Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke high tea plek omgeving Den Bosch

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2016 10:46

Leuke high tea plek omgeving Den Bosch

Misschien weet iemand het hier, eigenlijk ben ik gewoon even te lui om te googlen: maar ik zoek een leuk en lekker restaurantje/ theehuis dingetje waar ik as zaterdag met een vriendin kan bijkletsen. Het moet omgeving Den Bosch zijn, ik kom nl uit Utrecht en zij uit het zuiden dus we gaan in het midden zitten :-). Liefst willen we niet Den Bosch zelf in omdat zij zwanger is en met een baby komt, dus lekker voor de deur parkeren zou ideaal zijn!

Wie heeft de gouden tip?
<<

anoniem224

Bericht 24 Mei 2016 15:48

Re: Leuke high tea plek omgeving Den Bosch

In Waalwijk heb je Thee by jij en ik. Daar kan je gezellig zitten! Vind ik dan haha. Is niet heel ver van Den Bosch vandaan. En Waalwijk is niet zo groot dus je hoeft nooit echt ver te lopen vanaf je auto. Je kan volgens mij zelfs om de hoek parkeren, als daar plek is op zaterdag.
<<

anoniem224

Bericht 24 Mei 2016 15:53

Re: Leuke high tea plek omgeving Den Bosch

Ik bedenk me nu ook dat mocht je dat willen doen, ik eventueel een bon heb voor de 2e high tea gratis waar ik toch niks mee doe. Maar dan moet je wel reserveren.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers