Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favoriete tijdschrift?

<<

Anoniem167

Bericht 02 Jun 2016 17:27

Favoriete tijdschrift?

Welke tijdschriften lees jij, en welke hebben jouw voorkeur?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jun 2016 17:39

Re: Favoriete tijdschrift?

Ik heb net een proefabonnement op de viva genomen. Normaal heb ik voor mijn gevoel geen tijd er voor maar nu ik bijna verlof heb moet ik wel tijd hebben.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem313

Bericht 02 Jun 2016 18:11

Re: Favoriete tijdschrift?

De Groene Amsterdammer, en heel soms de Jan (of bestaat die al niet meer?)

En vroeger de Mijn Geheim, maar dat is nu over.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 02 Jun 2016 20:28

Re: Favoriete tijdschrift?

Caulfield schreef:De Groene Amsterdammer, en heel soms de Jan (of bestaat die al niet meer?)

En vroeger de Mijn Geheim, maar dat is nu over.


Jan bestaat nog hoor!

Ik vindt de flair erg leuk en de Linda
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Jun 2016 20:37

Re: Favoriete tijdschrift?

De VT wonen, Pedala en de Soigneur (beide wielermagazines)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

anoniem224

Bericht 02 Jun 2016 22:35

Re: Favoriete tijdschrift?

Ik ben niet meer zo'n tijdschriften mens. Af en toe haal ik zo'n pakket waar bijvoorbeeld Viva en Flair en zo in zitten. Maar ik vind het steeds meer zonde van mijn geld.

Oh, heb trouwens een abonnement op Donald Duck, al jaren. Ik loop alleen een beetje achter met lezen omdat ik er de tijd niet voor neem. :eyes:
<<

Anoniem185

Bericht 02 Jun 2016 23:18

Re: Favoriete tijdschrift?

Eigenlijk lees ik alleen de Flair wel eens, maar ik lees weinig tijdschriften.
<<

Anoniem161

Bericht 03 Jun 2016 09:54

Re: Favoriete tijdschrift?

Meneer Nilsson schreef:Ik ben niet meer zo'n tijdschriften mens. Af en toe haal ik zo'n pakket waar bijvoorbeeld Viva en Flair en zo in zitten. Maar ik vind het steeds meer zonde van mijn geld.

Oh, heb trouwens een abonnement op Donald Duck, al jaren. Ik loop alleen een beetje achter met lezen omdat ik er de tijd niet voor neem. :eyes:


Hier ook alleen vond ik Donald duck voortaan te duur. Dus nu lees ik niets meer.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 09:56

Re: Favoriete tijdschrift?

Flair en Viva vind ik wel leuk, maar ik heb geen abonnement!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jun 2016 09:57

Re: Favoriete tijdschrift?

Ik lees geen tijdschriften. Ze kunnen mij niet echt boeien. Ik pak liever een boek haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 03 Jun 2016 10:04

Re: Favoriete tijdschrift?

Ik heb een abo op de Viva, VT wonen en Cosmopolitan en koop regelmarig de Flair. Dure hobby maar ik vind het echt heerlijk om te lezen dus heb het er graag voor over.
<<

Anoniem177

Bericht 03 Jun 2016 10:14

Re: Favoriete tijdschrift?

Viva, vind het heerlijk om af en toe tijdschrift te lezen als ik bijv in de tuin lig te zonnen haha
<<

Anoniem184

Bericht 03 Jun 2016 10:19

Re: Favoriete tijdschrift?

Ik vind de Flow altijd wel leuk, alleen mis ik daarin toch wel stukken om te lezen en een stukje interactie met lezers (op de eerste pagina's ingekomen brieven ofzo, dat vind ik in de Vriendin zo leuk). Uiteraard staat er wel wat te lezen in, maar voor mijn gevoel ben ik in de Flow toch altijd meer plaatjes aan het kijken. Jammer, want het idee achter het blad en de vormgeving spreekt me wel heel erg aan. En de extra's vind ik leuk, daarom koop ik hem toch af en toe.

Verder koop ik soms de Vriendin. Roddelbladen vind ik leuk om ergens in de wachtkamer door te bladeren, maar zou ik m'n geld niet aan willen verspillen. Eigenlijk koop ik sowieso weinig tijdschriften, voornamelijk als ik een keer heel lang met de trein moet, of voor een lange vlucht met het vliegtuig ofzo. Oh, en ik vind bladen als de Ouders van Nu en Viva Mama altijd heel erg leuk, maar ik voel toch altijd een soort gêne om die bladen te kopen als niet-mama zijnde.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 03 Jun 2016 10:38

Re: Favoriete tijdschrift?

Santé vond ik altijd leuk maar is erg veranderd, had er een jaar abonnement op voor €20... Vanaf augustus krijg ik een jaar lang elke week de vriendin, iets breder qua onderwerpen. Ook vind ik de flow en hapinezz een gaaf blad maar te duur
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

anoniem224

Bericht 03 Jun 2016 11:19

Re: Favoriete tijdschrift?

Elisa schreef:
Meneer Nilsson schreef:Ik ben niet meer zo'n tijdschriften mens. Af en toe haal ik zo'n pakket waar bijvoorbeeld Viva en Flair en zo in zitten. Maar ik vind het steeds meer zonde van mijn geld.

Oh, heb trouwens een abonnement op Donald Duck, al jaren. Ik loop alleen een beetje achter met lezen omdat ik er de tijd niet voor neem. :eyes:


Hier ook alleen vond ik Donald duck voortaan te duur. Dus nu lees ik niets meer.



Hij is wel weer duurder geworden ja. Ik moet ook nog steeds bellen op 'm op te zeggen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 03 Jun 2016 11:20

Re: Favoriete tijdschrift?

Ik heb een abonnement op de Linda. Heerlijk om die te lezen als ik in bad lig, dat is echt even mijn ontspanningsmomentje. Heel soms koop ik een losse Viva, verder lees ik weinig tijdschriften.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

anoniem224

Bericht 03 Jun 2016 11:21

Re: Favoriete tijdschrift?

Maple dat heb ik ook een beetje met die mama bladen. Vind dat altijd wel heel interessant om te lezen. Maar tegenwoordig ben ik er steeds makkelijker mee. Als ik dat wil lezen koop ik het.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 03 Jun 2016 12:12

Re: Favoriete tijdschrift?

Ik lees vaak wat oude tijdschriften van mijn moeder. Ze heeft de margriet en de vriendin. Vind ik wel leuk om doorheen te bladeren.

Soms koop ik zelf een tijdschrift. Dat is dan meestal de Flair of de Viva.
Met mijn CJP pas kan ik bij de AKO tijdschriften voor 25% korting kopen. Dat is wel beter.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Jun 2016 12:22

Re: Favoriete tijdschrift?

Mijn favoriete tijdschrift is de voetbal international. Die koop ik af en toe, heerlijk om te lezen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Jun 2016 19:10

Re: Favoriete tijdschrift?

viva flair vriendin. Heb nu een tijdelijk abonnement op de prive had ik gewonnen ergens. En een tijdelijk abonnement op de mijn geheim. Wel leuk lezen tijdens de vakantie
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers