Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke winkelervaringen

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Mei 2016 09:30

Re: Leuke winkelervaringen

Pippa schreef:Kira, ik zelf scan altijd en vind het juist fijn. Gewoon alles tijdens het boodschappen gelijk netjes in de tassen doen, minuut wachten bij afrekenen en klaar. Anders eerst weer alles op de band, dan weer inpakken, hoop extra gedoe. Speelt misschien dat het bij onze Ah heel normaal is met 10 afreken plekken en het dus altijd open is. En

Ja eens, ik vind het zelfscannen an sich ook echt heel ideaal! Alleen bij onze Jumbo dus niet zo, omdat er zulk raar personeel staat. Bij de appie kan het helaas niet bij ons, maar bij een filiaal iets verder weg wel en daar doe ik het dus ook echt altijd. Scheelt zoveel tijd!

♥♥
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 31 Mei 2016 09:32

Re: Leuke winkelervaringen

Ik was laatst bij het tuincentrum en terwijl ik aan het pinnen was liep dat apparaat vast. Ik had al op OK gedrukt maar daarna gebeurde er dus niets meer. Dat meisje achter de kassa wist niet zo goed wat ze nou moest en haalde de manager erbij. Ik keek ondertussen op mijn internetbankieren en zag dat het er wel al was afgeschreven. Dus ik liet dat zien. De manager dacht dat het dan wel goed was maar we hebben voor de zekerheid wel even mijn telefoonnummer genoteerd.
's avonds zag ik dat de betaling er niet meer op stond, die was dus alsnog geannuleerd omdat er storing was geweest.
Volgende dag had ik een gemist gesprek waarvan ik dacht dat het het tuincentrum wel eens kon zijn. Toen heb ik ze gebeld en gezegd dat ik toch niet betaald had. Ze vonden het echt super lief dat ik belde en vroegen of ik misschien in de gelegenheid was om langs te komen om alsnog te betalen.
Dat heb ik gedaan en toen stond er een bosje bloemen voor me klaar.

Het was natuurlijk irritant dat ik er nog een keer heen moest, maar ik vond het wel erg leuk dat ze zo blij waren dat ik alsnog kwam betalen en zo.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Mei 2016 09:34

Re: Leuke winkelervaringen

Elliot schreef:
Pippa schreef:Kira, ik zelf scan altijd en vind het juist fijn. Gewoon alles tijdens het boodschappen gelijk netjes in de tassen doen, minuut wachten bij afrekenen en klaar. Anders eerst weer alles op de band, dan weer inpakken, hoop extra gedoe. Speelt misschien dat het bij onze Ah heel normaal is met 10 afreken plekken en het dus altijd open is. En

Ja eens, ik vind het zelfscannen an sich ook echt heel ideaal! Alleen bij onze Jumbo dus niet zo, omdat er zulk raar personeel staat. Bij de appie kan het helaas niet bij ons, maar bij een filiaal iets verder weg wel en daar doe ik het dus ook echt altijd. Scheelt zoveel tijd!


Wat een stomme Jumbo Elliot.

Ik vind zelfscannen ook wel handig, zeker in combi met direct inpakken. Het enige wat ik wel eens onhandig vind is dat ik dan met m'n ene hand de zelfscan vast heb, en de andere hand m'n mobiel, waar het lijstje op staat. Zie dan nog maar eens een product te pakken. Dus meestal loop ik veel heen en weer naar de wagen, waar die scanner dan nog op staat.
Let's discover the world together.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 31 Mei 2016 09:41

Re: Leuke winkelervaringen

Ik kom niet zo vaak bij de Jumbo maar ik vind het vooral irritant dat daar dan vaak nog weer rijen staan bij de zelfscankassa's.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Mei 2016 09:42

Re: Leuke winkelervaringen

Pompoen schreef:Ik kom niet zo vaak bij de Jumbo maar ik vind het vooral irritant dat daar dan vaak nog weer rijen staan bij de zelfscankassa's.

Die rijen hebben mij dan wel weer twee keer gratis boodschappen opgeleverd :banaan:

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Mei 2016 09:49

Re: Leuke winkelervaringen

Marin schreef:
Elliot schreef:
Pippa schreef:Kira, ik zelf scan altijd en vind het juist fijn. Gewoon alles tijdens het boodschappen gelijk netjes in de tassen doen, minuut wachten bij afrekenen en klaar. Anders eerst weer alles op de band, dan weer inpakken, hoop extra gedoe. Speelt misschien dat het bij onze Ah heel normaal is met 10 afreken plekken en het dus altijd open is. En

Ja eens, ik vind het zelfscannen an sich ook echt heel ideaal! Alleen bij onze Jumbo dus niet zo, omdat er zulk raar personeel staat. Bij de appie kan het helaas niet bij ons, maar bij een filiaal iets verder weg wel en daar doe ik het dus ook echt altijd. Scheelt zoveel tijd!


Wat een stomme Jumbo Elliot.

Ik vind zelfscannen ook wel handig, zeker in combi met direct inpakken. Het enige wat ik wel eens onhandig vind is dat ik dan met m'n ene hand de zelfscan vast heb, en de andere hand m'n mobiel, waar het lijstje op staat. Zie dan nog maar eens een product te pakken. Dus meestal loop ik veel heen en weer naar de wagen, waar die scanner dan nog op staat.


Bij de appie kan dat dus met één app. En scannen en je lijstje bijhouden :-).

Oh en ik doe zelf nog gewoon ouderwets een briefje schrijven!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Mei 2016 09:51

Re: Leuke winkelervaringen

Ja die app gebruikte ik vroeger ook, tot ie bij deze telefoon de helft van de boodschappen er telkens zomaar uit haalt. Heel irritant!
Dus nu gebruik ik maar gewoon Google Keep voor de lijstjes. Is gesynch't met m'n man, dus dan kunnen we tegelijkertijd boodschappen van hetzelfde lijstje halen en dan elkaar weer meeten bij het wagentje met scanner.
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 31 Mei 2016 19:27

Re: Leuke winkelervaringen

Pompoen schreef:Ik kom niet zo vaak bij de Jumbo maar ik vind het vooral irritant dat daar dan vaak nog weer rijen staan bij de zelfscankassa's.


Dat is hier bij de Plus ook. Zo vervelend vind ik dat. Wat is dan het voordeel? Vaak sta ik alsnog bijna net zo lang te wachten als bij de gewone kassa.
Bij de AH vind ik zelfscan wel super. Daar staan gewoon al die afrekenpalen, het zijn er ook meer dan genoeg, en je bent niet afhankelijk van een cassière.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers