Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Innestelingspijn?

<<

Anoniem315

Bericht 10 Jun 2016 20:59

Re: Innestelingspijn?

Caro schreef:
SoGood schreef:Oh, nou niks bijzonders eigenlijk. Helaas geen spannend verhaal voor jullie :smile: Ik had onder mijn eigen naam gereageerd op mijn eigen biecht in het Biechttopic. (Tot zover je anonimiteit maar dat terzijde en dat wisten we natuurlijk al) Tja, dat mag niet en ik schijn dat weleens vaker (?) gedaan te hebben dus dat krijg je blijkbaar een waarschuwing.
:yes:

Dan vind ik dat stom. Ook al doe je dat: who cares? En ze mogen het miet nagaan behalve als er een reden voor is. Hulde dus voor deze actie.


Dat is mij ook eens overkomen. Ik schrok me rot! Sindsdien biecht ik niks meer.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 10 Jun 2016 21:02

Re: Innestelingspijn?

Nou, ik hoef ook niet zonodig meer iets te biechten. Ik was gewoon te lui om opnieuw in te loggen eigenlijk, da's alles dus toen zei ik onder mijn eigen naam dat ik het ook stom vond en daarbij gaf ik aanvullende argumenten. :thumbup:

Blijkbaar heb ik dat vaker gedaan, dat wordt nog bijgehouden ook. Jaja, er wordt hier geturfd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Jun 2016 06:00

Re: Innestelingspijn?

Exogenesis schreef:
Caro schreef:
SoGood schreef:Oh, nou niks bijzonders eigenlijk. Helaas geen spannend verhaal voor jullie :smile: Ik had onder mijn eigen naam gereageerd op mijn eigen biecht in het Biechttopic. (Tot zover je anonimiteit maar dat terzijde en dat wisten we natuurlijk al) Tja, dat mag niet en ik schijn dat weleens vaker (?) gedaan te hebben dus dat krijg je blijkbaar een waarschuwing.
:yes:

Dan vind ik dat stom. Ook al doe je dat: who cares? En ze mogen het miet nagaan behalve als er een reden voor is. Hulde dus voor deze actie.


Dat is mij ook eens overkomen. Ik schrok me rot! Sindsdien biecht ik niks meer.


Vrij zeker dus dat ze alle biechtjes nakijken. Stom!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Jun 2016 06:45

Re: Innestelingspijn?

Ik heb ook zo'n waarschuwing een keer gehad. Erg jammer dat ze dus zonder goede reden biechtjes gaan nakijken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Jun 2016 07:16

Re: Innestelingspijn?

Ja dat vind ik ook echt jammer. Ik weet zelf ook heel goed dat de biechtjes helemaal niet anoniem zijn. :S

Maar joh, daar gaat dit topic toch niet over?
<<

Anoniem281

Bericht 11 Jun 2016 07:47

Re: Innestelingspijn?

Als je écht anoniem wilt biechten, kan dat nog altijd via Hidemyass.
<<

Anoniem236

Bericht 11 Jun 2016 08:20

Re: Innestelingspijn?

Oh wow, daar schrik ik wel van wat jullie nu zeggen. Ik daxht alleen met een hele goede reden. Als iemand uitingen doet over suïcide ofzo.

Vandaar dat de biecht topics zo rustig zijn, stuk rustiger als tijd geleden.
<<

Anoniem185

Bericht 11 Jun 2016 09:35

Re: Innestelingspijn?

OK ik ga ook nooit meer biechten. Deed ik toch al bijna nooit, kan me niet herinneren wanneer.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 11 Jun 2016 10:15

Re: Innestelingspijn?

Ik dacht ook dat burgemeesters alleen de biechtjes cobtroleerde als er iets verontrustends was. Jammer dat daar toch anders mee omgegaan wordt.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jun 2016 10:48

Re: Innestelingspijn?

Haha maar SoGood deed je dan van 'Biechtje: "ik ben verliefd op de buurman", en toen 'SoGood:"ohh joh dat heb ik ook zo vaak, ik hoop dat er tips komen!" ??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Jun 2016 11:01

Re: Innestelingspijn?

Nee ik denk
Biechtje: ik ben verliefd op de buurman

Sogood: oh echt belachelijk heb nog nooit zoiets idioots gehoord!
#teammaple🍁
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jun 2016 11:52

Re: Innestelingspijn?

Urban Naked schreef:Nee ik denk
Biechtje: ik ben verliefd op de buurman

Sogood: oh echt belachelijk heb nog nooit zoiets idioots gehoord!


Haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem281

Bericht 11 Jun 2016 12:07

Re: Innestelingspijn?

Urban Naked schreef:Nee ik denk
Biechtje: ik ben verliefd op de buurman

Sogood: oh echt belachelijk heb nog nooit zoiets idioots gehoord!


En dan nog even aandikken 'Is mij echt nog nóóit overkomen. Nee, hoor! Mij niet! Te gek voor woorden!'

Dan is de waarschuwing nog verklaarbaar. Gij zult niet jokken.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 11 Jun 2016 13:26

Re: Innestelingspijn?

Hahaha, ik weet het al niets eens meer. Ik had nog aanvullende argumenten op een reactie die op mijn biecht kwamen dus onder mijn naam heb ik daar weer op gereageerd. Het was geen spannende biecht maar ik wilde noet herkend worden op dat gebied.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Jun 2016 14:58

Re: Innestelingspijn?

Ik dacht dat dit over innestelingspijn ging?

Maar goed. Geen idee of ik er last van had wel een innestelingsbloeding dat was donderdag 26 mei en de volgende dag teste ik positief.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Jun 2016 21:08

Re: Innestelingspijn?

SoGood schreef:Hahaha, ik weet het al niets eens meer. Ik had nog aanvullende argumenten op een reactie die op mijn biecht kwamen dus onder mijn naam heb ik daar weer op gereageerd. Het was geen spannende biecht maar ik wilde noet herkend worden op dat gebied.



Haha lame ;)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan