Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Anoniem281

Bericht 30 Mei 2016 15:02

Re: Het tattoo topic

Toet, ik ben zó benieuwd naar je pizzapunt! Wat voor beleg komt erop? Hm. M'n vraag kan spottend overkomen, maar ik ben oprecht nieuwsgierig :') Je lievelingspizza of zo?

Meneer Nilsson, ik heb m'n eigen handschrift gebruikt en ben er onwijs blij mee. Krijg er ook heel veel complimenten over, trouwens! Ik heb een paar blaadjes vol gekalkt met probeersels en uiteindelijk wilde ik 'm nog één laatste keer proberen, want ik werd 't zelf zat :') En zo zat ik bij de tattooshop met een oude envelop met de zin erop! Die laatste keer heb ik gewoon heel resoluut gedacht, 'Dit wordt 'm, klaar.'

Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 30 Mei 2016 15:45

Re: Het tattoo topic

Hahaha grappig dat je dat vraagt Bazinga want ik had van de week ook een hilarisch gesprek met een vriendin over de pizzapunt:

Vriendin: "dat wordt nog wel een lastige tattoo want een pizza heeft best veel details" :laughcry:
Ik: "Nee joh, ik wil alleen de contouren dus een driehoek met een paar plakken salami erop en klaar"
"Maar je eet altijd champignons op je pizza.."
"Ja en gorgonzola.."
"Dat staat dan weer niet zo aantrekkelijk op een tattoo"
"Oke nu wil ik champignons op m'n pizza!"

Dus ik ben er nog niet helemaal uit, haha

Die van jou is ook mooi zeg! Goed handschrift heb je.
<<

anoniem224

Bericht 30 Mei 2016 18:20

Re: Het tattoo topic

Die van jou is heel mooi Bazinga, jij hebt inderdaad ook een mooi handschrift om daarvoor te gebruiken! Toevallig denk ik, maar ik heb de handgeschreven versie nu ook op een oude envelop staan, vond 'm eigenlijk meteen wel goed gelukt.

Toet, wat een geweldig verhaal haha. Ben benieuwd wat er uiteindelijk uit gaat komen. En ik vind het ergens stoer dat je dat gewoon doet. Ik zou dat zomaar niet durven.
<<

anoniem224

Bericht 01 Jun 2016 17:25

Re: Het tattoo topic

Vrijdag wordt ie gezet!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jun 2016 19:31

Re: Het tattoo topic

Wow, dat heb je snel gefikst! Plaats je hier een foto? Waar komt je tattoo eigenlijk te zitten?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem286

Bericht 01 Jun 2016 19:53

Re: Het tattoo topic

Ik vind overigens een handschrift/lettertype voor een tattoo juist leuk is als het niet 'perfect' is. Ben benieuwd hoe hij nu wordt! Je hebt ook van die websites waar je allerlei fonts kan proberen, kun je via google vast wel vinden.
<<

anoniem224

Bericht 01 Jun 2016 20:35

Re: Het tattoo topic

Ja vond ik ook snel Bliss, maar omdat het maar een kleintje is had hij nog een gaatje vrijdag. Ik wil 'm onder mijn sleutelbeen, wilde hem recht maar we hebben wat staan proberen en een beetje schuin is toch mooier. Denk dat ik wel een foto plaats als ik 'm heb.

Highway, ik heb inderdaad van alles zitten proberen, maar het is toch mijn eigen handschrift geworden. Dat maakt het toch meer echt van mij zeg maar. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als hij gezet is.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 04 Jun 2016 14:58

Re: Het tattoo topic

Ik heb de pizzapunt!! Hahaha OMG hij is echt te gek
<<

Anoniem286

Bericht 04 Jun 2016 15:13

Re: Het tattoo topic

fototje Toet? Ben benieuwd :)
<<

Anoniem185

Bericht 04 Jun 2016 15:44

Re: Het tattoo topic

Foto!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 04 Jun 2016 17:35

Re: Het tattoo topic

kutfoto maar moet even snel ben aan het werk Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Jun 2016 18:48

Re: Het tattoo topic

Whahaha Toet!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 04 Jun 2016 19:31

Re: Het tattoo topic

Oh hij is grappig en subtiel, Toet! Ik zag een gekleurde pizzapunt met rode salami en gele kaas voor me.

Ik mag 22 juli weer, jeuj.
Het moet zoiets gaan worden, maar dan iets minder poespas. Boven op mijn rug.
Afbeelding
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2016 08:44

Re: Het tattoo topic

Mooi Gijs!

Ik had bij de pizzapunt ook iets realistisch voorgesteld haha. Dit is niet zo mijn ding, maar als jij er blij mee bent :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jun 2016 19:47

Re: Het tattoo topic

Meneer Nilsson, waar blijft jouw foto? Ben benieuwd hoe hij is geworden!

Haha Toet, jij spoort niet ;) Kijk je wel een beetje uit dat je niet binnen no time helemaal onder de tattoos zit en hier later spijt van krijgt? Oké dit klinkt heel belerend, maar je hebt er nu een paar laten zetten in heel korte tijd en ik hoop dat je er wel goed over nadenkt!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem185

Bericht 06 Jun 2016 20:27

Re: Het tattoo topic

Haha, die pizza!
<<

anoniem224

Bericht 06 Jun 2016 20:32

Re: Het tattoo topic

Oh ja, mijn foto! In het echt is ie mooier, krijg 'm niet heel mooi op de foto. En moet wennen dat het in mijn eigen handschrift is, maar ik ben er wel blij mee :)

**

Toet, gaaf! Ik had alleen een mega pizza punt verwacht, haha! Maar dit is echt een schatje.
Laatst gewijzigd door anoniem224 op 08 Jun 2016 13:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 06 Jun 2016 21:21

Re: Het tattoo topic

Bliss schreef:Meneer Nilsson, waar blijft jouw foto? Ben benieuwd hoe hij is geworden!

Haha Toet, jij spoort niet ;) Kijk je wel een beetje uit dat je niet binnen no time helemaal onder de tattoos zit en hier later spijt van krijgt? Oké dit klinkt heel belerend, maar je hebt er nu een paar laten zetten in heel korte tijd en ik hoop dat je er wel goed over nadenkt!


Ja hoor dat komt goed! Ik snap je bezorgdheid ;) ik mocht van m'n vorige werkgever geen tatoeages dus daarom lijkt het nu dat ik even los ga. Die op m'n arm wilde ik al heel lang en ja, de pizzapunt is redelijk impulsief en ik heb me een beetje laten verleiden omdat ik hem nu gratis kon laten zetten. Daarbij wil ik ook weer niet té veel nadenken over waar ik spijt van kan krijgen want dan kun je nooit een tattoo nemen. Geen enkele tattoo is meer mooi op je vijftigste.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 07 Jun 2016 09:48

Re: Het tattoo topic

Wat kosten zulke kleine tattoes Toet en degenen die op hun schouder een quote in eigen handschrift hebben laten zetten?

Ik ben dus van plan als ik 10 kg afgevallen ben (en blijf) op mijn ribben iets te laten zetten onder mijn bhband zeg maar
... Dat doorloopt naar mijn rug. Zit veel op pinterest te bekijken.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2016 09:49

Re: Het tattoo topic

Toet schreef:
Bliss schreef:Meneer Nilsson, waar blijft jouw foto? Ben benieuwd hoe hij is geworden!

Haha Toet, jij spoort niet ;) Kijk je wel een beetje uit dat je niet binnen no time helemaal onder de tattoos zit en hier later spijt van krijgt? Oké dit klinkt heel belerend, maar je hebt er nu een paar laten zetten in heel korte tijd en ik hoop dat je er wel goed over nadenkt!


Ja hoor dat komt goed! Ik snap je bezorgdheid ;) ik mocht van m'n vorige werkgever geen tatoeages dus daarom lijkt het nu dat ik even los ga. Die op m'n arm wilde ik al heel lang en ja, de pizzapunt is redelijk impulsief en ik heb me een beetje laten verleiden omdat ik hem nu gratis kon laten zetten. Daarbij wil ik ook weer niet té veel nadenken over waar ik spijt van kan krijgen want dan kun je nooit een tattoo nemen. Geen enkele tattoo is meer mooi op je vijftigste.

En eventueel is hij vrij makkelijk te verwijderen. In tegenstelling tot het plakkaat wat ik laat laseren. :face:
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 07 Jun 2016 09:52

Re: Het tattoo topic

Gaaf meiden! Erg mooi die zelfgeschreven teksten. Brengt me op ideeën.
Ik ga volgende week weeer eens liggen sinds 12 jaar. Spannend!
Ik heb een tattoo op mijn bovenrug die echt anders moet. Hij wordt netjes gemaakt( het is een zon met afschuwelijk getatoeëerd oog in t midden) het oog verdwijnt en om de zon komt een madela die ik zelf ontworpen heb.
Ik vind het zo spannend.
05-05-2005 01-05-2011
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Jun 2016 10:14

Re: Het tattoo topic

Ben je nog steeds bezig Yadira? Al best lang toch? Gaat het naar wens?
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2016 10:18

Re: Het tattoo topic

SoGood schreef:Ben je nog steeds bezig Yadira? Al best lang toch? Gaat het naar wens?

Ja, ja en nee :P

De tattoo is veel te diep/slecht gezet waardoor het erg lang duurt, maar inmiddels komen er eindelijk witte plekken in.

Jeej. Mocht ook wel na 3 jaar en minstens €2000... :laughcry:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Jun 2016 10:23

Re: Het tattoo topic

Ojee, wat ellendig joh. Lijkt me ook best pijnlijk. Moet je nog veel behandelingen? Je bent wel een doorzetter hoor!

Mijn zus wil graag een (mini) tattoo met mij, maar ik ben niet zo tattooerig maar wie weet, ik vind het wel bijzonder zo samen.

Toet, gekkerd!
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2016 10:29

Re: Het tattoo topic

Ja het is redelijk pijnlijk, maar wel te doen. Ik hoop niet dat ik nog veel behandelingen moet, maar het is lastig te zeggen.
Ik hoop nog een stuk of 6. En heb gelukkig goede camouflage, dus als ik een jurkje aan moet kom ik met camouflage en een normale panty een heel eind.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers