Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurant A'dam CS/Leidseplein

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 17 Mei 2016 19:03

Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Ik ga aankomend weekend met mijn moeder naar het delamar theater.

Is er iemand die een leuke tip heeft voor een restaurant in de buurt van Amsterdam centraal station of het Leidseplein? Hoeft geen mega luxe tent te zijn, een snelle maar smakelijke hap is sowieso ook goed.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mei 2016 19:11

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

In de Buurt: beetje hip eetcafé/restaurant, ook met terras als t lekker weer is.
Dubbel: prima eetcafé/restaurant wat tegenwoordig iets hipper is.
Snappers: best hip, leuk restaurant met goede cocktails.

De eerste twee zitten echt aan een zijstraat van het Leidseplein en ik meen zelfs dat ze een theater menu hebben.
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 17 Mei 2016 21:06

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Ik was zelf afgelopen zaterdag op A'dam CS blij verrast met de IJpassage met de mooie winkels (o.a. Victoria's Secret en de WAAR heeft ook mooie dingen) die daar zitten. Ik kom niet zo vaak in Amsterdam dus was voor mij nieuw.
En ook achteraan waar De Burgerij zit: http://www.burgerij.nl/ Heb er niet zelf gegeten en zal ook niet helemaal zijn wat je bedoeld maar vind het wel het juiste topic om dit even onder de aandacht te brengen. Wil er zelf wel eens gaan eten. Ik kijk ook uit naar de opening van WuSh wat naast komt te liggen (Wurst & Schnitzelhaus)

En dan wil ik mijn vraag ook maar in dit topic stellen: ik kom Loetje in diverse topics tegen ivm de biefstuk. Aangezien ik nooit in plaatsen kom waar een Loetje zit en me de vestiging bij Amsterdam Centraal nu pas opviel (dacht altijd dat daar iets anders zat). Iemand daar wel eens geweest? Net zulke lekkere biefstuk als in andere vestigingen?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem282

Bericht 19 Mei 2016 22:12

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

rapa nui: daar zat eerst ook een ander restaurant. :) En ik ga ervan uit dat de biefstuk daar van gelijkwaardige kwaliteit is als bij de andere vestigingen. Zou wel heel raar zijn als het bij A'dam CS opeens veel minder goed is.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 20 Mei 2016 04:30

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Net zo lekker! En net zo leuk en gezellig en aardige mensen. En net zo druk, haha :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem239

Bericht 20 Mei 2016 22:18

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Paar maanden terug bij loetje gegeten en dat was zeer geslaagd!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 23 Mei 2016 12:16

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Loetje CS is leuk!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Mei 2016 21:14

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Dan ga ik Loetje CS eens in de planning opnemen na een dag Amsterdam / voor ik naar huis ga, ben toch wel benieuwd naar hun biefstuk. Was een beetje bang dat het qua sfeer niets zou zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 24 Mei 2016 00:41

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

De Italiaan (zo heet het restaurant) in de Bosboom Toussaintstraat, 5 min lopen van het theater
<<

Anoniem222

Bericht 24 Mei 2016 13:41

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Ik vind Loetje helemaal niet zo leuk als de rest van Nederland dat voor mijn gevoel vindt. Vooral omdat het een keten is en altijd mega druk.

Snapper en de Italiaan vind ik wel leuk. Happyhappyjoyjoy vind ik ook heel leuk, zit redelijk dichtbij het theater. Wel reserveren. Oh en de waterkant is ook nog een optie. Offf, Balthazars keuken op de Elandsgracht, dat is ook echt een aanrader.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mei 2016 13:43

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Hee ken jij Snappers, Harrison? Die drie die ik noemde zijn van een vriend van ons, dus ik raad ze altijd aan. Snappers vind ik wel een leuke tent met goede cocktails.

Oh en Happyhappyjoyjoy gaan mijn collega's vaak eten, maar dan die in West. Wil ik ook heel graag een keer eten!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 24 Mei 2016 14:27

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Ja! Als we het over de Snappers in de Reguliers hebben tenminste wel haha!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mei 2016 14:34

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Yes, klopt!
Let's discover the world together.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 24 Mei 2016 14:52

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Waterkant vind ik inderdaad erg leuk en lekker eten.

Bij de Balie kun je ook lekker eten maar dat is niet perse een snelle hap.

In de buurt, is gezellig. Dubbel en Stoop en Stoop is ook van dezelfde eigenaren, allemaal leuk om eventjes snel wat te eten.

Happyhappyjoyjoy is ook leuk! Heel lekker gegeten laatst.

En misschien een beetje fout maar bij Mr Tongs kun je goed Chinees eten.

En Bojo Indonesisch.

Eigenlijk veel te veel keus! Ow en Loetje vind ik ook niet zo denderend. Er zijn veel leukere en betere restaurants die niet zo massaal zijn in Amsterdam vind ik.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mei 2016 15:11

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Haha ja Stoop is ook van hen ja!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 24 Mei 2016 18:44

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Harrison schreef:Ik vind Loetje helemaal niet zo leuk als de rest van Nederland dat voor mijn gevoel vindt. Vooral omdat het een keten is en altijd mega druk.



Zo denk ik er ook over. Ik zou 100x liever ergens anders gaan eten. Voor lunch vind ik het wel leuk, maar dan niet bij CS. Dat is nooit leuk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Mei 2016 09:13

Re: Restaurant A'dam CS/Leidseplein

Ik vind Loetje op zich wel heel erg lekker eens in de zoveel tijd, maar de hype is er wat mij betreft wel een beetje af. Wat meer mensen betreft denk ik, gezien je tegenwoordig gewoon mag reserveren. Dat kon vroeger nooit bij groepen kleiner dan 6 man.
Let's discover the world together.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers