love:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Jun 2016 21:11

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Van I. dat ze zo leuk kan "voorlezen" uit een boek. Het zingen en dansen. En dat ze zo lief is voor haar broertje em zusje.

Van T. dat hij zo'n knuffelkontje is. De manier waarop hij nu kletst. Heerlijk gewoon.

Van J. dat ze al zo helder uit haar oogjes kijkt en bewust lacht. Ook maakt ze geluidjes als je tegen haar praat.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem301

Bericht 12 Jun 2016 21:46

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Buiten de avonden om, hoewel dat steeds wat beter gaat is ze altijd vrolijk. Lacht naar iedereen, huilt bijna nooit. Het is gewoon een lekker kind.
<<

Odil

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 17 Nov 2015 21:31

Bericht 12 Jun 2016 22:02

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Dat ze erg zorgzaam zijn. Graag willen helpen, mensen, dieren noem het maar op. Ze willen altijd hulp bieden. Zo fijn dat ze dat doen :heart:
Wisper words of wishdom, let it be.
<<

Anoniem321

Bericht 13 Jun 2016 06:51

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Wat heerlijk om te lezen, ik word er vrolijk van.


Tja, ik vind bijna alles leuk aan mijn zoon.
Als ik iets moet noemen dan zeg ik: als hij 's ochtends wakker wordt dat hij dan lekker ligt te babbelen. En als mijn vriend of ik hem dan ophaalt dat hij dan vreugdekreetjes slaakt. :love:
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 13 Jun 2016 07:04

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Mijn meiden zijn allebei erg vrolijk en enthousiast.

De oudste is ook heel zorgzaam, leergierig en heeft brede interesses van dansen, tot dieren, tot alles uit het verleden/geschiedenis en ze is erg sociaal.

De jongste is een kroelkont en dan echte grappenmaker.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Jun 2016 08:11

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

Dat als je 's ochtends je hoofd boven haar wieg laat zien ze dat beantwoordt met de grootste en mooiste glimlach ever :love:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 13 Jun 2016 08:14

Re: Wat is het leukst aan jouw kind(eren)?

N. Heel sociaal en heeft vaak opmerkingen waar ik van smelt. "Blij dat je thuis bent" "Jij zooo lief mama" ♡

T. Mijn slimmert, denkt echt na over dingen. Ook hij is heel sociaal.

Samen vind ik het zo leuk dat ze ook elkaars beste vriendjes zijn!! Daar hoort ruzie ook bij natuurlijk maar Ook samen spelen en kletsen gaat steeds beter.
20-09-2013 N. & T. Geboren!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers