Marin schreef:Elliot, excuses dan had ik het verkeerd begrepen! In dat geval zou ik idd een melding maken er van.
Maple schreef:Maar nu leg je het anders uit, Guattari. Dat mensen met een goedkoper contract geen recht hebben op bepaalde services die alleen in een duurder contract zitten, dat begrijp ik. Maar net deed je het overkomen alsof Jan de Buurman met één abonnementje van €20 kan fluiten naar z'n service, terwijl Bert de ondernemer die 20 van diezelfde contracten heeft afgesloten, de service wel ineens krijgt. En dat zou ik inderdaad heel vreemd vinden.
Maple schreef:Maar is het voor een alleenstaande moeder bijvoorbeeld niet minstens even belangrijk om bereikbaar te zijn? Ik heb het nu puur over de bereikbaarheid he, niet het toestel. Mn vorige reactie heb ik ook getikt met service mbt het netwerk in m'n achterhoofd, niet een eventueel toestel. Je vergelijkt nu zelf appels met peren.
Overigens begrijp ik de toegevoegde waarde van jouw reactie voor Elliot niet, is het voor een bedrijf belangrijker om goede eetkamerstoelen op tijd te hebben, dan?
Gebruikers in dit forum: Ginny