Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Familieweekend

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Mei 2016 20:40

Re: Familieweekend

Net terug van het familieweekend en het was erg gezellig! Ben er dus vanaf vrijdagavond bij geweest en het was gewoon relaxed. We zaten in twee huisjes, waren in totaal met twaalf volwassenen, drie kinderen en een baby. We deden gelukkig niet steeds alles samen en er was ook tijd om zelf dingen te doen. Het was kutweer, dus we konden helaas niet veel naar buiten, maar zaterdagmiddag ging m'n vriend bijv. even boodschappen doen met z'n ouders en dochter en oom en ik ben gewoon een rondje over het park gaan lopen. Eind van de middag zijn we gaan poolen met de neef en nicht van m'n vriend + aanhang en paste m'n schoonmoeder op de kinderen. We hebben zaterdagavond een wijnproeverij gedaan verzorgd door de neef van m'n vriend en gisteren o.a. gebowld en uit eten geweest. Ben nu wel helemaal gesloopt (gek genoeg sliep ik de eerste nacht als een roos en de volgende twee nachten minder goed, maar dat kwam vooral door kinderen die 's morgens vroeg wakker waren en angst dat ik zou doorlekken i.v.m. hevige menstruatie :laughcry:), maar ik kijk er met een goed gevoel op terug. :)
❤ 7 juni 2018
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 16 Mei 2016 21:09

Re: Familieweekend

Wat fijn Bliss!
<<

Anoniem167

Bericht 16 Mei 2016 21:16

Re: Familieweekend

Wat fijn dat het gewoon zo ontspannen & leuk was, zorgen om niks dus :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Mei 2016 21:19

Re: Familieweekend

Ja idd :) Zo lang dit maximaal eens per jaar is, vind ik het prima! Nu ff paar dagen alleen, dat vind ik ook weer heerlijk hoor.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 18 Mei 2016 20:59

Re: Familieweekend

Oh fijn dat het weekend goed bevallen is. Vaak maak je het van te voren erger dan dat het is.

Mijn schoonfamilie mag zulke dingen ook graag doen. Van mij hoeft het niet zo. Ze willen straks 8 dagen met ons naar Mallorca. Hartstikke lief, maar ik heb er nu al geen zin in omdat ik al weet hoe de weekenden altijd zijn..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Mei 2016 21:04

Re: Familieweekend

Oh wow, acht dagen is wel érg lang!

Wie was jij eigenlijk eerst? Dat vraag ik me nu al een tijdje af haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 18 Mei 2016 21:18

Re: Familieweekend

Ik ben vorig jaar met vriend en schoonouders 2 weken naar Italie geweest. Lieve mensen maar ik weet niet of ik het snel weer zal doen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers