Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

<<

Anoniem187

Bericht 03 Jun 2016 16:56

Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Vertel!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 04 Jun 2016 23:48

Re: Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Ik zal het oud en nieuw feestje bij oreo nooit vergeten. Ik kende haar vrienden niet, maar werd gelijk gezellig in de groep opgenomen, iedereen had lekker wat gedronken, alle buren kwamen met spullen uit hun huis om op het vreugde vuur te gooien. Kortom, gewoon echt heel leuk.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jun 2016 09:03

Re: Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Ik denk de bruiloft afgelopen zomerkwartaal ik mijn vriend heb leren kennen. Er is die avond een hoop gebeurd en wij hebben dat van foto's moeten vernemen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 05 Jun 2016 09:12

Re: Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Het vrijgezellenfeestje van een vriendin.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem250

Bericht 05 Jun 2016 09:54

Re: Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Ik heb zoveel leuke feestjes gehad en avonden waar ik nog uren over door wilde praten, omdat het zo gaaf was geweest. Maar zo beleef ik het nu niet meer. Wat was ik onder de indruk van de eerste keer beachbop, sensation en dancevally. En het VIP zijn. De mooie jurkjes, hoge hakken en aandacht. Niet weten hoe en waar de avond zou aflopen. Nieuwe mensen ontmoeten. Feesten in NYC, LA Hollywood, Ibiza. Champagne drinken of toen ik 18 was goedkope lambrusco en dan met vuilniszakken tegen de regen naar de stad fietsen. Aangeschoten worden of dronken. Flirten. Noodlanding in Paradiso. De eerste keer Jimmy Woo.

Maandje terug was ik nog op een evenement dat ik vroeger echt geweldig vond en ik vond er niks aan. De aangeschoten/ dronken mensen van mijn leeftijd vond ik een beetje treurig.

Ik ben blij dat ik het er zo goed van genomen heb toen. En ik vind het jammer dat ik het nu niet meer zo beleef.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 05 Jun 2016 10:49

Re: Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Een feestje bij mij thuis toen ik was geslaagd voor het VWO. Een beetje een ' als de kat (ouders) van huis is' idee. Een grote chaos met veel aanloop, maar o zo tof.
<<

anoniem203

Bericht 05 Jun 2016 11:12

Re: Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Bedrijfsuitje van mijn werk. Bekend pretpark was afgehuurd, overal kon je gratis eten en drinken en er waren allerlei artiesten. Op het laatst ook een dj en dat was echt zo gaaf! Stond je daar midden in het park, muziek keihard echt super was dat!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Jun 2016 11:48

Re: Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Lowlands! Wat heb ik me tijdens dat weekend enorm gelukkig en vrij gevoeld!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Jun 2016 19:25

Re: Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Poeh, ik zou het niet weten. Heb veel leuke feestjes gehad! Festivals, huisfeestjes, feestjes die ik zelf heb gegeven. Niet één feestje dat eruit springt geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 05 Jun 2016 19:58

Re: Wat is het tofste feestje ooit waar je bent geweest?

Mijn eigen trouwfeest! En dat van Zonnetje vond ik ook echt een heel leuk feest.
2012 & 2016

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers