Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe dierentuin in emmen..

<<

Anoniem150

Bericht 05 Apr 2016 13:10

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Je hebt een leuk arrangement zag ik.

3dagen /2nachten in het hampshare hotel incl ontbijt, gratis parkeren, te voet naar de dierentuin.
Incl entree kaartje per persoon.

Voor 2 personen samen 179 euro + kindje onder de 3 mag gratis mee.

( ik woon er dik 2,5 uur vanaf)

Alleen jammer dat je geen 2 dagen entree erbij krijgt.
<<

Anoniem237

Bericht 05 Apr 2016 13:19

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Dat is een mooi hotel. :) Daarbij hoort ook die gratis parkeerplaats waar ik hiervoor over vertelde. Er is hier in de buurt best veel te doen en te bezichtigen voor die tweede dag dus je hoeft je niet te vervelen. :wink:
<<

Anoniem150

Bericht 05 Apr 2016 13:27

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Oh leuk!!!

Twijfel alleen want alles bij elkaar wordt het wel aardig prijzig natuurlijk ook veel benzine kosten enzo.

Ook een beetje een leuk centrum ? En is de dierentuin echt dicht bij het hotel ?
<<

Anoniem237

Bericht 05 Apr 2016 13:35

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Ja, dat begrijp ik. Bijna alles ligt hier ook wat verder uit elkaar. Het winkelcentrum is mooi, vrij groot, vernieuwd dus geen oud stadscentrum en is voorzien met bijna alle grote winkelketens. Inmiddels wat leegstand door alle failliete winkels maar dat is vrijwel overal zo. :P
De dierentuin is 10 tot 15 minuten lopen maar ook heel rechtstreeks en is goed te doen hoor. Toen ik nog tegenover de dierentuin werkte en ik moest met de auto liep ik dat stuk elke keer.
<<

Anoniem150

Bericht 05 Apr 2016 13:41

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Dank je ik ga er serieus over nadenken lijkt mij wel erg leuk als mini vakantie.
<<

Anoniem237

Bericht 05 Apr 2016 13:44

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Graag gedaan!
<<

Anoniem150

Bericht 05 Apr 2016 13:44

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

En even over denken of het met een klein kindje te doen is in een hotel :-p
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 05 Apr 2016 13:56

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

er komen vast nog wel meer arrangement en kortingsacties.
centerparks heeft een aanbod met een meerdagenpas. http://www.centerparcs.nl/nl-nl/wildlands_ms
dat is alleen niet zo mooi dichtbij als het hotel.

Forumster schreef:Scandic, die bij de AH is een betaalde parkeerplaats. €1,70 per uur en bij Wildlands betaal je €10,- per dag dus het scheelt niet zo heel veel als je de hele dag gaat.

dat wou ik ook zeggen, gezien de grootte van het park ben je wel een hele dag zoet.
het dagtarief van de parkeergelegenheden in de buurt zijn 10euro. behalve op zondag dan soms 5euro dus op zondag loont het misschien wel om een andere parkeerplaats/garage te zoeken.
in emmen zijn ze ook niet gek, anders zitten straks alle parkeerplaatsen vol behalve die van het dierenpark.

http://www.centrumparkeren.nl/emmen
(zelfs €2 per uur. of kijk ik bij de verkeerde parkeerplaats?)
Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 05 Apr 2016 14:12

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Ik wil ook heel graag heen maar ik kan niet zo heel lang meer lopen haha. Dus wij gaan of heel laat en anders volgend jaar even kijken! Ben wel zeer benieuwd, het klinkt heel leuk!
<<

Anoniem237

Bericht 05 Apr 2016 15:33

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Elska, het is P2 Myriade. €1,75 per uur dus. Die €0,05 cent verhoging had ik blijkbaar even gemist. :P Nu ik erover nadenk, volgens mij betaal je het zelfs per 50 minuten ipv per 60.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 05 Apr 2016 17:05

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Ook 10 euro voor 4 uurtjes bij de wildlands dierentuin.
Omdat ik zelden een hele dag ga parkeer ik daar niet omdat ik daar gewoon duur uit ben.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem237

Bericht 05 Apr 2016 17:41

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Ik vergeleek het ook met een hele dag hè. :)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 05 Apr 2016 22:44

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Verkeerd gelezen ;).
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 05 Apr 2016 23:03

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Forumster schreef:Elska, het is P2 Myriade. €1,75 per uur dus. Die €0,05 cent verhoging had ik blijkbaar even gemist. :P Nu ik erover nadenk, volgens mij betaal je het zelfs per 50 minuten ipv per 60.

ah, dan keek ik wel verkeerd. ik zat te kijken bij Willinkplein.
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 11 Apr 2016 18:19

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

http://www.dearchitect.nl/nieuws/2016/04/11/vvdw---wildlands-adventure-zoo.html

Toch wel een heel groot terrein/groter dan ik dacht. Toch dit voorjaar/zomer maar naar toe
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Apr 2016 20:01

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

wij gaan ergens in mei met mijn schoonouders we zijn daar dan in de buurt in een huisje ivm hun 35 jarige trouwdag. En gaan we daar een dagje heen.

Mijn ouders willen er ook graag er heen maar vinden het te duur, nu word mijn vader de 24e 60 jaar en had ik via eurosparen goedkopere kaartjes gekocht

dus een tip voor iedereen je kan met eurosparen korting krijgen. Eurosparen codes staan op de vla en chocolade melk
Afbeelding
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 20 Mei 2016 22:14

Re: Nieuwe dierentuin in emmen..

Wij gaan over ruim twee weken, en ik ben benieuwd of er al meiden van hier zijn geweest en wat hun ervaringen zijn?
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers