Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 23 Mei 2016 08:04

Re: Biechttopic

Eens met Mizz_S ivm vakantiebiechtje. Probeer het wat meer te relativeren, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Daarnaast is Cyprus een land waar de zonkans toch behoorlijk groot is. Wellicht heb je een dag/aantal uur dat het weer even wat minder is en het regent, maar als dat tot een minimum is beperkt is het niet anders en doe je gewoon andere dingen. Het komt vast wel goed!

Biechtje hier boven: ik denk dat dat best een normale reactie is. Deze jongen is heel lang onderdeel geweest van je familie. Het was je zwager. Ondanks dat hij bij je zus hoorde heb je daar zelf ook veel mee gedeeld. Niet zo gek dat je daar dan verdrietig om bent als je elkaar plotsklap niet meer ziet of spreekt. Het is echter aan jou wat je er mee gaat doen denk ik. Je kunt toch eventueel nog wel met hem (af)spreken?! Of gewoon eens een appje sturen hoe het gaat, of via Facebookmessenger. Lijkt mij helemaal niet gek en ik zou het denk ik best wel waarderen als ik hem was.
Heb er zelf verder geen ervaring mee, maar doe wat je hart je ingeeft.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 24 Mei 2016 21:19

Re: Biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Biechtje op 24 Mei 2016 22:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 24 Mei 2016 21:26

Re: Biechttopic

Ik zou het wel vertellen aan je psycholoog, vooral als er een link is/kan zijn met de oorzaak waarom je bij een psycholoog loopt. In dat geval zou ik het zelfs logisch vinden als het al een keer ter sprake was gekomen tijdens één van je sessies. Daarnaast zal een psycholoog jou of je vriend er echt niet om veroordelen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 24 Mei 2016 21:33

Re: Biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Biechtje op 24 Mei 2016 22:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 24 Mei 2016 21:36

Re: Biechttopic

Ah oke :) Wat is de reden dat hij mee gaat? Je kunt het altijd nog op zijn beloop laten gaan en vooraf met je vriend bespreken dat als het niet helemaal lekker loopt, je iets kunt zeggen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 24 Mei 2016 21:40

Re: Biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Biechtje op 24 Mei 2016 22:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 24 Mei 2016 21:44

Re: Biechttopic

.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 10 Jun 2016 18:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 24 Mei 2016 22:01

Re: Biechttopic

Biechtje met missende zwager: ik herken dat gevoel op dit moment ook wel enigzins bij mijn zusje. Een aantal maanden geleden hebben ze de relatie verbroken, na zo'n 7 jaar. Dit had al iets eerder moeten gebeuren, het is beter zo. Ondanks hun issues en wie wat wel of juist niet gedaam heeft, mis ik hem ook als familielid. Niet alleen ik, mijn vriend ook hoor. Iedereen denk ik wel. Mijn zusje is nu gelukkig en heeft het gezellig met een ander, maar ergens heb ik ook medelijden met mijn ex-zwager. Ik spreek hem nog wel eens, doen weleens samen iets met de kinderen (zusje en hij hebben een dochter van 2), dat weet mijn zusje ook en vindt ze oké. Maar een lastig gevoel hè? Ergens kan ik ook 'die ander' nog niet zo goed accepteren. Heb daar zo mijn redenen voor, maar dit maakt het er niet makkelijker op.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Mei 2016 18:45

Re: Biechttopic

Ik wil even kwijt dat we de kat van de buurvrouw hebben aangereden en dat het beestje nu na een week toch ingeslapen moest worden. Ik vind het zo erg voor ze en voor de kat. Voel me erg schuldig. Maar stiekem mis ik de kat zelf ook, ben er gewoon verdrietig van. We pasten wel eens op en hij kwam altijd even een kroel halen als ik uit mijn werk kwam.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 28 Mei 2016 21:28

Re: Biechttopic

Zusjes biechtje, ik snap je gevoel heel goed. Toch fijn dat je een gelukkige relatie hebt.

Katten biechtje, o wat sneu zeg :( bah wat verdrietig. Sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Mei 2016 21:12

Re: Biechttopic

Ik vind het wel een beetje sneu voor je Biechtje. Niet dat je zus gaat trouwen hoor, vind het dan ook zo knap dat je oprecht blij voor haar kan zijn. Dat is lief. Maar ik snap dat het steekt bij je. Je wilt dit duidelijk zo graag maar je vriend houdt al jaren de boot een beetje af volgens mij. Wil hij eigenlijk überhaupt wel trouwen? Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is dat jij eigenlijk 'meer' wilt maar dat dat 'meer' maar niet komt. Wanneer dan wel?
Maar ik weet zeker dat jij een hele lieve zus bent die er voor haar bruidszusje gaat zijn. Dat wil ik je wel even zeggen.
Let's discover the world together.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Mei 2016 21:55

Re: Biechttopic

Hij wil wel trouwen, dat sowieso, maar vooral omdat ik het heel erg graag wil, van hem hoeft het niet zo nodig. En dat is niet om mij, maar omdat hij gewoon niet veel met trouwen heeft. Dus hij houdt niet de boot af, of me aan het lijntje hoor, we kunnen er eerlijk over praten, alleen vind ik het soms een beetje verdrietig, omdat ik het zo ontzettend graag wil... En het is ook een gevoel, dat m'n nichtje dit jaar trouwt, m'n andere nichtje zwanger was, m'n zusje nu trouwen, m'n zus een kind en getrouwd, net alsof ik stil sta, zo voelt het, terwijl het onzin is en ik het niet moet vergelijken met elkaar. Wij zijn eerst bezig met andere ook belangrijke dingen bezig.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Mei 2016 04:40

Re: Biechttopic

Ja dat bedoelde ik ook niet hoor, dat hij je aan het lijntje houdt. Ik geloof ook oprecht dat jullie een goede relatie hebben en heel lief voor elkaar zijn. Maar daarom lijkt het me wel moeilijk dat het 'zo lang duurt'. Niet dat er een bepaalde tijd aan vast moet zitten, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat even extra confronterend is als je beide zussen wel stappen verder zetten. Precies dat wat je zegt, dat je stil staat terwijl de wereld door gaat. Dat lijkt me best lastig. Maar, inderdaad, je moet ook aan de mooie dingen denken, je moet niet vergelijken en je moet met name gewoon genieten van de tijd nu.
Let's discover the world together.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Mei 2016 09:18

Re: Biechttopic

.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 10 Jun 2016 18:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mei 2016 09:23

Re: Biechttopic

Whut? Haha. Kan ze niet gewoon 2 16-jarigen inhuren om af te wassen? Wat is dat voor rare bedoening dat er zelf afgewassen moet worden.
<<

anoniem213

Bericht 30 Mei 2016 09:25

Re: Biechttopic

Ik zou geld inzamelen en een paar afwassers inhuren. Ik snap dat zij niet willen afwassen, maar jullie toch ook niet?
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 30 Mei 2016 09:27

Re: Biechttopic

Ja dat vind ik ook wel raar. Heeft ze niet een paar neefjes/nichtjes die wat geld willen verdienen. Dan kan ze die toch betalen om af te wassen. Lijkt mij ook niet leuk om op een feestje te komen waar je merendeel van de dag staat af te wassen, dat moet zij zelf ook wel snappen lijkt me.
2010 2012
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 30 Mei 2016 09:28

Re: Biechttopic

Eens met Yadira en june. Vind het ook bijzonder raar om te vragen van je gasten. Ik had dan ook meteen nee gezegd.

Wat Yadira zegt zou je haar voor kunnen stellen. Is ze voor een paar tientjes klaar en zowel zij als jullie hoeven niets te doen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mei 2016 11:39

Re: Biechttopic

Zou het ook zeker niet doen en inderdaad voorstellen dat ze een paar tieners inhuurt. Als ze op tijd is os dat vast te regelen. Een collega van me had ook zoiets, wel gedaan en se heeft echt een heel nare dag gehad. Niet kunnen deelnemen aan de bruiloft en aan het eind van de dag onderweg naar huis was ze helemaal gesloopt. Zou ze nu ook nooit meer doen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 30 Mei 2016 11:42

Re: Biechttopic

Een vriendin van mij heeft iets soortgelijks gevraagd, namelijk of wij de locatie na afloop van de bruiloft wilden leeghalen (en diezelfde vriendin had - ik overdrijf niet - 200 pompoms gemaakt die her en der over de locatie verspreid opgehangen werden, daarnaast nog 100 theelichthouders, 50 slingers etc. etc., dus je begrijpt dat wij daar echt wel even mee bezig zouden zijn geweest). Omdat het na afloop was en omdat ik ceremoniemeester was had ik daar toentertijd wel mee ingestemd (tegen m'n zin, dat dan weer wel), maar als zoiets tijdens de bruiloft moet plaats vinden zou ik inderdaad voorstellen dat ze via via wat mensen regelt. Er zijn altijd wel een paar tieners te vinden die een zakcentje willen verdienen.

♥♥
<<

Anoniem185

Bericht 30 Mei 2016 12:13

Re: Biechttopic

Ik zou ook inderdaad een andere oplossing voorstellen. Dit is echt niet leuk.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Mei 2016 17:03

Re: Biechttopic

Ik vind het echt belachelijk dat ze dat van jullie vraagt. Zij kiest voor die locatie, laat dr lekker zelf wat regelen. Dit kun je echt niet vragen van je gasten vind ik. Ik zou tegen haar zeggen dat je graag met iets (kleins) wilt helpen, maar dat je dit niet ziet zitten.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 30 Mei 2016 21:08

Re: Biechttopic

Ik zou ook absoluut nee zeggen. Je bent gast, geen personeel. Moet ze maar wat anders regelen. Ik vind het overigens een hele vreemde situatie. Heeft ze gewoon een 'kale' ruimte zonder personeel enzo gehuurd ofzo?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 30 Mei 2016 21:21

Re: Biechttopic

Haha wat bizar. Ik vind het gewoon lachwekkend. Zij willen kennelijk besparen op kosten door gasten aan het werk te zetten. Ik zou voor hen als cadeau een afwasser inhuren.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 31 Mei 2016 01:13

Re: Biechttopic

Ik ook!
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers