Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Last van mijn maag of longen?

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 15 Okt 2013 16:38

Last van mijn maag of longen?

Ik ben laatst verkouden geweest en nu heb ik sinds een week pijn rondom m'n middenrif.
's Nachts heb ik nergens last van, maar in de loop van de dag wordt het steeds erger. Ik word benauwder, misselijk en heb weinig eetlust. Zo gauw ik ga liggen, zakt het weg. Ik heb geen last van brandend maagzuur, wel astma, maar er zit geen slijm in m'n longen. Wel kan ik alleen oppervlakkig hoesten, maar ik heb niet het gevoel dat m'n saturatie laag is.
Ik bel morgen de huisarts even, maar vroeg me af of iemand het herkent.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 16 Okt 2013 15:53

Re: Last van mijn maag of longen?

Ja, bij mij begon het zaterdag met een heftige verkoudheid en maandag had ik enorme last van kortademigheid. Ook had ik gisteren enorm veel last van mijn middenrif. Ik heb daarbij nog wel veel last van slijm ophoesten, maar inmiddels gaat het wat beter en ben ik de griep bijna weer te boven. Beterschap!
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 16 Okt 2013 16:03

Re: Last van mijn maag of longen?

Thanks! Mijn longen klonken helemaal schoon, maar m'n maag en slokdarm waren wel gevoelig. Saturatie was prima, benauwdheid kon ze ook niet verklaren, maar ze gokte dat het aan de verkoudheid lag in combinatie met een buikgriepvirus o.i.d.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Okt 2013 18:49

Re: Last van mijn maag of longen?

Het was dus toch je maag/slokdarm? Ik heb het ook, pijn in mijn middenrif wat uitstraalt naar mijn rug, kan er al dagen niet van slapen. Ik gok dat het bij mij wel brandend maagzuur is, raar verschijnsel.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers