Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

<<

Anoniem167

Bericht 02 Jun 2016 16:51

Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Als je onbeperkt geld had, en zelf alles mocht beslissen?
<<

Anoniem185

Bericht 02 Jun 2016 16:55

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Met zijn tweetjes ergens op een heel mooi strand op vakantie.
<<

Anoniem281

Bericht 02 Jun 2016 17:03

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Nog steeds dezelfde locatie als waar we over 4 maanden (lowbudget) trouwen, maar dan een dagfeest met een berg collega's erbij. Uitgebreide lunch, 's avonds nog lekker eten. Heel de dag gewoon gezelligheid, springkussen voor de kinderen, een goede band de hele dag.

En daarna een bizar luxe hotelkamer bezoeken, zoon zou ik absoluut meenemen :) En de volgende dag op huwelijksreis naar Salamanca!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jun 2016 17:15

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Toch wel in Italië tussen de wijngaarden.
Maar dat hebben wij bewust toen niet gedaan omdat we in Nederland wilden trouwen. Maar dat was toch wel een beetje mijn droom.
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Jun 2016 17:56

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Eigenlijk precies hetzelfde als we nu hadden, alleen zou ik dan wat kleine dingetjes veranderen die we nu net wat te duur vonden worden. Zoals de fotograaf ook 's avonds laten blijven, aan het eind voor iedereen nog een puntzak friet oid. Dat soort kleine dingetjes. Maar verder vond ik het prima zoals het was. Wel zou ik een langere en nog luxere huwelijksreis boeken haha!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Jun 2016 19:30

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Ik hoop dat mijn ideale bruiloft 9 september tot uiting komt.
Klein, intiem, met de mensen die ik wil en hopelijk met een goed feest.
Wel had ik er dan sowieso nog een videograaf bij gedaan, nu twijfelen we er nog over.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 02 Jun 2016 19:34

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Dat mijn vriend mij zou vragen in elk geval. Haha
In het ideale geval:
Heeft iedereen een taxi naar huis, of kan blijven slapen;
Is er een paardenkoets ergens op de dag;
Een super fotograaf;
Die friet aan het eind van het feest van hierboven lijkt mij ook leuk;
Verder heb ik er nog niet over nagedacht.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Jun 2016 02:59

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Wij hebben onze droombruiloft gehad, aan het strand, heel weekend met familie en vrienden, verschillende jurken, ik ben onwijs blij dat ik mijn meisjesdroom waar kon maken en vroeger wist ik natuurlijk niet dat ik vlakbij zulke geweldige stranden zou wonen, dus dat kwam goed uit :)

Enige is misschien dat er een machine bestond waarbij mensen in 10 minuten bij ons zouden zijn, dan hadden er meer mensen uit Nederland bij kunnen zijn die niet kunnen of durven te vliegen. Maar dat is niet realistisch :P
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 09:04

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Op vrijdag in de middag trouwen, daarna naar ons eigen huis waar een enorme witte tent in de tuin staat, een paarse loper erheen, in de tent mooie tafels en sta tafels met witte kleden erom en mooie strikken en andere romantische versiering. We hebben een enorm dikke witte of gitzwarte Mercedes gehuurd als trouw auto. Daarna proosten we op ons huwelijk en dan gaan we lekker dineren, als toetje snijden we de bruidstaart aan. Ik wil dan heel graag een red velvet cake in het paars, dat lijkt me ook geen probleem. En daarna is het feest.
Oh en ik wil graag vanaf de rotonde in de buurt van ons huis van die leuke route bordjes plaatsen naar het parkeerterrein, met ballonnen eraan. Aan het einde komt er een snackkar waar iedereen nog een patatje kan bestellen (grappig dat meer dat leuk vinden).

Anyway, zo heb ik het een beetje in m`n hoofd. Wie weet, volgend jaar ofzo!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2016 09:09

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Wij hadden ook patatjes aan het einde van ons feest, maar niet in een kar. Was wel echt super leuk! Al heb ik er zelf maar eentje geproefd, toen gingen wij gauw weg.
Let's discover the world together.
<<

Linvi

Bericht 03 Jun 2016 09:40

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Gewoon klein en intiem. Max 60man.
Op een landgoed hier in de buurt waar alles gebeurt en iedereen ook kan blijven slapen.

Dochter en ik in dezelfde jurk, man en zoon in hetzelfde pak. Veel bloemen en versieringen.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 03 Jun 2016 10:09

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

hmm ik wil in ieder geval een mooie jurk, en er na wel een feest maar niet overdreven.
Klein gezelschap
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem280

Bericht 07 Jun 2016 12:31

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Hij zal het mij vragen, dat voorop gesteld.

Als wij gaan trouwen zal het een groot feest worden.
Mooie jurk, geen wit, denk eerder aan crème ofzo.
En onze kinderen als bruidskinderen.
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:17

Bericht 07 Jun 2016 13:28

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Ik zag vanmorgen bij lindanieuws deze foto voorbijkomen, artikel ging over de mooiste trouwfoto's. Dit sfeertje vind ik heel tof!

Afbeelding
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 07 Jun 2016 13:52

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

.
Laatst gewijzigd door Suusie op 10 Aug 2016 22:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem221

Bericht 07 Jun 2016 14:55

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Het perfecte huwelijk wordt voltrokken op een klein standje in het buitenland met alleen familie. We betalen voor iedereen de heen en terugreis en het verblijf en we blijven een week. Iedereen die langer wil blijven, mag dat op eigen kosten doen. En toen zei mijn vader:"Je denkt toch niet dat ik daar zin in heb?" Ok, dan niet. Maar een ander plan hebben we ook nog niet.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Jun 2016 15:00

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

In Toscane! Met familie die dichtbij ons staat erbij en dan 's avonds een uitgebreid diner. In Nederland misschien een feestje, misschien ook niet.

En als huwelijksreis naar een bestemming waar we een mix van cultuur en natuur hebben. En waar we kunnen duiken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 22:24

Bericht 07 Jun 2016 15:18

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

In bijzijn van alleen de dierbaarste personen in onze omgeving. Dit komt neer op zo'n 40 volwassenen en 12 kinderen.
En omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden hieronder inspiratie plaatjes. :love: :love:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Jun 2016 17:07

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Mooi Rosalie!
Let's discover the world together.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 07 Jun 2016 18:11

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Rosalie, het plaatje van je boeket was het inspiratie plaatje voor mijn boeket. Het was echt prachtig!
<<

anoniem203

Bericht 07 Jun 2016 20:18

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Als ik onbeperkt geld had dan had ik natuurlijk ook een prachtig huis met een mooie grote tuin. Ik zou dan een kleine bruiloft in mijn eigen tuin willen met mensen die mij dierbaar zijn. Daarna thuis lekker eten met zijn allen. De rest van de familie, vrienden en kennissen zou ik daarna uitnodigen bij het feest in de avond in een grote feestzaal met heel veel lekkere hapjes! Ik denk dat ik mijn bruiloft dan zou hadden van een uur of 4 tot een uur of 2 in de avond. Vind ik lang genoeg. En zo min mogelijk toeters er bellen in ieder geval.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 07 Jun 2016 20:35

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Ik zou dan met alleen de mensen die me/ons echt dierbaar zijn (man of 20 met aanhang/kinderen) naar Vlieland willen. De plek waar ik gelukkig ben, die speciaal is voor ons. Samen met onze meisjes in mooie jurkjes, op het strand. Lekker ongedwongen, samen eten en dan met z'n allen een boot op, lampjes en mooie muziek.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 22:24

Bericht 09 Jun 2016 10:30

Re: Hoe ziet jouw ideale bruiloft eruit?

Green_Pepper schreef:Rosalie, het plaatje van je boeket was het inspiratie plaatje voor mijn boeket. Het was echt prachtig!


Wat leuk! Ik ben benieuwd hoe je boeket is geworden. Heb je een foto die je wilt delen?

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers