Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw favoriete sauna?

<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2016 14:03

Wat is jouw favoriete sauna?

Welke sauna is jouw favoriet?

Voorheen ging ik vaak naar de Veluwse bron
Maar die vind ik echt te druk de laatste tijd.

Pasgeleden naar huize holterhof in enschede geweest, hele fijne kleinschalige sauna.
Ik had een bon via actievandedag (staat er vandaag weer op trouwens) voor 19,95 voor entree, koffie / thee met wat lekkers en lunch. (Lunch was heel goed. Heerlijk broodje)

Sauna swoll vind ik ook heel prettig, ook kleinschalig en erg fijn
En ook Zuidwolde vond ik een fijne sauna

Saunadrome in putten staat nog hoog op m'n lijstje om heen te gaan.

Weet iemand een fijne sauna in de omgeving van Tilburg / Breda (mag ook ergens tussen Tilburg en Zwolle in zitten :-) )
Volgende week gaan we een nachtje weg in die omgeving en wil graag dinsdag naar een sauna (geen badkledingdag en niet te druk) dus mocht iemand tips hebben dan graag ;-)
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 18 Dec 2016 13:44, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Jun 2016 14:06

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Ik vind de sauna in de buurt hier eigenlijk het beste: Sauna Peize. Van de grotere vond ik Elysium geweldig en Thermen Bussloo ook, vooral met een nachtje erbij!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2016 14:09

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Zora schreef:Ik vind de sauna in de buurt hier eigenlijk het beste: Sauna Peize. Van de grotere vond ik Elysium geweldig en Thermen Bussloo ook, vooral met een nachtje erbij!


Die ga ik onthouden
Is hier ook niet super ver vandaag opzich

Thermen bussloo vond ik zelf erg druk (was er op een donderdag, niet in een vakantie)
Vond wel dat ze fijne sauna's hadden
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 08 Jun 2016 14:37

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Fort resort Beemster vind ik ook erg fijn!

Zwaluwhoeve was ook best oke maar wel heel massaal, Sanadome was meer op de baden dan op de sauna gericht vond ik.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 08 Jun 2016 14:39

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Thermen Goirle is echt een aanrader en vlakbij Tilburg! Heel mooi en buiten ook van alles nog.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2016 14:45

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Helix schreef:Fort resort Beemster vind ik ook erg fijn!

Zwaluwhoeve was ook best oke maar wel heel massaal, Sanadome was meer op de baden dan op de sauna gericht vond ik.


Sanadome vond ik om de baden idd best relaxt, qua sauna weinig keuze
Fort resort Beemster ga ik ook zeker onthouden
Ziet er goed uit
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2016 14:47

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Sawadee schreef:Thermen Goirle is echt een aanrader en vlakbij Tilburg! Heel mooi en buiten ook van alles nog.


Dank je voor je reactie
Die had ik inderdaad bekeken en leek mij wel wat,
Goed om te horen dat het een aanrader is
Ik had ook nog een ander gevonden (spa puur geloof ik?) maar die had badkledingdag op dinsdag
<<

Anoniem193

Bericht 08 Jun 2016 14:56

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Veluwse bron vind ik nog steeds prettig.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2016 15:01

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Alibi schreef:Veluwse bron vind ik nog steeds prettig.


Ik vind de sauna's en baden allemaal erg fijn
Maar het is er zo verschrikkelijk druk door alle acties en kortingsbonnen die ze tegenwoordig hebben (sinds ze samen zijn gegaan met Veluwse bron)
Dat gekakel van al die mensen in de sauna en de hammam en kruidenbad vind ik ook vervelend

Ben je wel eens in sauna swoll geweest? Aanrader, kleinschalig... Stoombad, 8
Sauna's volgens mij, bubbelbad buiten, zwembad buiten en zwemvijver buiten, bad met bubbels binnen en een koud warm bad binnen
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Jun 2016 15:05

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Veluwse bron in oktober geweest. Ik was aangenaam verrast. Juist omdat ze in hetzelfde rijtje zitten met de Zwaluwhoeve en die was een ramp. Daar laatst nog een keer geweest ( gratis entree) en je merkte echt dat ze verbouwd hebben en dat ze minder mensen toe laten.

Verder heb je in Den Bosch Devarana zitten. Luxe en het kan daar heel druk zijn, maar zoek je de juiste sauna's op dan heb je daar geen last van.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2016 15:09

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Devarana had ik idd ook bekeken. Zag er ook mooi uit.
Ik ga sowieso op een dinsdag, vaak is dat wel een rustige dag

Ja de drukte bij de Veluwse bron vind ik echt pas sinds de laatste 3 maanden, daarvoor was het alleen op badkledingdagen druk en een kippenhok qua kletsen
<<

Anoniem167

Bericht 08 Jun 2016 15:18

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Ik ga meestal naar Ridderkerk, kleinschalig en doordeweeks vrij rustig. Ik vind elysium ook erg fijn, vooral het zout water bad, maar ik vind het er wel heel erg druk. Ook de zwaluwhoeve vind ik te massaal en druk worden. Wel jammer.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 08 Jun 2016 15:53

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Ik ga vaak naar Elysium en Putten. Deze 2 vind ik allebei erg fijn.
De Zwaluwhoeve vind ik erg druk en donker :)

Maandag voor het eerst naar Fort Beemster, ben benieuwd!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 08 Jun 2016 16:49

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Radler schreef:
Sawadee schreef:Thermen Goirle is echt een aanrader en vlakbij Tilburg! Heel mooi en buiten ook van alles nog.


Dank je voor je reactie
Die had ik inderdaad bekeken en leek mij wel wat,
Goed om te horen dat het een aanrader is
Ik had ook nog een ander gevonden (spa puur geloof ik?) maar die had badkledingdag op dinsdag


Ja ik ga paar keer per jaar met mn beste vriendin naar de sauna en iedere keer naar ander en deze staat echt in de top 3 voor ons.
Je kan volgens mij via spaonline ook goedkoop aan kaartjes komen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 08 Jun 2016 16:51

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Pippa schreef:Ik ga meestal naar Ridderkerk, kleinschalig en doordeweeks vrij rustig. Ik vind elysium ook erg fijn, vooral het zout water bad, maar ik vind het er wel heel erg druk. Ook de zwaluwhoeve vind ik te massaal en druk worden. Wel jammer.


Hoe is die in Ridderkerk? Ik ga er over 2 weken heen op maandag. Wilde niet op vrouwendag. Las dat het dan vaak een kippenhok is en over het algemeen Nederlands dan niet de voertaal is om het zo maar te zeggen.
Omdat je via vakantieveilingen de hele dag door kaartjes kan krijgen ben ik wel bang dat het druk gaat zijn.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 08 Jun 2016 16:53

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Radler schreef:Devarana had ik idd ook bekeken. Zag er ook mooi uit.
Ik ga sowieso op een dinsdag, vaak is dat wel een rustige dag

Ja de drukte bij de Veluwse bron vind ik echt pas sinds de laatste 3 maanden, daarvoor was het alleen op badkledingdagen druk en een kippenhok qua kletsen


Devarana is schijnbaar heel mooi alleen schijnt het eten er niet echt goed te zijn. En veel stelletjes die het nogal "gezellig" samen hebben zeg maar.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Jun 2016 17:07

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Sawadee schreef:
Radler schreef:Devarana had ik idd ook bekeken. Zag er ook mooi uit.
Ik ga sowieso op een dinsdag, vaak is dat wel een rustige dag

Ja de drukte bij de Veluwse bron vind ik echt pas sinds de laatste 3 maanden, daarvoor was het alleen op badkledingdagen druk en een kippenhok qua kletsen


Devarana is schijnbaar heel mooi alleen schijnt het eten er niet echt goed te zijn. En veel stelletjes die het nogal "gezellig" samen hebben zeg maar.


Ik ben er twee keer geweest en over het eten geen klachten gehad en stelletjes ook niet zien vozen met elkaar. Nadeel is wel dat er binnen weinig liggelden zijn om te relaxen, maar dat vind ik bij meerder sauna's. Ze hebben wel heerlijke waterbedden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem167

Bericht 08 Jun 2016 17:31

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Sawadee schreef:
Pippa schreef:Ik ga meestal naar Ridderkerk, kleinschalig en doordeweeks vrij rustig. Ik vind elysium ook erg fijn, vooral het zout water bad, maar ik vind het er wel heel erg druk. Ook de zwaluwhoeve vind ik te massaal en druk worden. Wel jammer.


Hoe is die in Ridderkerk? Ik ga er over 2 weken heen op maandag. Wilde niet op vrouwendag. Las dat het dan vaak een kippenhok is en over het algemeen Nederlands dan niet de voertaal is om het zo maar te zeggen.
Omdat je via vakantieveilingen de hele dag door kaartjes kan krijgen ben ik wel bang dat het druk gaat zijn.


Het kan druk zijn met vrouwendag inderdaad, maar heb er eigenlijk nooit zo heel veel last van, hoef nooit te wachten voor sauna's ofzo. Maar het is niet groot, dat zeker niet. Ik heb alle dagen al wel eens gehad, maar kom eigenlijk alleen maar Nederlanders tegen, en hoor geen andere taal ook eigenlijk. Niet dat dat wat uit zou maken, maar heb dat niet meegemaakt nog eigenlijk. Alleen bij de rust ruimte vind ik het soms wat druk & wordt er soms gekakeld, ik ga er altijd lekker even slapen haha.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 08 Jun 2016 18:27

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Spa Sereen in Maarssen, vlakbij Utrecht vind ik heel mooi en fijn. In de sauna's is het de bedoeling om stil te zijn en dat heb ik ook altijd zo ervaren. Prachtig gelegen aan een meer.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2016 19:43

Re: Wat is jouw favoriete sauna?

Verde schreef:Spa Sereen in Maarssen, vlakbij Utrecht vind ik heel mooi en fijn. In de sauna's is het de bedoeling om stil te zijn en dat heb ik ook altijd zo ervaren. Prachtig gelegen aan een meer.


Deze staat ook heel hoog op m'n lijstje. Mijn ouders hebben een Stacaravan in Maarssen dus wil ook zeker naar die sauna binnenkort

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers