Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom ongelukje

<<

Anoniem190

Bericht 25 Mei 2016 10:44

Stom ongelukje

Hallo Dames,

Even een vraagje. Ik heb vorige week een stom ongelukje gehad in de badkamer. Mijn scheermesje viel op de grond en heeft in zn val een hele hap uit mijn teen gehaald. Geen snee maar een "plak"van 1x2 cm.. Niet alleen de bovenste huid maar ook een flinke laag daaronder.
Nu een week later lig ik 's avonds nog met pijn wakker en is het een drama om met schoenen aan te lopen. De wond lijkt niet ontstoken, alleen echt dicht gaat het ook nog niet. Ik moet schoenen dragen overdag, dus dan gaat het weer week worden..
Hoe kan het dat ik er nu nog zoveel pijn aan heb? Heb ik misschien zenuwtjes geraakt? (op je teen zit natuurlijk geen beschermende vetlaag) Wie heeft een goede tip dat de wond droog blijft, ook in schoenen?
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 25 Mei 2016 11:35

Re: Stom ongelukje

Ik zou zeggen goed met betadine en een gaasje. En wanneer het kan aan de lucht laten drogen. Heb je het idee dat het gaat ontsteken of het erg lang duurt toch even naarde huisarts?
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem190

Bericht 25 Mei 2016 15:24

Re: Stom ongelukje

Tnx, ik ga het zeker even proberen! Ik kan er in de loop van de dag steeds wel beter op lopen, alleen de nachten en de ochtenden zijn pijnlijk.
Lukt het morgen niet dan toch maar even bellen inderdaad.
<<

Anoniem185

Bericht 25 Mei 2016 20:02

Re: Stom ongelukje

Zo goed mogelijk schoon maken en droog houden. Zo veel mogelijk met open schoenen lopen als je die hebt.
<<

Anoniem190

Bericht 25 Mei 2016 22:10

Re: Stom ongelukje

Nu waren open schoenen wel handig geweest.. maar die heb ik niet..
<<

Anoniem185

Bericht 25 Mei 2016 22:42

Re: Stom ongelukje

Ook geen teenslippers? Misschien nog niet heel erg gepast bij het weer en niet zo charmant, maar wel verstandig.
<<

Anoniem190

Bericht 25 Mei 2016 23:32

Re: Stom ongelukje

Die dan weer wel maar die mag ik nog niet dragen op mijn werk.. maar ach eigenlijk ook niemand die het controleert! Bedankt voor de slimme tip

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers