Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jongensnamen..

<<

Anoniem57

Bericht 15 Okt 2013 23:22

Re: Jongensnamen..

4 namen die bij ons hoog stonden waren

- ebi (eebie)
- yari
- mats
- stan

Ik vind jur ook erg leuk.
Ik ken trouwens ook een dainey (deenie), je moet het wel leuk vinden maar ik vond het niet heel onaardig.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Okt 2013 06:14

Re: Jongensnamen..

Artemis schreef:
Cheese schreef: Ik vind Milo echt zo'n leuke naam maar past totaaaaal niet bij ons.

Ik vind Ravi een beetje de nieuwe hype, hoor het zoveel. Beetje Vayenne der heren.

Ik heb juist het idee dat Ravi een jaar of 8 geleden veel gegeven werd. Maar was het zo'n hippe alternatievige naam. Dus nu zal ie wel door het SBS6 publiek gegeven worden :nerd:

Jonah vind ik leuk, als het tenminste Jona is. Die H maakt dat je het als djoonah moet uitspreken, en dat vind ik niet mooi.



"Onze" R heeft zijn naam gekregen omdat het een Hindoestaanse naam is, ik kende behalve een rol in ONM niemand met deze naam. Maar SBS6 publiek dus :silent:
R. 2013
D. 2016
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 16 Okt 2013 07:02

Re: Jongensnamen..

Razz schreef:Hier ook nog steeds een beetje drama maar ik kan voorzichtig melden dat we er denk ik toch uit zijn samen!

Ik hoorde van de week een trouwens een aparte naam. Daim. Toen ik het hoorde dacht ik van nee niet leuk maar na een maar keer uit te hebben gesproken vond ik het best een leuke naam. Je spreekt het uit als 'Deem'


Daim zijn toch ook van die chocolaatjes die ze bij de IKEA verkopen?

Op jouw lijstje staan ook leuke namen Snoezel. Florian en Thijmen stonden hier ook heel hoog. Met 39 werken pas definitief de knoop doorgehakt en voor F.abian gekozen. Anders had hij Thijmen geheten.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem75

Bericht 16 Okt 2013 08:56

Re: Jongensnamen..

Ja klopt! :)
<<

Anoniem315

Bericht 16 Okt 2013 20:49

Re: Jongensnamen..

De naam die wij voor een zoon hebben, heb ik hier nog niet gezien. Ben ik op zich blij om, maar anderzijds, issie niet leuk genoeg? :P

Onze lijst noem ik liever niet, maar ik zal wel even een lijstje plaatsen van namen die ik op mijn werk momenteel heb, mijn mening daarbuiten gelaten:

Lukas/Lucas
Thomas
Roan
Jort
Patrick
Stephan
Mart
Michel
Robin
Jens
Dion
Meeuwis
Brian
Lars
Sieger
Sem
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 16 Okt 2013 20:57

Re: Jongensnamen..

Exogenesis schreef:De naam die wij voor een zoon hebben, heb ik hier nog niet gezien. Ben ik op zich blij om, maar anderzijds, issie niet leuk genoeg? :P

Onze lijst noem ik liever niet, maar ik zal wel even een lijstje plaatsen van namen die ik op mijn werk momenteel heb, mijn mening daarbuiten gelaten:

Lukas/Lucas
Thomas
Roan
Jort
Patrick
Stephan
Mart
Michel
Robin
Jens
Dion
Meeuwis
Brian
Lars
Sieger
Sem



Meeuwis,daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Okt 2013 20:59

Re: Jongensnamen..

Ik kende de naam ook niet. Maar ik vind hem, nu ik er aan gewend ben, best heel mooi. Het is ook een erg mooi kind trouwens, misschien dat dat ook meewerkt.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 16 Okt 2013 21:20

Re: Jongensnamen..

ik ken hem alleen als achternaam....guus meeuwis :nerd:
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Okt 2013 21:29

Re: Jongensnamen..

De naam die hier vooralsnog op 1 staat heb ik ook nog niet eerder gezien hier, of ergens anders bij iemand gehoord. Komt ook minder dan 50 keer voor in Nederland. Best raar, want ben hem wel in meerdere namenboekjes en op sites tegengekomen, dus zo zeldzaam is hij ook weer niet. Ben benieuwd of we bij deze naam gaan blijven (ik vind hem in elk geval erg leuk). Maar dan moeten we nog steeds verder zoeken, want we willen nog meer namen geven.

Meeuwis is trouwens origineel! Zou er zelf niet voor kiezen, maar die zal je denk ik niet snel als voornaam horen. Vind hem wel leuk eigenlijk, maar niet leuk genoeg om hem als roepnaam te kiezen. Wie weet voor een van de andere namen die we nog zoeken..
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 16 Okt 2013 21:30

Re: Jongensnamen..

Ik hoorde vandaag de naam Devin, vond ik erg mooi. Ken alleen een kindje en die heet Devon dus dat gaat hem toch niet worden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Okt 2013 21:32

Re: Jongensnamen..

Devin vind ik teveel op Devil lijken. Niet mijn smaak.

Hoorde vandaag Ted, weet niet wat ik er nou precies van vind.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 16 Okt 2013 21:33

Re: Jongensnamen..

Roze, ik word altijd zo benieuwd van namen die je niet erg vaak hoort haha. Wil ook echt weten of we nog een naam moeten zoeken of dat we al klaar zijn, als het een meisje is dan hebben we de volledige naam al helemaal klaar :thumbup:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 16 Okt 2013 21:39

Re: Jongensnamen..

Bij sommige namen denk ik echt arm kind haha.

Ik ben niet zo van die zelf bij elkaar gesprokkelde namen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers