Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peuterbed

<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 16 Okt 2013 19:31

Peuterbed

Voor de mama's met een kindje in een peuterbed: wat hebben jullie als bescherming tussen de lattenbodem en het matras liggen? Waar hebben jullie de molton gekocht?

We hebben vandaag Y. zijn peuterbedje neergezet *al ligt hij inmiddels alweer in zijn ledikantje :laughcry:* maar bovenstaande heb ik dus nog niet en ik kan het ook nergens in de maat van een peuterbedje vinden?
Afbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 16 Okt 2013 20:00

Re: Peuterbed

Ik heb er een matje tussen liggen en de moltons zijn gewoon van de Ikea, geloof ik.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 16 Okt 2013 20:02

Re: Peuterbed

Ik heb een eenpersoons matrasbeschermer gekocht. Moltons heb ik van de Hema.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem162

Bericht 16 Okt 2013 20:09

Re: Peuterbed

moet er wat tussen de matras en de lattenbodem dan? :redface:
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 16 Okt 2013 20:10

Re: Peuterbed

Mirthe schreef:moet er wat tussen de matras en de lattenbodem dan? :redface:


Voor de bescherming van je matras, als je een houten lattenbodem hebt.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem162

Bericht 16 Okt 2013 21:18

Re: Peuterbed

Ok, nooit van gehoord, wat leg je er tussen en waar koop je dat?
waarvoor dient het dan, waarom mag het niet zo op de bodem liggen? In het ledikant lag het ook zo op de lattenbodem
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 16 Okt 2013 21:26

Re: Peuterbed

Ik leer ook iets nieuws :nerd: Hier ligt er nu nog niks tussen
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 16 Okt 2013 22:04

Re: Peuterbed

Wij hebben bij de aanschaf van de babykamer een juniorbedje gekocht. Dat is een ledikant van 70x140, i.p.v. de gangbare 60x120. Na verloop van tijd is het bedje om te bouwen tot peuterbedje. Wij hebben er toen bij de Babydump een matrasbeschermer bijgekocht, die dus ook 70x140 is. Geen idee of dat ook de maat is die jij nodig hebt, maar Babydump heeft ze dus. Hebben er overigens ook 2 moltons gekocht, maar die zijn 70x150. Merk er trouwens niks van tijdens gebruik.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem2

Bericht 17 Okt 2013 08:19

Re: Peuterbed

Gefeliciteerd Fearie met je zwangerschap! Heb even gemist dat je zwanger bent, wat leuk voor D. een broertje of zusje! Gaat het goed?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron