Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagje Den Bosch

<<

Elle123

Bericht 21 Mei 2016 13:01

Dagje Den Bosch

Volgende week zaterdag gaan we met ons gezin naar Den Bosch, als cadeau van mijn zusjes en mij aan mijn ouders, die vorig jaar 40 jaar getrouwd zijn. Helaas zijn we veel te laat met plannen, dus onze oorspronkelijke plannen zijn helaas niet meer beschikbaar (Sint Jan beklimmen (Wonderlijke Klim) en de Jeroen Bosch boottocht).

Tot nu toe hebben we geregeld:
- Historische boottocht (50 minuten), om 10.40
- Jeroen Bosch wandeltocht (met een app)

We zoeken nu nog:
- Plek om te lunchen (8 volwassenen, 3 kinderen (10 en 8) en 1 baby (1).
- Alternatief voor het beklimmen van de Sint Jan (of zouden de boottocht en die wandeling voldoende zijn?)
Rond 17u gaan we weer richting het zuiden, om te gaan barbecueen bij mijn zusje en haar vriend, zodat hun baby naar bed kan.
- Bossche bol eten (bij voorkeur na de boottocht, voor de wandeling), dan kunnen we na de wandeling een (late) lunch doen.

Gezien het gezelschap moeten we de lunch en Bossche bol wel reserveren denk ik. Wie heeft er tips?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 21 Mei 2016 14:13

Re: Dagje Den Bosch

Succes met de Bossche bol eten, op zaterdag staat er meestal bij Jan de Groot een rij buiten. :razz: Zij verkopen de echte Bossche bollen. Maar er zitten in de stad ook wel wat tentjes geloof ik die ze ook verkopen van Jan de Groot.

Je zou nog naar kamp Vught kunnen gaan, 25 min van Den Bosch vandaan.
<<

Anoniem161

Bericht 21 Mei 2016 18:26

Re: Dagje Den Bosch

Je kunt misschien nog een workshop boeken om bossche bollen te maken?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Mei 2016 07:58

Re: Dagje Den Bosch

Je kan op de parade ( plein bij de Sint jan) heel gezellig een leuk lunche. Je hebt daar verschillende tentjes zitten die ook wel ruimte hebben voor een grote groep.
Tevens kan je op de markt ook heel leuk zitten. Dan heb je een aantal horeca gelegenheden in het midden van de markt zitten. Ik zit bijna altijd op de hoek tegenover het VVV kantoor. Ik ben de naam van het restaurant kwijt, maar daar is het altijd goed.
En zoals al eerder is gezegd, bijna overal verkopen ze wel de Bossche Bol van de Groot als je ergens op het terras gaat zitten. Bedenk wel dat het voor sommige mensen een lunch is.

Je kunt ook nog kort gaan shoppen in Den Bosch. Super leuke stad om te shoppen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers