Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bedankje geven of niet?

<<

caribbeanlover

Bericht 03 Mei 2016 15:10

Bedankje geven of niet?

Ik heb naar de Primark geweest en heb 2x kleding gepast. Omdat ik best veel had en geen zin had om er steeds heen te gaan heb ik het overige gegokt qua maat. Thuis gepast en sommigen dingen zitten net iets te strak. Een collega is zo lief om voor mij terug te gaan en het geld terug te vragen.

Zal ik haar iets geven als dank of lijkt jullie dat niet nodig? Zo ja, wat?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 03 Mei 2016 15:11

Re: Bedankje geven of niet?

Lief dat je daar over nadenkt! Ik zou dank je wel voldoende vinden. Anders een klein doosje merci of zo. Of een keer trakteren op koffie/wat lekkers bij de koffie?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Mei 2016 15:21

Re: Bedankje geven of niet?

Jip schreef:Lief dat je daar over nadenkt! Ik zou dank je wel voldoende vinden. Anders een klein doosje merci of zo. Of een keer trakteren op koffie/wat lekkers bij de koffie?


Merci is idd een goede of een zakje autodrop ofzo aangezien velen dat tijdens het werk eten.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 03 Mei 2016 19:15

Re: Bedankje geven of niet?

Merci is erg leuk! Vind het altijd een wat luxer cadeautje en niet zo duur. Lief dat je eraan denkt.
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 22:24

Bericht 03 Mei 2016 22:27

Re: Bedankje geven of niet?

Wat lief van je. En van je collega ook. Ik zou ook een klein aardigheidje geven. Een doosje merci is leuk.
<<

Anoniem185

Bericht 03 Mei 2016 23:54

Re: Bedankje geven of niet?

Wat lief dat je daar aan denkt CBL!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 03 Mei 2016 23:56

Re: Bedankje geven of niet?

Ja zeker wel, zou het zelf eerder gek vinden om niks te geven. Zij zorgt er voor dat je niet helemaal terug hoeft naar de Primark. Maar idd een kleinigheidje als een doosje Merci of een doos gewone bonbons ofzo. Zou geen zakje autodrop doen, vind dat beetje gek om te geven.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 04 Mei 2016 06:59

Re: Bedankje geven of niet?

Ik zou zelf blijer worden van een zak drop dan van een doos bonbons. Dus zo gek is dat niet. Als je iemand dat veel ziet snoepen. Maar van het gebaar an sich word ik sowieso blij!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem321

Bericht 04 Mei 2016 11:31

Re: Bedankje geven of niet?

Autodrop wordt veel gegeten op het werk van CBL, dus dan zou ik dat inderdaad ook niet gek vinden om te geven.
Erg lief van je CBL!
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mei 2016 11:59

Re: Bedankje geven of niet?

Dank je meiden voor de complimenten ik kan ook wel eens lief zijn.....................soms.
Het is ook zeker lief van haar.
Mijn man had het idee om geld te geven voor de gemaakte kosten ivm het rijden er naartoe dus dat kan ook nog.
<<

Anoniem185

Bericht 04 Mei 2016 23:32

Re: Bedankje geven of niet?

Dat zou ik als ik haar was niet aannemen. Of althans niet zo snel. Iets lekkers is 'makkelijker' aan te nemen als bedankje dan geld, dus ik zou daar voor gaan als ik jou was.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 05 Mei 2016 09:36

Re: Bedankje geven of niet?

Wat Bob zegt.
Ik zou iets lekkers geven.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 05 Mei 2016 16:51

Re: Bedankje geven of niet?

Wat lief van je! Ik zou gewoon wat lekkers geven, als je weet dat ze graag autodrop eet zou ik daarvan een zakje geven en anders Merci chocola, Ferrero Rocher of Raffaello ofzo.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2016 18:38

Re: Bedankje geven of niet?

Lauren schreef:Wat lief van je! Ik zou gewoon wat lekkers geven, als je weet dat ze graag autodrop eet zou ik daarvan een zakje geven en anders Merci chocola, Ferrero Rocher of Raffaello ofzo.


Ik weet niet of ze autodrop of andere drop of snoep eet, maar veel mensen hebben dat bij zich en delen dan vaak uit.
Zit nog te twijfelen tussen chocolade en dan denk ik Merci en anders toch geld wat voor sommigen van pas kan komen. Eerst maar eens zien of het gaat lukken, maar ze komt er regelmatig en ook in de buurt dus dat moest wel gaan lukken zei zei.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Mei 2016 11:20

Re: Bedankje geven of niet?

Ze is geweest hoor en speciaal voor mij ze moest er niet zijn dus superlief! Ik vertrouw haar anders had ik het niet gedaan.
Van te voren had ik op de kassabon aan gevinkt om welke kledingstukken het ging en op een briefje geschreven hoeveel ik terug zou krijgen dat was € 45,00.

Op de retourbon die ze erbij gaf die klopt qua aantallen en prijzen. Alléén staat 1 jurkje er niet bij en die viel op omdat dat het enige stuk was van € 4,00.

Bovendien heb ik van haar € 46,00 gehad dus 1 meer. Echt heel vreemd, maar ik ga niks zeggen vind het wel best.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Mei 2016 13:54

Re: Bedankje geven of niet?

En hoe vond ze je bedankje?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Mei 2016 15:01

Re: Bedankje geven of niet?

Net gekocht, ga het zo geven.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Mei 2016 21:57

Re: Bedankje geven of niet?

Merci is passend, maar Celebrations zou ik leuker vinden. Ik vind Merci een hoog 'oude wijven' gehalte hebben. :)
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Mei 2016 10:53

Re: Bedankje geven of niet?

Guattari schreef:Merci is passend, maar Celebrations zou ik leuker vinden. Ik vind Merci een hoog 'oude wijven' gehalte hebben. :)


Ik heb Celebrations gekocht, zo'n kleine in bonbonverpakking. Op aanraden van mijn man omdat hij zei dat veel Merci niet lekker vinden. Ze was er niet en vandaag is de volgens mij vrij, maar neem het wel mee.
<<

Anoniem282

Bericht 20 Mei 2016 12:09

Re: Bedankje geven of niet?

Lief van je! :)
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Mei 2016 12:29

Re: Bedankje geven of niet?

Dank je.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers