Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was jij als...

<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 01 Okt 2013 18:01

Re: Hoe was jij als...

Hoe was jij als kleuter? heel vrij, veel fantasie, vond het heerlijk om te spelen met vriendinnetjes, veel kletsen en erg nieuwsgierig

Hoe was jij als puber? stil, onzeker over van alles, paardenmeisje, gek op lezen, wilde niet teveel opvallen maar ging ook wel mijn eigen gang.

Hoe ben je nu? Sociaal, houd van kletsen, geïnteresseerd in anderen, soms nog wat onzeker op gebied van werk.
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:15

Bericht 01 Okt 2013 19:51

Re: Hoe was jij als...

Slakje schreef:Als kleuter was ik best normaal. Ik had vriendinnetjes, ging een aantal keer onder het mes, keek zo scheel als een otter, werd boos om niets, kon heel erg gaan schaterlachen om niets, ...

Als puber was ik strontvervelend tegenover mijn ouders. Ik liep weg, sliep ergens anders zonder dat het mocht of mijn ouders er iets van wisten, ik gebruikte drugs, rookte, dronk (teveel), ging niet naar school (en 't is eraan te merken) had vijf vriendjes tegelijkertijd, ... Gelukkig ben ik dat gepasseerd :'')

Nu ben ik een lief. Ik zet mezelf altijd op de derde plaats. Soms iets te vaak. Ik probeer mezelf vaak te bewijzen voor niks. Ik ben altijd braaf gaan werken ookal was ik doodziek. Nuja, meer valt er niks te zeggen. Ik ben een braaf moedertje geworden.



Waaaarom worden otters altijd overal voor misbruikt :P Ik heet zelf otter van mijn achternaam en hoor soms de meest vreemde dingen haha. Het enige spreekwoord met een otter is toch ''zweten als een otter'' ?

Als kleuter was ik normaal, slank en sportief en deed ik met iedereen mee.

Als puber was ik heel onzeker en als ik mijzelf op foto's terug zie dan denk ik wel eens waaaaarom trok ik zulke kleren aan haha.

En nu ben ik nog steeds onzeker maar niet zo erg meer als in mijn pubertijd.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 02 Okt 2013 11:28

Re: Hoe was jij als...

Hoe was jij als kleuter?
Ik was best wel rustig en verlegen en ik merkte altijd heel veel dingen op. Verder speelde ik veel buiten met de buurkinderen in de speeltuin.

Hoe was jij als puber?
Als puber was ik ook heel rustig en best wel serieus, mijn ouders hadden een hele makkelijke puber aan mij. Ik maakte geen ruzie, daagde ze niet uit etc. Ik zat voornamelijk op m'n kamer. Ik herinner het me niet als een hele leuke tijd. Ik voelde me niet op m'n plek op school, ik had wel vriendinnen, maar dat liep ook nooit helemaal lekker. Ik zat vooral mezelf heel erg in de weg.

Hoe ben je nu?
Ik ben nog steeds wel serieus en rustig en een beetje introvert, maar ik ben nu ook vaker uitbundiger, heb leuke vrienden, onderneem veel. Ik ben veel meer in balans. Ik weet iets beter wat ik wil en als ik in een situatie zit waarin ik me niet lekker voel dan ga ik daar wat aan doen. Al vind ik het soms ook nog heel prettig om me dan even terug te trekken in m'n huis (i.p.v. m'n slaapkamer bij m'n ouders haha)
<<

Anoniem185

Bericht 03 Okt 2013 01:07

Re: Hoe was jij als...

Als kleuter was ik heel lief en rustig. Soms iets te rustig en te lief. Ik liet alles en iedereen voor gaan en was praktisch onzichtbaar. Ook als ik om één koekje vroeg als mijn ouders nog in bed lagen, pakte ik er maar eentje, terwijl andere kinderen gewoon de hele trommel leeg aten zonder iets te vragen. Verder knutselde ik veel en deelde vervolgens al mijn knutselwerkjes uit aan iedereen. Op school deed ik werkjes van groep 3 al in groep 1.

Als puber was ik thuis goed handelbaar, ik heb veel zorg op me genomen thuis omdat mijn moeder op het randje van depressief was. Hierdoor moest ik thuis veel 'dragen' waardoor ik me op school ging uitten. Op de middelbare school had ik eigenlijk met bijna iedere leraar wel problemen... een paar uitzonderingen daar gelaten.

Nu ben ik weer terug wat rustiger, ik ben bezig met aan mezelf te werken. Ik heb veel meer zelfvertrouwen dan dat ik vroeger had en durf veel meer. Ik laat de kaas niet meer van mijn brood eten zeg maar.
<<

Anoniem131

Bericht 03 Okt 2013 08:21

Re: Hoe was jij als...

Hoe was jij als kleuter?
Rustig en heel verleden
Hoe was jij als puber?
Dwars met een redelijk grote mond
Hoe ben je nu?
Nog wel een redelijke rebel maar wel een stuk volwassener
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 03 Okt 2013 08:47

Re: Hoe was jij als...

*
Laatst gewijzigd door Valerie op 18 Okt 2013 11:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
Make happy memories
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 03 Okt 2013 10:46

Re: Hoe was jij als...

Hoe was jij als kleuter? Ik was vrolijk, druk en nogal doof (maar daar kreeg ik buisjes voor). Volgens mij was ik thuis best lastig, ik zocht voortdurend de grenzen.

Hoe was jij als puber? Boos, nukkig, verdrietig, ontevreden met mezelf, op zoek naar mezelf, naar grenzen en nog steeds druk, vrolijk vaak aan de oppervlakte. En ik háátte het dat ik een vrouw was en dat steeds duidelijker werd. Ik had het echt heel moeilijk met mezelf als puber.

Hoe ben je nu?
Nog steeds vrolijk en druk, veel tevredener en blij dat ik een vrouw ben (in ieder geval niet ontevreden haha). Meer in balans, maar nog steeds niet helemaal zoals ik het zou willen.
<<

Anoniem36

Bericht 15 Okt 2013 23:28

Re: Hoe was jij als...

Hoe was jij als kleuter?

Heel stil en teruggetrokken. Leefde in een fantasiewereld. Las toen al heel veel boeken en nog steeds wel trouwens. Had ook bijna geen sociale contacten, ik herinner me maar 3 vriendinnetjes vanuit die tijd.

Hoe was jij als puber?

Zwaar ongelukkig & depressief. Woonde niet meer thuis door allerlei omstandigheden en dat heeft 't niet makkelijker gemaakt. Veel rottigheid uitgehaald maar ik kwam er altijd mee weg omdat ik gewoon een heel onschuldig meisje leek. En omdat ik zo rustig was, namen mensen het meer voor me op dan dat ze me straften.

Hoe ben je nu?

Verloren jaren aan het inhalen. Af en toe behoorlijk kinderlijk (niet dat 'k met een poppenhuis ofzo zit te spelen, dat gaat me dan weer te ver) Behoefte aan bevestiging, en veel te volwassen voor mijn leeftijd. Hang soms nog de puber uit. Begin nu een beetje uit mijn schulp te kruipen en wat meer sociale contacten te krijgen.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 17 Okt 2013 00:00

Re: Hoe was jij als...

Hoe was jij als kleuter?
Een vrolijke kwebbelaar af en toe onzeker, lief, behulpzaam en een sterke eigen wil.

Hoe was jij als puber?
Lang leve de lol, op school een rebelse puber, grote mond, thuis eigenlijk best lief, zorgzaam en behulpzaam, zeer sterke eigen wil, af en toe onzeker, een grote flirt en vooral tegen de maatschappij.

Hoe ben je nu?
Nog steeds een hele sterke eigen wil, betrouwbaar, behulpzaam, nuchter, een zeer uitgesproken mening, eigenlijk ook wel lief en zorgzaam.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers