Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heeft jouw man parfum of een luchtje?

<<

Anoniem281

Bericht 02 Jun 2016 19:35

Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Het valt me op dat er voor mannen meestal 'luchtjes' zijn. Zo van 'M'n vader krijgt een luchtje voor Vaderdag.' en 'M'n vriend heeft zo'n lekker luchtje op!'

Moeders krijgen nooit luchtjes volgens mij. Die krijgen parfum. Toch? Waarom? Is parfum voor een man gay of zo?

Mijn vriend draagt overigens gewoon parfum, hoor. Sterker nog - letterlijk - hij draagt eau de parfum.
<<

Anoniem222

Bericht 02 Jun 2016 21:04

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Ik zeg nooit parfum :D. Soms luchtje maar meestal zeg ik geur. Sinds een mevrouw bij de douglas zei dat dat zo hoorde haha!
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jun 2016 21:18

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Ik zeg meestal geurtje.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jun 2016 06:43

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Mij vriend heeft geen van beide. Hij gebruikt axe haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem184

Bericht 03 Jun 2016 08:48

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Oh ik ben het even kwijt, volgens mij zegt m'n vriend 'geurtje'. Ik zelf zeg in elk geval vaak 'luchtje' en dat corrigeer ik weer naar 'geurtje' omdat iemand me ooit eens gecorrigeerd had dat het eerste niet zou kloppen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Jun 2016 08:53

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Nu ik het zo vaak lees in een keer, heb ik dus een compleet ander beeld bij 'luchtje'. 'Piet heeft een luchtje'. Nou, op de een of andere manier lees ik dit dus nu alsof ie naar bloemkool stinkt. En niet naar een lekker geurtje :smile:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Jun 2016 09:10

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Harrison schreef:Ik zeg nooit parfum :D. Soms luchtje maar meestal zeg ik geur. Sinds een mevrouw bij de douglas zei dat dat zo hoorde haha!


Haha geweldig! Sinds het steigerhout heb ik weer wat memorabels van het forum geleerd! Ik zeg altijd luchtje maar zal het nooit meer doen!
Laatst gewijzigd door Whatever op 03 Jun 2016 09:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 03 Jun 2016 09:18

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Ik heb eigenlijk geen idee. In ieder geval niet luchtje, want daar heb ik ook een negatieve associatie bij, net als Caro. Ik denk dus geurtje.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jun 2016 09:20

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Een geurtje of luchtje. Sowieso nooit parfum.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 09:26

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Whatever schreef:
Harrison schreef:Ik zeg nooit parfum :D. Soms luchtje maar meestal zeg ik geur. Sinds een mevrouw bij de douglas zei dat dat zo hoorde haha!


Haha geweldig! Sinds het steigerhout heb ik weer wat memorabels van het forum geleerd! Ik zeg aanrijding luchtje maar zal het nooit meer doen!

Hoe ruikt een aanrijding?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2016 09:28

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Bazinga schreef:
Mijn vriend draagt overigens gewoon parfum, hoor. Sterker nog - letterlijk - hij draagt eau de parfum.


Ditte. Maar ik wist dat ook niet wat Harrison zegt. Wel vind ik geurtje altijd gek klinken, want een geurtje kan ook vies zijn.
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Jun 2016 09:28

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Yadira schreef:
Whatever schreef:
Harrison schreef:Ik zeg nooit parfum :D. Soms luchtje maar meestal zeg ik geur. Sinds een mevrouw bij de douglas zei dat dat zo hoorde haha!


Haha geweldig! Sinds het steigerhout heb ik weer wat memorabels van het forum geleerd! Ik zeg aanrijding luchtje maar zal het nooit meer doen!

Hoe ruikt een aanrijding?


Net te laat! :p Zag het zelf ook! :D
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 09:29

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Hahaha, i know!
<<

Anoniem185

Bericht 03 Jun 2016 11:40

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Ik heb bij geurtje eb bij luchtje allebei een negatieve associatie eigenlijk.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Jun 2016 21:11

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Ik noem het altijd parfum. Er liggen er twee in de lade van het badkamermeubel maar ze worden zelden gebruikt.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2016 21:47

Re: Heeft jouw man parfum of een luchtje?

Ik zeg altijd geurtje of luchtje. Ook voor vrouwen. Parfum voor mannen bestaat overigens (bijna) niet. 99 van de 100 keer is het een eau de toilette. Eau de parfum wordt voor mannen zelden op de markt gebracht.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers