Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 31 Mei 2016 15:25

Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

Ik zoek een leuk cadeau voor mijn zus maar ben nogal inspiratieloos. We hebben donderdag een feestje via haar werk omdat ze 25 jaar in dienst is bij hun en vrijdag haar verjaardag. Lekker dicht op elkaar dus en wil wel echt twee cadeaus kunnen geven. Van mijn ouders en haar kinderen krijgt ze al sieraden voor het feestje. Ik zoek eigenlijk een iets orgineler cadeau dan de geurtjes en rituaal geurkaarsen omdat ik 25 jaar bij dezelfde werkgever wel een bijzonder iets vind, ofzo :nerd: en er geen standaard cadeau bij vind passen.

Voor haar verjaardag denk ik avondjee bios/tapas.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 31 Mei 2016 15:26

Re: Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

Ik weet niet wat je eraan uit wil geven maar misschien een mooie tas voor naar haar werk?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mei 2016 15:28

Re: Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

Leuk, ik wilde ook een avondje weg samen zeggen als tip voor haar verjaardag. Dat doe ik ook vaak met m'n zus voor de verjaardag. Een goede reden om even bij elkaar te komen weer.

Voor haar 25 jarig in dienst (wow wat lang!) is misschien iets werkgerelateerds leuk? Een mooie agenda, planner of een nieuwe leren werktas. Zoiets? Of een mooi kookboek met lunches om mee te nemen, als ze vaak lunch meeneemt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem161

Bericht 31 Mei 2016 16:34

Re: Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

Wat doet ze voor werk? Misschien dat ik dan iets gerichter kan denken.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 31 Mei 2016 19:52

Re: Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

Thnx! Leuke ideeën, daar kan ik wel wat mee.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 31 Mei 2016 20:23

Re: Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

Ik gaf mijn zus de Midnight recovery concentrate van Kiehl's. Van haar krijg ik vaak make up (bare minerals, en laatst een Chubby stick van Clinique - echt een aanrader!)

Een sieraad vind ik ook leuk om te geven en te krijgen. Of een bon voor een gezichtsbehandeling bijvoorbeeld, of samen je nagels laten doen.
#teammaple🍁
<<

Geel

Bericht 31 Mei 2016 20:26

Re: Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

Ja, een beautybehandeling voor samen ga ik denk ik dit jaar geven. Ze wordt 30. Vorig jaar had ik een heel Dille & Kamille-pakket samengesteld.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 31 Mei 2016 21:42

Re: Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

Eventueel al kaartjes voor nieuwe theater seizoen. Voorverkoop is bijna overal begonnen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 01 Jun 2016 07:15

Re: Cadeau voor zus, wat geef jij zoal?

Mijn zus en ik geven elkaar meestal iets kleins of 'iets te doen' zoals concertkaartjes. Laatst heb ik haar cactussen gegeven (van die leuke baby cactussen met bloemetjes) en voor haar verjaardag heb ik haar meegenomen naar een speciaalbier festival. Dat soort dingen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers