Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen

<<

Anoniem244

Bericht 11 Jun 2016 01:19

Re: Weekendplannen

Kiatu schreef:Jij high tea't wat af volgens mij Radler! Lekker hoor!


Is al weer een tijd geleden hoor :)
Het gaat trouwens lunch worden ipv high tea :)
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Jun 2016 07:15

Re: Weekendplannen

Vandaag wordt onze schutting geplaatst en loungebank bezorgd, vandaar dat ik al zo vroeg op ben. Verder ga ik dit weekend naar de bibliotheek, ga ik een taart bakken en komt m'n collega langs. Tussendoor nog wat poetsen en verder chillen, want we hebben vakantie :cheering:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 11 Jun 2016 09:06

Re: Weekendplannen

Geniet van je vakantie Scandic!

Gisteren had ik mijn eindassessment van mijn opleiding, ik ben geslaagd! 's Middags zouden we eigenlijk boodschappen gaan doen, maar ik vanwege uitloop was ik wat later thuis en ik was zo moe dat ik in slaap ben gevallen... :redface: Dat overkomt me dus echt nooit, moet een keer kunnen dus. ' s Avonds zijn mijn man en ik sushi wezen eten om het te vieren.

Vandaag gaan we een dagje naar Rotterdam. We hebben nog treinkaartjes va de AH die bijna verlopen. Nog geen idee wat we er precies gaan doen. Ik denk markthallen, museum en een hapje eten of zo.

Morgenochtend komen mijn ouders op bezoek. Ergens die dag moeten we ook boodschappen doen en het huishouden. Verder geen plannen.
<<

Anoniem335

Bericht 11 Jun 2016 09:31

Re: Weekendplannen

Nu ben ik onze navigatie aan het updaten en fotos van m'n telefoon op m'n computer aan het zetten en m'n telefoon aan het backuppen. Idee was om aan m'n scriptie te gaan maar dit moet ook echt gebeuren dus doen we dat ook maar.

Vanavond een feestje en morgen geen plannen. M'n lijf is moe en doet pijn, maar wil eigenlijk wel gaan hardlopen maar of het slim is weet ik niet.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jun 2016 10:07

Re: Weekendplannen

Mijn weekend begon gister al een beetje. Vandaag ga ik bezig met de laatste opdracht voor mijn stage. Tussen de middag lunchen met een vriendin die ik echt al eeuwen niet gezien heb, dus dat wordt vast gezellig. De rest van het weekend heb ik geen plannen dus ik zie wel wat er gebeurt :) Heerlijk vind ik dat!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Jun 2016 11:07

Re: Weekendplannen

Vanmorgen gewerkt en vanmiddag lekker getut in het huis en heb nu knetterende hoofdpijn dus hang op de bank. Man moet tot half 2 's morgens werken, zucht.
Morgen bruiloft
Maandag is feestdag hier dus lekker vrij en ik denk dat we gaan lunchen met onze vrienden ergens.
Afbeelding
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 11 Jun 2016 11:25

Re: Weekendplannen

Mizz_S schreef: Gisteren had ik mijn eindassessment van mijn opleiding, ik ben geslaagd!


Gefeliciteerd! En leuke dag vandaag in Rotterdam. Ga je de trap voor het station ook op?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem168

Bericht 11 Jun 2016 13:35

Re: Weekendplannen

Radler schreef:
Kiatu schreef:Jij high tea't wat af volgens mij Radler! Lekker hoor!


Is al weer een tijd geleden hoor :)
Het gaat trouwens lunch worden ipv high tea :)


Haha, ok, ik dacht dat ik al een paar keer wat op IG voorbij haar zien komen. Maar de tijd gaat zo snel, dat houdt mijn hoofd sinds niet bij.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Jun 2016 21:46

Re: Weekendplannen

Weer nieuwe auto Burn?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 11 Jun 2016 23:33

Re: Weekendplannen

rapa nui schreef:
Mizz_S schreef: Gisteren had ik mijn eindassessment van mijn opleiding, ik ben geslaagd!


Gefeliciteerd! En leuke dag vandaag in Rotterdam. Ga je de trap voor het station ook op?


Dank je wel! Ja, die trap zijn we ook op geweest. En het was Dakendag, dus je mocht ook het gebouw in. Ook nog op allerlei andere daken geweest, dat was erg leuk.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 11 Jun 2016 23:45

Re: Weekendplannen

Dee schreef:Weer nieuwe auto Burn?

Praat me er niet van!
We hadden weer zo'n pech auto.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jun 2016 09:25

Re: Weekendplannen

Burn schreef:
Dee schreef:Weer nieuwe auto Burn?

Praat me er niet van!
We hadden weer zo'n pech auto.


O man.. Wat irritant zeg! Hoop dat jullie nu meer geluk hebben.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Jun 2016 10:38

Re: Weekendplannen

Ik hoop 't. 3x is scheepsrecht toch?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers