Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opsteekkapsel voor heel lang haar

<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 30 Mei 2016 12:55

Opsteekkapsel voor heel lang haar

Mijn dochter heeft aanstaande woensdag de première van haar eigen film (een project via de BSO over kinderrechten). Nu hebben ze gevraagd de kinderen lekker over de top te kleden. Ze trekt een lange jurk aan en bijpassende sandaaltjes, super lief.

Maar ik wil haar haren dus ook mooi opsteken en ik heb geen inspiratie. Ze heeft mega-lang haar (tot haar billen) en het is behoorlijk glad. Ik wil natuurlijk wel dat het een beetje blijft zitten. Het liefst niet TE ingewikkeld want ik ben niet de allerhandigste moeder vrees ik. Heeft iemand een leuk idee?
<<

Anoniem185

Bericht 30 Mei 2016 13:03

Re: Opsteekkapsel voor heel lang haar

Afbeelding

Vlechten en dan opsteken?
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 30 Mei 2016 19:30

Re: Opsteekkapsel voor heel lang haar

Ga werken vanuit één of meerdere staarten, en frutsel dat nonchalant vast.
Die staart is je basis , dat zit vast en kan niet uitzakken.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 30 Mei 2016 20:21

Re: Opsteekkapsel voor heel lang haar

Ik had net wat dingetjes zitten proberen en ik denk dat het iets met een halve vlecht of staart wordt. Ze vindt het zelf leuker als je kunt zien hoe lang het is en dat begrijp ik ook wel... Als ik zulk haar had zou ik dat ook willen :ja:

Vond dit wel leuk en sjiek:

Afbeelding

Maar een losse invlecht is ook leuk. Had ook nog een pull through vlecht gemaakt, maar halverwege moesten we eten dis ben ik gestopt. Maar vond het sowieso niet echt netjes, meer sportief:

Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 30 Mei 2016 20:22

Re: Opsteekkapsel voor heel lang haar

Die onderste is leuk, maar inderdaad eerder sportief!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mei 2016 21:49

Re: Opsteekkapsel voor heel lang haar

Ik vind die eerste juist mooi. En dan kun je ook nog wel (een beetje) zien hoelang haar haren zijn.
2014 2016
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 31 Mei 2016 06:51

Re: Opsteekkapsel voor heel lang haar

Bij de eerste kun je misschien nog een grove krul er in maken?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 31 Mei 2016 08:26

Re: Opsteekkapsel voor heel lang haar

Of van de eerste foto de bovenste staart nog nonchalant vastzetten. Dan blijft het onderste gedeelte los, en kun je dus zien hoe lang het is. En is het toch een beetje opgestoken
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers