Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijna maandag.. Jullie plannen?

<<

Anoniem237

Bericht 30 Mei 2016 20:40

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Meneer Nilsson schreef:
Forumster schreef:
Meneer Nilsson schreef:Zaterdag en zondag ben ik op een festival! Daar heb ik echt zoveel zin in.

Ga je toevallig naar Intents?

Jep! :)

Leuk! Ik ook! :)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 30 Mei 2016 20:42

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Bliss, bedoel je Sushi van hier van vroeger? Leuk dat jullie nog contact hebben!

Mijn week:
Maandag: Gewerkt van 8u tot 17u30, 's avonds geen plannen.
Dinsdag: Werken van 11u tot 20u30.
Woensdag: Vrij! Ik hoop op mooi weer zodat ik de babywas kan doen en op kan hangen en 's middags als mijn zoon uit school is wat leuke dingen kan gaan doen met hem. 'S avonds hebben we oudercontact op school.
Donderdag: Werken van 8u-12u normaal, al heb ik nog best veel werk dus denk dat ik wat langer doorwerk. 'S avonds naar de verjaardag van mijn schoonmoeder.
Vrijdag: Vrij! Ik wil nog wat dingetjes in orde brengen voor de baby, wil met 36 weken (over 2 weken dus) alles klaar hebben. 'S avonds heb ik een tuinfeest van een collega die 50 wordt.
Zaterdag: Komen vrienden met hun zoon naar ons zodat de kinderen samen kunnen spelen. 'S avonds hopelijk mooi weer en dus BBQ.
Zondag: In de ochtend hebben we afgesproken met Elsa, haar vriend en haar dochter. In de middag komen er andere vrienden langs.
2012 & 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Mei 2016 20:44

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Ja die Sushi! Sinds een jaartje of anderhalf à twee borrelen we eens in de paar maanden samen :)
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 30 Mei 2016 20:46

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Oh leuk! Veel plezier!
2012 & 2016
<<

anoniem224

Bericht 30 Mei 2016 21:18

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Forumster, ook heel het weekend? :D

Bliss, wat leuk! Ze komt hier niet meer, of wel?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Mei 2016 21:24

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Nee klopt, dus ik hou haar maar op de hoogte van de laatste intriges ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem198

Bericht 30 Mei 2016 21:41

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Maandag:werken
Dinsdag: werken
Woensdag: vrij met een vriendin afgesproken en 's avonds naar Adèle :cheering:
Donderdag: vrij en bijkomen van de avond ervoor
Vrijdag: werken
Zaterdag: nieuwe auto ophalen en weekendje weg. Zoon logeerd bij opa & oma
Zondag: zoon ophalen en weer naar huis
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2016 01:04

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Bliss schreef:Nee klopt, dus ik hou haar maar op de hoogte van de laatste intriges ;)



Ja want het is ook zo spannend hier voortaan :wink:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 31 Mei 2016 02:11

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Maandag: onze vrije dag samen, hebben heerlijk omgelummeld en nog paar dingetjes ingericht in huis
Dinsdag: mijn ergste dag in de week. Eerst moet ik 60 mensen betalen, daarna direct door naar priveles en dan nog 2 uur dansen
Woensdag: 's ochtends lesgeven en 's middags lesgeven met een pauze van 3 uur ertussen, bijles geven (gratis) aan dochter vriendin en dan dansen
Donderdag: heb ik heerlijk vrij tot 2 uur en dan lesgeven
Vrijdag: dagje op kantoor
Zaterdag: 's morgens lesgeven, 's middags boekenkast kopen en in elkaar zetten en 's avonds dinner met een federatie van buitenlandse talen
Zondag: 's morgens toetsen afnemen voor de school en 's middags beginnen met rapporten schrijven.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Mei 2016 03:23

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Forumster schreef:
Meneer Nilsson schreef:
Forumster schreef:Ga je toevallig naar Intents?

Jep! :)

Leuk! Ik ook! :)


Ha! Grappig dat jullie daarheen gaan. Vroegah (lees: 4 jaar terug) toen ik daar voor het laatst was liep er allemaal vrij jong volk rond, ik geloof dat het tdt ook nog 16+ was en toevallig vroeg mijn vriendin vandaag of ik mee wilde want ze had een kaartje over. Dus ik zeg nog tegen haar dat daar alleen 16-jarige rondlopen maar dat was absoluut niet waar volgens haar. Zie ik vervolgens dat 58 van mijn Facebookvrienden gaan :nerd:
Anyways, veel plezier! Zit daar ook een camping bij dan tegenwoordig of gaan jullie gewoon twee losse dagen?

Mijn plannen voor deze week zijn niet echt interessant, ik ben ziek maar hoop voor het weekend wel weer beter te zijn. Er is zaterdag een festival op mijn werk waar we al maanden mee bezig zijn en ik moet die dag dus ook gewoon werken. Ik ga de personeelscoordinatie doen dus dat is altijd leuk.
<<

anoniem224

Bericht 01 Jun 2016 13:07

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Nee dat is inderdaad absoluut niet (meer) waar. Dit wordt mijn zesde jaar op rij, en toen ik er net kwam was dat wel heel erg. Maar ik vind het steeds meer een 'volwassen' festival worden. Er zit inderdaad een camping bij voortaan, maar omdat ik zo dichtbij woon ga ik gewoon thuis slapen en zondag weer die kant op, dan weet ik zeker dat ik redelijk slaap en de zondag normaal door kom :wink:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 01 Jun 2016 16:54

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Misschien ga ik zondag wel even kijken in dat geval! Waar woon jij dan? En wie was jij eigenlijk eerst? :^^:
<<

anoniem224

Bericht 01 Jun 2016 18:27

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Ja leuk Toet! Hoop alleen dat het weer beter wordt dan ze voorspellen. Ik woon vlakbij de Efteling :wink:

Ik was Auxo/Jaya/Elize/Prim. :)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 02 Jun 2016 02:40

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Oh ja haha dat dacht ik al!
<<

anoniem224

Bericht 02 Jun 2016 04:24

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Echt? Haha shit. :P
<<

Anoniem185

Bericht 02 Jun 2016 10:57

Re: Bijna maandag.. Jullie plannen?

Komende maandag examenplannen! Ik hoop echt dat ik het haal want anders moet ik hem deze zomer mondeling doen. Ik overweeg zelfs om hem gewoon niet te doen mondeling (als ik hem dit jaar niet haal) maar me gewoon volgend jaar terug in te schrijven op de cursus zodat ik hem weer multiple choice kan doen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jip