Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Glazenwasser

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 18 Mei 2016 09:40

Glazenwasser

Pff ik krijg wat van die glazenwassers!
Eerst had ik er een die half werk leverde. Zat gewoon nog zand op de kozijnen. Dus die heb ik 'ontslagen'.
Toen een hele fijne gevonden die met osmotisch water reinigd en de boel goed schoon maakt. Goed bereikbaar en aardig. Wilde hem juist eens vragen om binnen ook te wassen nu ik wat minder makkelijk kan maar wel alles schoon wil hebben. Komt hij paar weken geleden bij mijn vriend met de mededeling dat een andere partij het over gaat nemen. Klinkt als dat hij geintimideerd is of iets in die richting maar goed, als mijn ramen maar schoon worden vind ik het ip geen probleem. Alleen komt die nieuwe partij niet opdagen. Heb hem net weer gebeld dat ze nog niet waren geweest en dat ik graag wilde dat hij zelf weer terug zou komen. Nu gaat hij die nieuwe weer bellen en zeggen dat hij snel moet komen.
Maar ohh wat word ik hier chagrijnig van! Ik wil gewoon een betrouwbare partij en schone ramen.
Jullie ook soortgelijke ervaringen?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 18 Mei 2016 10:07

Re: Glazenwasser

Ik heb een glazenwasser gehad die contact betaald kreeg en dan vrolijk de keer erna melden dat hij ook nog van de vorige keer kreeg. Duur grapje dan. Die hebben we ook 'ontslagen'. Daarna een betrouwbare gevonden, maar die heeft vervolgens mijn zonnescherm met de ladder flink beschadigd. Nu doe ik het dus maar zelf...
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem237

Bericht 18 Mei 2016 11:47

Re: Glazenwasser

Hier kwam een glazenwasser die zichzelf een contract met ons had verkocht. Hij kwam standaard elke drie maanden, ook als we niet thuis waren. Iedere keer kregen we weer een rekening en na tig keer bellen was het hem eindelijk duidelijk dat wij hem maar eenmalig hadden willen laten komen.
Daarna kwam er één die elke keer m'n hele tuin sloopte en daarna kwam er één die overal commentaar op had. Hij wilde zelfs dat we de kozijnen gingen verven zodat ze makkelijker schoon te maken waren.

Nu doe ik de ramen zelf.
<<

Anoniem162

Bericht 18 Mei 2016 12:10

Re: Glazenwasser

Onze eerste glazenwasser in ons vorige huis, waren we tevreden over. Ze hebben veel huizen hier in de buurt. Toen verhuisden we 1 straat verderop, zij maakten daar al de ramen schoon maar vroegen bij de vorige bewoner veel minder geld dan aan ons. (vorige bewoner betaalde 14.50, wij moesten ineens 21 gaan betalen) Dus hebben wij het stop gezet bij hun.
Toen kwam een kennis van de buren, hij heeft een paar jaar de ramen gedaan maar is nu ernstig ziek dus hij werkt niet meer. Nu hebben we een glazenwasser die een website heeft, je boekt je eigen afspraak in op de website, dag en tijd kan je gewoon inplannen, dan krijg je een bevestiging in je mail. Erg handig.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mei 2016 12:58

Re: Glazenwasser

Hier ook drama met glazenwassers we hadden eerst 1 kwam een paar keer toen heel lang niet toen wel weer. Daarna nooit meer.

Toen kwam een ander hier aan de deur klanten werven die zei dat die elke 2 maand en van te voren aan zou geven wanneer ivm schutting achter die op slot staat. Dat deed die niet natuurlijk meneer klom gewoon over de schutting sloopte meerdere planken en bloempotten. Eerst kwam die altijd netjes elke 2 maand op een gegeven moment 3 maand. En sinds 2 jaar komt die helemaal niet meer. Was er ook wel klaar mee want zo goed maakte die niet schoon. Een keer op een ochtend zat er vogelpoep op het raam en toen die geweest was zat het er nog

Ik hoef geen glazenwasser meer we doen het zelf wel in het voorjaar en najaar
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers