Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inspiratie verkleedkleding dochter!

<<

Linvi

Bericht 30 Mei 2016 09:01

Inspiratie verkleedkleding dochter!

7juni is het juffendag en mogen allenen kindjes verkleed. 25 kindjes, 15 meisjes die vrijwel allemaal als Elsa willen.

Ik wil dus graag wat anders, hebben jullie leuke tips? Of misschien zelfs iets te koop?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Mei 2016 09:42

Re: Inspiratie verkleedkleding dochter!

Waar woon je?

Ik heb hier balletpakjes, trouwjurk, andere prinsessenjurken in overvloed. Die mag je dan wel lenen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Mei 2016 09:48

Re: Inspiratie verkleedkleding dochter!

Haha mijn zoontje had twee weken geleden juffenverjaardag en er liepen inderdaad 10 elsa's in z'n klas. En 1 minnie mouse, die vond ik nog wel leuk. Gewoon een roze jurk een een haarband met twee zwarte oortjes erop.
#teammaple🍁
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 30 Mei 2016 10:20

Re: Inspiratie verkleedkleding dochter!

Ik zou gewoon vragen wat ze zelf wil en dan een paar ideeën opperen waar ze uit kan kiezen. Wil ze dan alsnog als Elsa, zou ik haar gewoon als Elsa laten gaan. Mijn dochter vindt bijna alle verkleedkleding wel leuk. Wat ze het liefste aan heeft: prinses, verpleegster, mega mindy, piraat, ballerina en poes.
2010 2012
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 30 Mei 2016 10:57

Re: Inspiratie verkleedkleding dochter!

Ik zou haar ook gewoon als Elsa laten gaan als ze dat wil. Of misschien kan ze als Anna gaan, of een andere Disneyprinses.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Mei 2016 11:32

Re: Inspiratie verkleedkleding dochter!

Oja, mega Mindy hebben we ook, en een aantal van die dierendingen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 30 Mei 2016 12:17

Re: Inspiratie verkleedkleding dochter!

Ik heb mijn dochter zelf laten kiezen en tot mijn grote verrassing wilde ze niet eens als een prinses (daar waren er idd tig van). Ze wilde zelf graag als K3. Ze heeft toen het regenboogjurkje van k3 aangehad en een geloomde ketting en armband in regenboogkleuren en vrolijk gekleurde klemmetjes in haar haren.

Wij hebben thuis van alles dus dochter had keuze genoeg. We hebben oa een gewone prinsessenjurk, raponzel jurk, K3 regenboogjurk, K3 roze jurk met stippen, lieveheersbeestjesmasker en muts, Roodkapje cape, konijnenpakje, duiveljurkje met accessoires (van Halloween en wel voor kinderen dus niet enorm eng) en volgens mij nog wat dingetjes.
<<

Anoniem171

Bericht 30 Mei 2016 23:43

Re: Inspiratie verkleedkleding dochter!

*
Laatst gewijzigd door Anoniem171 op 26 Sep 2016 06:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 31 Mei 2016 11:43

Re: Inspiratie verkleedkleding dochter!

Ik laat mijn dochter altijd zelf kiezen afgelopen keer was als piraat en de keer daarvoor als indiaan maar ze gaat ook wel eens als prinses of mega Mindy. Wat wil je dochter zelf?
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Linvi

Bericht 03 Jun 2016 09:31

Re: Inspiratie verkleedkleding dochter!

Uiteraard heb ik haar gevraagd wat zij wilt, ze zei direct als Elsa. Nou hebben we afgelopen week ook een Elsa jurk besteld voor haar maar helaas met een levertijd van 2weken. Uitgelegd dat deze niet op tijd binnen is en nu wil ze als bruidje. Ze heeft een mooie jurk gehad die ze daarna met haar verjaardag kan dragen en mag de sluier van een vriendin van mij lenen. Maandag halen we een klein bruidsboeketje bij de bloemist en is ze een prachtig bruidje!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers