Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

<<

anoniem196

Bericht 28 Mei 2016 08:05

Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Zouden jullie dit doen als je kindje er geen last van heeft.

Ik ben thuis aan het overstappen van Hero 1 naar etos eigenmerk 1.
Zal ik bakjes melkpoeder meegeven naar kdv? (Ik ben bang dat ik steeds terug kan rijden om de bakjes melkpoeder op te halen) Of daar hero en thuis etos. Ik ken meerdere kindje die dit ook doen maar die zijn iets ouder. R. Is nu 4 maanden.
Het gaat om 2 keer in de week 2 flessen.
<<

Anoniem184

Bericht 28 Mei 2016 08:11

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Hij is Hero al gewend, dus dan zou ik op het kdv lekker Hero aanhouden. Ik geloof nooit dat dat zoveel kwaad kan, als hij verder geen allergieën heeft en jij niet wekelijks van merk switcht.. :)
<<

Anoniem315

Bericht 28 Mei 2016 08:11

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Ik zou me daar niet druk om maken. Het melkpoeder is tegenwoordig allemaal gelijk qua samenstelling en qua smaak zal er ook weinig verschil in zitten, lijkt me.
<<

Patsy

Bericht 28 Mei 2016 08:34

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Als ze er geen last van haar darmen van krijgt zou ik het gewoon zo laten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Mei 2016 10:14

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Waarom zou je dat doen als ze er geen last van heeft?
#teammaple🍁
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 28 Mei 2016 10:27

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Waarschijnlijk kan dat gewoon hoor. Gebeurde bij dochter op het kdv toen ook veel. Zelf heb ik wel ons eigen poeder meegegeven, maar wij hadden een hele uitzoekerij achter de rug om de juiste voeding te vinden. Mijn dochter was 10 maanden toen ze naar het kdv ging en had waarschijnlijk toen ook al wel de voeding van het kdv kunnen hebben. Maar voor die ene fles die ze daar kreeg gaf ik toch maar ons eigen poeder mee. Ben het nooit vergeten voor zover ik me kan herinneren.
<<

Anoniem161

Bericht 28 Mei 2016 11:22

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Dat kan best hoor.

Ik had altijd standaard een potje melkpoeder in de luiertas zitten. Af en toe wisselde ik dat om met degene die in de keuken stond zodat het niet te lang open zou zijn. Maar vergeten doe je maar 1 keer ;) geloof mij maar.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Mei 2016 11:25

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Wij hebben standaard de voedingstoren in de luiertas zitten, is dat zoveel moeite dan? Die dingen zijn spotgoedkoop, wij hebben er meerdere van, mocht we ze ergens vergeten.
<<

anoniem196

Bericht 28 Mei 2016 13:16

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Urban Naked schreef:Waarom zou je dat doen als ze er geen last van heeft?



Omdat eigen merk 3 euro per pak goedkoper is.
En voeding vanaf 6mnd vaak 2 voor 10.
Betaal nu bijna 10 euro voor een pak hero.
<<

Anoniem161

Bericht 28 Mei 2016 13:29

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Daarom ben ik ook overgestapt. Alleen dan naar kv merk want ik vond etos klonteren.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Mei 2016 13:54

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

ikknutsel schreef:
Urban Naked schreef:Waarom zou je dat doen als ze er geen last van heeft?



Omdat eigen merk 3 euro per pak goedkoper is.
En voeding vanaf 6mnd vaak 2 voor 10.
Betaal nu bijna 10 euro voor een pak hero.

Haha ik bedoelde: waarom zou je dat niet doen als ze er geen last van heeft :) Lijkt me geen enkel probleem en zou nuet weten dus waarom je het jezelf moeilijker zou maken dan nodig :)
#teammaple🍁
<<

anoniem196

Bericht 28 Mei 2016 14:07

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Urban Naked schreef:
ikknutsel schreef:
Urban Naked schreef:Waarom zou je dat doen als ze er geen last van heeft?



Omdat eigen merk 3 euro per pak goedkoper is.
En voeding vanaf 6mnd vaak 2 voor 10.
Betaal nu bijna 10 euro voor een pak hero.

Haha ik bedoelde: waarom zou je dat niet doen als ze er geen last van heeft :) Lijkt me geen enkel probleem en zou nuet weten dus waarom je het jezelf moeilijker zou maken dan nodig :)


:palm: oops.
Dan ga ik het gewoon doen.
<<

Vlinderr

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 02 Feb 2015 14:23

Bericht 28 Mei 2016 19:38

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Toen J. nog flesvoeding kreeg, kreeg hij ook op het kdv ander merk dan thuis. En dit is prima gegaan :) Hij heeft er nooit last van gehad.
Zo trots en verliefd op jou!
Afbeelding

Afbeelding
"An angel in the book of life wrote down my baby's birth. Then whispered as he closed the book 'too beautiful for earth'
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 28 Mei 2016 20:00

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Zoon kreeg destijds nutrilon op het KDV en thuis kruidvat voeding. Heeft nooit problemen gegeven dus ben het zo blijven doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Mei 2016 22:30

Re: Thuis en op kvd ander merk melkpoeder

Uh.... Bedenk me nu pas dat dit ook voor T opgaat. Daar Nutrilon, hier sinds paar maandjes Jumbo eigen merk. Nooit bij stilgestaan eigenlijk! Oepsie :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom