Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Digitale weegschalen

<<

Reva

Bericht 02 Sep 2013 11:24

Digitale weegschalen

Werkt die van jou goed? Ik word er gek van de laatste tijd.

Die van mij vreet batterijen en nu heeft hij dit weekend weer een nieuwe batterij gehad en ben ik opeens bijna vier kilo zwaarder :evil:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Sep 2013 11:30

Re: Digitale weegschalen

Geen idee of die van mij goed werkt. Bij mijn ouders weeg ik standaard 2 kilo minder dan op die van mijzelf. Beetje irritant
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Reva

Bericht 02 Sep 2013 11:31

Re: Digitale weegschalen

Silly-One schreef:Geen idee of die van mij goed werkt. Bij mijn ouders weeg ik standaard 2 kilo minder dan op die van mijzelf. Beetje irritant



Dan zou ik ze omruilen :P
<<

Cappuccino

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 02 Sep 2013 11:33

Re: Digitale weegschalen

Die van mij werkt prima, ik gebruik hem sinds mei wat meer maar nog geen batterijen hoeven vervangen
Of hij nauwkeurig is weet ik niet, ik weeg me alleen op deze weegschaal haha
<<

Nyx

Bericht 02 Sep 2013 11:43

Re: Digitale weegschalen

Mijn weegschaal blijft steken op hetzelfde gewicht, maar volgens mij zijn we het er inmiddels allemaal over eens dat het aan mij ligt en niet aan de weegschaal. :P

Mijn weegschaal heeft onlangs ook nieuwe batterijen gehad en is verplaatst van slaapkamer naar badkamer, maar ik geloof dat ik er vanuit kan gaan dat het gewoon goed is nu, want hij blijft hetzelfde aangeven.

Mis zo'n oude analoge weegschaal nog weleens. Je kon dan niets nauwkeurig zien, maar hé hij was wel betrouwbaar.
<<

Reva

Bericht 02 Sep 2013 12:35

Re: Digitale weegschalen

Ja ik twijfel dus of ik niet liever een analoge wil, maar ik wil ook die onsjes niet missen :P
<<

Anoniem23

Bericht 02 Sep 2013 12:42

Re: Digitale weegschalen

Ik heb eigenlijk nooit last van mijn digitale.. Heb hem nu 2 jaar ofzo en nog nooit de batterij verwisseld. En ik heb ook niet het idee dat het scheelt met een analoge.
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 12:45

Re: Digitale weegschalen

Onze weegschaal werkt prima! Na een jaar had -ie wel een nieuwe batterij nodig maar ik heb er nu gewoon zo'n goedkope in gedaan van de Blokker. Daar verkopen ze voor €1 zo'n setje met van die platte, ronde batterijen.
<<

Reva

Bericht 02 Sep 2013 13:00

Re: Digitale weegschalen

Ja knoopcel moet erin inderdaad, maar hier wil hij elke paar weken een nieuwe :?
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 13:02

Re: Digitale weegschalen

Dan is het bijna goedkoper om een nieuwe weegschaal te kopen? Heb je 'm al lang? Misschien nog garantie?
Onze weegschaal is van Blokker, ik kan wel even kijken welke het was? Volgens mij niet meer dan €30 en kan ook vetmassa enzo berekenen (gebruik ik nooit, geloof ik niet zo in op zo'n weegschaal).
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 02 Sep 2013 14:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 13:03

Re: Digitale weegschalen

Batterijen liggen hier op de weegschaal en elke ochtend stop ik ze erin als ik mezelf weeg. Doe al minstens 4 jaar met die dingen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 02 Sep 2013 13:36

Re: Digitale weegschalen

Volgens mij zat er op die van mij drie jaar garantie. Heb zo'n uitgebreide digitale sinds juli pas. Kan het niet vergelijken, maar denk dat hij het prima doet.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Reva

Bericht 02 Sep 2013 14:16

Re: Digitale weegschalen

Graag Azi!
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 14:18

Re: Digitale weegschalen

<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 10:22

Re: Digitale weegschalen

Die van ons werkt wel goed, maar ik gebruik hem niet zo vaak..
<<

Anoniem 47

Bericht 03 Sep 2013 11:31

Re: Digitale weegschalen

Wij hebben onze digitale weegschaal nu bijna 3 jaar en er nooit problemen mee. In het begin keek ik of ik thuis even zwaar was als bij m'n ouders en dat scheelde ongeveer een halve kilo, maar denk dat dat ook aan m'n kleding/dagdeel lag. Ik kan me niet herinneren dat we weleens een batterij hebben vervangen.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 03 Sep 2013 13:44

Re: Digitale weegschalen

Ik heb die van mij laatst weggedaan, die kon binnen 2 minuten 2 kilo verschillen, en ergens anders neerzetten verbeterde dat ook niet. Ik hoef geen digitale weegschaal meer, want een kutdingen zijn dat. Heb nu een analoge ;)
<<

Anoniem30

Bericht 03 Sep 2013 13:58

Re: Digitale weegschalen

Ligt het toch niet aan mij. Mijn digitale geeft continu andere getallen, zit soms tot wel 5 kilo verschil in binnen een uur haha!
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 03 Sep 2013 14:37

Re: Digitale weegschalen

Hij deed het prima, totdat ik moest verhuizen.. toen heeft ie het op de een of andere manier begeven. :(
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers