Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik heb de zomer in mijn bol!

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Jun 2016 15:52

Ik heb de zomer in mijn bol!

Denk het deuntje er zelf bij!

Wat een fantastisch weer weer vandaag! Het is 24 graden maar het voelt een stuk warmer. Het is hier de hele week eigenlijk al prachtig, op een of twee dagen en af en toe een buitje na. Vanavond ga ik lekker met een glas rose bij onze buitenkachel zitten. Zo jammer dat mijn man aan het werk is! Morgen waarschijnlijk bbqen met vrienden in onze fijne achtertuin.

En (bij) jullie? :sunny:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem281

Bericht 04 Jun 2016 16:00

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Euh een jengelende baby die duidelijk niet gek is op warmte... :')
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 04 Jun 2016 16:03

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Hier ook zomer! Straks heerlijk bbq-en en morgen de hele dag genieten van onze tuin die eindelijk een beetje af begint te raken :)

♥♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Jun 2016 16:33

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Bazinga schreef:Euh een jengelende baby die duidelijk niet gek is op warmte... :')


Ooh, dat weet ik nog goed van vorig jaar. Toen heb ik weinig lol aan de zomer beleefd. Want met een kleine baby heb je helemaal niks aan zulk warm weer. Strand? Te warm voor baby. Terras? Niet handig met (huil)baby). In de achtertuin zonnen? Geen tijd voor met een baby die iedere twee uren aan je borst hangt, huilt, en als hij slaapt de was eindelijk gedaan kan worden.

Nu hij een jaar is kan ik weer genieten van dit zomerse weer. D scharrelt het liefst lekker rond in de tuin en wanneer hij slaapt duik ik ook in de zo'n. Het komt dus weer, echt waar!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 05 Jun 2016 07:35

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Wij hebben gister lekker door de stad gelopen, Isa lag te slapen in haar romper in de kinderwagen.
Gisteravond gebbqd met schoonvader, schoonzus + haar gezin.
Dat ging prima met kinderen. 'S Avonds lekker in de tuin gezeten met z'n 3en.
Vanavond gaan we weer bbqen met mijn schoonmoeder en haar man.

We gaan vandaag wel even een parasol halen, want in de zon is het toch wel warm voor zo'n kleintje.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 05 Jun 2016 07:39

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Heerlijk weer zeg! Echt genieten. Ik ga straks wellicht nog even naar het strand toe.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 05 Jun 2016 07:43

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Nee, klein katertje in mijn bol en een blije baby die daar geen boodschap aan heeft. Veel plezier vandaag!
<<

Anoniem335

Bericht 05 Jun 2016 08:31

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Vandaag weer een heerlijke dag, ik moet alleen nu aan m'n studie maar wil vanmiddag wel naar de braderie hier in het dorp. Even er tussenuit. :)
<<

Anoniem328

Bericht 05 Jun 2016 08:48

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Genieten dit! In de zon een boekje lezen als onze smurf slaapt en als hij wakker is lekker buiten op het kleed spelen en gisteren ook voor het eerst in het zwembadje. Groot succes!
En 's avonds met een heerlijk glas wijn in de tuin.
Dit weer geeft me echt extra energie!
<<

Anoniem328

Bericht 05 Jun 2016 08:49

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

SoGood haha eigen schuld :P
Leuk feestje gehad gisteravond??
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jun 2016 08:58

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Hier is het al de hele week prachtig mooi weer geen regen gezien. Gisteravond hadden we een verjaardag bij vrienden hebben tot 1 uur vannacht buiten gezeten. Vandaag gaan we vast ook weer buiten zitten
Afbeelding
<<

Anoniem201

Bericht 05 Jun 2016 10:18

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Ik heb absoluut geen zomer in mijn bol. Het is hier al 1,5 week aan het regenen, hagelen, onweer, wateroverlast enz enz enz.
In het nieuwe huis staat de kelder blank!
Dan is het drukkend warm. Dan koelt het weer binnen no time af.
En zoals het erna uit ziet, is het komende week nog zo.
Nee absoluut geen zomer hier in het zuiden.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 05 Jun 2016 10:24

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Wij hebben vandaag twee verjaardagen, en willen daarheen met de baby in de (hete) auto... Ik zie er een beetje tegenop met die warmte, de tweede verjaardag is een barbecue op het dakterras en dat is gewoon bloody hot.

Normaal vind ik zeuren over zulk lekker weer stom, maar met een kleine baby is het inderdaad allemaal even anders.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

anoniem213

Bericht 05 Jun 2016 10:27

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Ik moest heel de dag werken op het terras gisteren en dat vond ik wel echt veel te warm, maar ik vind het dan ook zo grappig hoe mensen dan heel zielig tegen mij gaan doen. En ik alleen maar begripvol reageren natuurlijk. "Ja pfffff ik heb net één biertje gedronken in de zon, maar ik ben echt helemaal kapot. Echt uitgeput, dus ik ga even naar huis. Ja, echt niet te doen hoor, in de zon." Zo zwaar inderdaad, stil zitten op een stoel. Veel zwaarder dan met borden sjouwen in een zwart shirt of zo :pirat:. Maar dat zeg ik dan natuurlijk niet. "Oh, nou wat is het warm hè vandaag? Mensen kruipen ook allemaal onder de parasol. Vervelend dat daar voor u geen plek meer was. Ik snap wel dat u zo moe bent van in de zon zitten! Fijne dag nog hè, tot ziens :angel:."
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jun 2016 13:22

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Ik houd niet van dit echt warme weer. Doe mij maar een stabiele 20 graden. Geen hoofdpijn, geen opgezette benen en geen sloom gevoel. Ook niet-zwanger heeft dat mijn voorkeur. Ik ga ook echt niet in de zon zitten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jun 2016 14:47

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Exogenesis schreef:Ik houd niet van dit echt warme weer. Doe mij maar een stabiele 20 graden. Geen hoofdpijn, geen opgezette benen en geen sloom gevoel. Ook niet-zwanger heeft dat mijn voorkeur. Ik ga ook echt niet in de zon zitten.


Als we gewoon thuis zijn dan heb ik dat ook, je doet mij echt geen plezier met die hitte en ik ga ook niet buiten zitten. In de huiskamer blijft het heel koel, soms merk ik op de eerste dag van een reeks warme dagen in de middag pas hoe heet het de hele dag al is. Boven in de slaapkamer warmt het helaas wel heel erg op en dat vind ik echt heel onaangenaam.

Als we in het vakantiehuisje zijn vind ik het wel anders, het huisje zelf blijft lekker koel omdat het midden tussen de bomen staat en als het warm is kunnen we lekker naar het openluchtbad. Maar dan nog vind ik het rond de 20 graden ook al best, dan kunnen ze ook prima zwemmen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 05 Jun 2016 14:49

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Ik vind het wel fijn. Heb vanmorgen wat in de tuin gedaan. Net even met een ijsje in de zon gezeten.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 05 Jun 2016 15:09

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Heerlijk dit weer! Vanochtend hebben we gezwommen, daarna zwembadje voor de kids gevuld in de tuin. Straks zetten we de barbecue aan.
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2016 15:12

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Ja echt hè, heerlijk! Ik lig in m'n bikini op de boot op een meertje. Wat een genot. Net gezwommen in natuurwater, ijskoud maar wel lekker!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jun 2016 17:18

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Heerlijk weer idd! Ik heb vanmorgen al lekker geskatet in m'n korte broek. Vanmiddag ging ik in m'n bikini op m'n balkon liggen, maar het waait hier best flink en dat was toch iets te fris nog, dus maar weer ff wat aangetrokken. Maar veel warmer dan dit hoeft het van mij niet te worden, max. 25 graden vind ik meer dan genoeg.
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 05 Jun 2016 19:17

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Ja, echt heerlijk weer! Al hebben wij hier pas sinds vrijdag echt mooi weer, de andere dagen was het echt continu aan het regenen, hagelen etc. Nu hebben we ook regelmatig onweer maar dat is pas 's avonds dus dat vind ik niet zo erg.

Gisteren zijn we lekker gaan fietsen, heerlijk! En vandaag hebben we de hele dag in de tuin gezeten met vrienden, in de namiddag het zwembadje opgezet, lekker genieten. Jammer dat de werkweek weer begint morgen :D
2012 & 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Jun 2016 10:56

Re: Ik heb de zomer in mijn bol!

Helaas weinig echt zomers gevoel overgehouden. Zaterdag mocht ik tennissen. Dat is verkeerd uitgevallen voor mijn knie, waardoor de dag gelijk minder leuk was (plus een bitch van een tegenstandster).
Gisteren verjaardag van mijn neefje gehad, wel lekker in de tuin gezetten bij mijn zus, maar wederom de pijn en beperking in bewegen is irritant. Hopelijk het komende weekend ook nog goed weer en dan wat meer zomers gevoel op de camping.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers