Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem40

Bericht 16 Okt 2013 00:26

Re: Datetopic

Ondanks dat ik een vriend heb, lees ik altijd mee in jullie topic! Ik vind het zo leuk om alle verhalen te lezen!

Bliss, ik denk echt dat je soms te kieskeurig bent. Niet lullig bedoeld, maar volgens mij zijn er heel veel dingen waar jij op afknapt die eigenlijk niks uitmaken. Ik zou 5 cm echt geen probleem vinden als het verder een lieve, leuke jongen is die mij gelukkig kan maken. Het ideaalbeeld is bijvoorbeeld ook dat de jongen ouder moet zijn, maar mijn vriend is 1,5 jaar jonger dan ik. En daar voel je niks van ;) Geef het een kans, misschien is het je droomman en dan ben je zo die 5 cm vergeten!
<<

anoniem213

Bericht 16 Okt 2013 00:26

Re: Datetopic

Nee, als hij heel leuk is en ik voel me tot hem aangetrokken boeit me dat totaal niet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Okt 2013 00:32

Re: Datetopic

Ik weet inmiddels dat wanneer ik ergens op afknap, het gewoon niet de juiste man voor me was. Dat heb ik in dit topic zelfs geleerd! Eigenlijk denk ik dat ik met deze man gewoon wat af moet spreken, zodat ik kan zien of er irl ook een klik is en wellicht boeit die lengte dan totaal niet meer. Ik weet dat ook gewoon niet, omdat ik t niet eerder heb meegemaakt. Ik stel t morgen maar eens voor denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 16 Okt 2013 01:32

Re: Datetopic

Bliss, afspreken lijkt me een goed plan! Wie weet is het wel een hartstikke leuke man in real life en sla je je voor je kop dat je straks niet met hem afgesproken hebt omdat je liever een man hebt die groter is dan jij.

Ik heb niks meer gehoord. Vind ik ook niet erg, zonde van mijn tijd en energie om met een man contact te houden die alleen maar leuke avondjes (seks) wil. Daar heb ik nu geen zin in.

En hoe is het met jou Tabbie?

En Toet, nog steeds radiostilte van jou naar die jongen toe?

Ben inderdaad ook benieuwd naar Carra en Poppy!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Okt 2013 08:48

Re: Datetopic

Jaaa, Bliss gewoon doen! Het is sowieso goed voor je date ervaring! ;-)

Mijn huidige date is ook een heel klein beetje kleiner dan ik. Ik heb er wel een paar grapjes over gemaakt, maar hij vindt het geen probleem. Het gaat goed met mijn date! We appen veel en het is leuk! Verder denk ik er niet te veel over na. Ik voel me ook helemaal niet onzeker als hij een tijdje niet appt. Eigenlijk voelt het heel relaxed.

Je hebt gelijk Auxo! Als je zelf een scharrel wilt is dat prima, maar als jij daar misschien te veel bij gaat voelen is dat zonde van je tijd en energie.
<<

Anoniem58

Bericht 16 Okt 2013 09:43

Re: Datetopic

Tabbie, nee geen vlaai meer en het is erg rustig van zijn kant. Van mijn kant dan ook, want waarschijnlijk ligt het eraan dat hij het gewoon waanzinnig druk heeft.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Okt 2013 11:10

Re: Datetopic

Maar wil je nog actie ondernemen Bolletje? Het is weer bijna vrijdag! Dus plan dat drankje!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 16 Okt 2013 12:00

Re: Datetopic

Bliss, ik ben ook een 3 tot 4 cm groter dan m'n vriend, maar dat boeit ons niet (meer).
Ik had, voordat ik hem leerde kennen, ook vrij strenge eisen. Zo wilde ik ook graag dat m'n vriend groter zou zijn en ongeveer vijf jaar ouder. Hij woonde ook nog eens 80 km van me vandaan.
Maar als het klikt, dan klikt het en dan maken die 4 cm groter zijn niet eens wat uit (het boeit hem ook niet dat ik hakken draag en dan nóg groter ben :wink: ) of dat hij 6 jaar ouder is en een aantal maanden zelfs 7 jaar en dat hij in het begin zo 'ver' weg woonde. Dat heeft er wel voor gezorgd dat we sneller bij elkaar zijn gaan wonen.
Ik was trouwens ook 'pas' 31 toen ik hem tegenkwam...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 16 Okt 2013 12:44

Re: Datetopic

Ja, hier nog steeds radiostilte!

Ik ben er ook wel even klaar mee eigenlijk, ik heb gemerkt dat ik me de laatste tijd veel te veel bezig heb gehouden met jongens/dates/mannelijke aandacht en ik heb daar geen zin meer in, ik heb niet eens behoefte aan een relatie dus waarom ik er zoveel druk op leg weet ik ook niet. Ik ga me lekker bezig houden met leuke dingen doen met m'n vriendinnen; die zijn tenminste belangrijk en een jongen komt vanzelf wel een keer.
<<

Anoniem58

Bericht 16 Okt 2013 13:19

Re: Datetopic

Jawel hoor, vind hem nog steeds leuk! Hebben een feestje gepland staan van de vereniging en hij vroeg vrijdag of ik daar ook heen ga. Was ik al van plan, maar ik zei heel enthousiast "jaa leuk!"
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Okt 2013 15:20

Re: Datetopic

Ok, ik heb de kleine man net een heel bericht gestuurd en e.e.a. uitgelegd (over mijn 'eisenlijst' die nergens op slaat en dat andere dingen eigenlijk veel belangrijker zijn, zoals het hebben van humor - en dat heeft ie!). Heb ook gezegd dat ik vind dat we maar eens wat af moeten spreken. Ben benieuwd.

Weet je wat het ook is? Ik trek me m'n hele leven al veel te veel aan van wat andere mensen eventueel ergens van zouden kunnen vinden. Die eisenlijst van mij is volgens mij nog niet eens gebaseerd op wat ík per se aantrekkelijk vind in een man, maar meer op wat ik denk dat anderen normaal en leuk vinden. Het is moeilijk dit los van elkaar te zien, maar vroeger durfde ik al nooit tegen een vriendin te zeggen dat ik iemand leuk vond als het bijv. geen enorme knapperd was. Slaat nergens op, I know. Dit gevoel zit diepgeworteld en ik wil ervan af!
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 16 Okt 2013 15:24

Re: Datetopic

Huh, waarom heb je dat aan hem uitgelegd?

Dat laatste begrijp ik ergens wel, maar ik ben het met je eens dat je dat los moet laten. Misschien voel je inderdaad geen aantrekkingskracht als je hem ziet, maar dat merk je vanzelf. Goed dat je een voorstel hebt gedaan!

Carra, je date klinkt goed.

Toet, je klinkt verstandig!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Okt 2013 15:53

Re: Datetopic

Ik hoop wel dat je het luchtig hebt gehouden Bliss. Want zo een uitleg is inderdaad niet echt nodig. Gewoon een: Joh, zullen we daten? Was volgens mij genoeg geweest. :)

En June, hij is ook leuk! We werken een beetje in hetzelfde werkveld en maken de hele dag stomme grapjes met juridische termen erdoorheen gemixt. :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 16 Okt 2013 17:19

Re: Datetopic

@ Bliss, naarmate je ouder wordt, wordt je minder kieskeurig. Tenminste zo ervaar ik het. Ook ik had ooit (toen ik 20 was) een wensenlijstje hoe een meid er uit moest zien en zijn. Bij mij was het lijstje: blauwe ogen, kleiner dan ik ben, een paar jaar jonger dan ik ben, niet te dik, maar ook niet te dun, vrij sportief, niet rokend geen kind hebben en geen hond hebben.
Alleen de laatste 3 staan nog overeind en heeft of doet mijn huidige vriendin gelukkig niet. Ze heeft bijv. geen blauwe ogen en is bijna een jaar jonger dan ik ben. De rest is al minder belangrijk geworden en ik heb ergens in een ander topic foto's van je gezien en je lijkt mij een leuke meid, dus hup die eisenlijst op zij en met hem op date gaan.

ps.. Erg leuk topic blijft dit om de diverse vorderingen in het daten te volgen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Okt 2013 17:35

Re: Datetopic

Wat fijn dat je je in mij herkent, Fred!

Die 'uitleg' was naar aanleiding van ons gesprek gisteren, ik had het gevoel dat ik hem die verschuldigd was ofzo. Hoop dat ie het ok opvat. Zo niet, dan ben ik wel weer ff klaar met die kerels geloof ik :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Okt 2013 15:45

Re: Datetopic

Niks meer gehoord, dus ik zal het wel weer verpest hebben :laughcry: Wat een kneus ben ik ook. Ik ga het klooster in denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 17 Okt 2013 16:24

Re: Datetopic

Wat dat betreft pas Bridget Jones dan wel goed bij je als avatar... Maar je weet dat die film goed afloopt voor haar. Dat zal vast ook wel bij jou het geval zijn. Misschien een idee om over dit topic een boek/film uit te brengen? :popcorn:

Al hoorde ik laatst op tv dat over het nieuwe deel 3 (het boek) dat ze ineens 50 is en weduwe is. Daar waren een hoop fans niet blij mee en dat kan ik mij voorstellen na de eerste 2 delen (ik heb alleen de films gezien). Je verwacht eerst nog deel dat ze trouwt en kids krijgt etc...
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 17 Okt 2013 16:33

Re: Datetopic

Hmm op zich hoeft het natuurlijk niks te zeggen dat hij nog niet heeft gereageerd, het is namelijk pas een dag geleden, maar ik vraag me wel af of het wel een handige zet was die e-mail. Ik kan me voorstellen dat hij daar best van 'geschrokken' is en niet goed weet wat ermee te doen.

Maar goed, dat weet je dan eventueel voor een volgende keer ;-). Én je klinkt er nu wel een stuk relaxter onder dus dat gaat de goede kant op! :thumbup:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 17 Okt 2013 16:36

Re: Datetopic

En je hoeft heus niet gelijk het klooster in! ;-)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Okt 2013 17:52

Re: Datetopic

Ja ik denk ook dat het geen handige zet was. Zo jammer dat ik dit soort dingen altijd achteraf bedenk :laughcry:

En Fred, je kunt veel over me zeggen, maar zelfkennis heb ik!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem130

Bericht 17 Okt 2013 17:54

Re: Datetopic

Jij moet even twee dingen voor jezelf omdraaien, Bliss:
- wat betreft mannen een kans geven: bij twijfel WEL doen
- wat betreft mailtjes/smsjes/telefoontjes/uitleg: bij twijfel NIET doen

That would solve everything.. :P
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Okt 2013 18:02

Re: Datetopic

Hahaha daar heb jij een goed punt.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem23

Bericht 17 Okt 2013 20:28

Re: Datetopic

Haha goede ezelsbrug whatever!
<<

anoniem213

Bericht 17 Okt 2013 20:30

Re: Datetopic

Ik ben het eens met Whatever!

Iedereen maakt wel eens een inschattingsfout, maar je hoeft niet direct je ziel bloot te leggen, omdat je iemand gevraagd hebt hoe lang hij is. De volgende keer vraag je gewoon of hij iets wil drinken :wink:.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Okt 2013 20:38

Re: Datetopic

Ik ben het ook eens met Whatever :) Ik moet eens wat minder impulsief worden geloof ik. En minder lang van stof.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers