Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Droog haar

<<

Elle123

Bericht 25 Mei 2016 08:49

Droog haar

De laatste tijd heb ik weer enorm droog haar. Bij mijn voorhoofd pluist het nogal (vooral met dat regenachtige weer) maar vooral de lengtes zijn echt heel erg droog. Ik moet snel even de punten laten knippen, dat scheelt altijd al wat (vorige keer vond de kapster het niet nodig, alles was nog gezond). Ik gebruik nu shampoo en conditioner van Kevin Murphy (angel wash en angel rinse). Met mijn gevoelige hoofdhuid kan ik geen sulfaten en parabenen verdragen. Ik heb ee nmasker van Morroccanol wat ik ca 1x per week gebruik, maar mijn haar blijft echt heel droog.
De tweede dag zijn de lengtes al een stuk mooier, maar is het bovenop mijn hoofd weer vet dus dan moet ik weer wassen. Van droogshampoo krijg ik jeuk op mijn hoofd en heel lelijk dof, klitterig en vies haar.

Wie weet een goed masker, of huis-tuin-en-keukenmiddeltje? Ik gebruik ook altijd een olie, momenteel iets van Chi.
<<

Anoniem170

Bericht 29 Mei 2016 23:18

Re: Droog haar

Ik heb dat ook, heel irritant is dat!
Wat helpt is om af en toe jojobaolie in je haar te doen of kokosolie. Onlangs heb ik deze gewonnen en werkt trouwens erg goed:

Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers