Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sieraden bij kinderen

<<

Linvi

Bericht 15 Mei 2016 09:54

Sieraden bij kinderen

Onze dochter wordt in juli 5. Ze krijgt steeds meer intresse in armbanden, oorbellen en kettingen. Ze heeft op haar derde verjaardag gaatjes gekregen. Voor haar geboorte en ook met haar derde verjaardag armbandjes en voor haar derde verjaardag een ringetje. De armbandjes zijn inmiddels te klein of stuk en de ring zit eindelijk goed. Nu wilt ze graag een nieuwe armband en ook een echte ketting.

Ik ben benieuwd wat jullie kinderen aan sieraden dragen en waar je dit gekocht hebt. (Hoop online te kunnen slagen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 15 Mei 2016 10:04

Re: Sieraden bij kinderen

Mijn dochter draagt alleen oorbellen sinds een half jaar. Ik heb hier nu 2 keer oorbellen besteld: http://www.idhunajewels.nl/
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 15 Mei 2016 10:11

Re: Sieraden bij kinderen

Mijn dochter heeft veel verschillende dingen. Van goedkope (kinder) kettingen van bijvoorbeeld zeeman, H&M, action tot wat degelijker en duurder van de juwelier. Ze heeft bijvoorbeeld een leuk setje van ketting en armband bij lucardi vandaan (online besteld toen) met hangertjes met roze accenten eraan. Ook heb ik een zilveren ketting voor haar waar ze elk jaar een nieuw hangertje bij krijgt dat symbool staat voor het afgelopen jaar. Die koop ik vaak online, is altijd goed zoeken via Google wat ik precies zoek en waar ze dat hebben. En ze heeft een kinderketting van barnsteen kralen (besteld bij little shop around the corner), we hebben hier allemaal zo'n ketting. Maar dat moet ook weer net je smaak zijn.

Wat ik ook leuk vind is een armband 'van saar'. Die heb ik zelf, maar ze hebben ook een kindermaat.

Oorbellen nog geen verstand van qua leuke kinderoorbellen, ze heeft hier nog geen gaatjes.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 15 Mei 2016 10:13

Re: Sieraden bij kinderen

Oja, en zo'n setje wat je vroeger veel zag met lieveheersbeestjes vind ik ook nog steeds schattig. Zijn ook nog steeds te koop volgens mij.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 15 Mei 2016 11:03

Re: Sieraden bij kinderen

Onze dochter heeft na haar C diploma gaatjes in haar oren gekregen. Na haar zweerknopjes heeft ze zelf bij de juwelier lieveheersbeestjes oorbelletjes uitgekozen en die heeft ze nog steeds in.

Ook heeft ze een armband van Bellini. Dat is een bedelarmband ala Pandora alleen dan voor kinderen. Ze krijgt bij bijzondere gelegenheden soms een bedel. Ze heeft er nu al aardig wat aan zitten. Ik vind hem erg leuk!

Ze hebben ook andere leuke zilveren sieraden.
http://belliniforkids.nl/project.php
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 15 Mei 2016 11:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 15 Mei 2016 11:10

Re: Sieraden bij kinderen

Wat een leuke dingen hebben ze daarvan Ieniemienie! Die ga ik onthouden!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 15 Mei 2016 11:35

Re: Sieraden bij kinderen

O wat leuk!!
Jammer dat mn dochter net jarig is geweest, vind die armband wel heel leuk.
Ze heeft gekregen een goedkoop kettinkje met hartje, en een bedelarmband, maar daar zitten ak standaard 5 dingen aan. Owja en haar eerste ringetje, maar die vind ze niet echt fijn :smile:
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 15 Mei 2016 12:58

Re: Sieraden bij kinderen

Mijn dochter heeft sinds 4 weken gaatjes in haar oren en dat zijn lieveheersbeestjes. Die zweerknopjes zijn veel leuker dan vroeger haha. Verder heeft ze een hartjesring en een lieveheersbeestjesring. Ook heeft ze een bedelketting en armband en beide zijn van mij geweest. Mijn moeder heeft ze laten maken en en ook schoon laten maken en ze vind ze helemaal geweldig. Qua sieraden is ze precies dr moeder want ik draag ook veel sieraden. Ik vind het wel heel erg leuk dat ze mijn armband en ketting draagt en krijg er ook vaak vragen en complimentjes over.
<<

Anoniem280

Bericht 16 Mei 2016 00:26

Re: Sieraden bij kinderen

Onze meisjes hebben altijd een armbandje om.
1 met een lieveheersbeestje.
Zijn nu 15 maanden.
Oorbellen mogen ze, wanneer ze er zelf naar vragen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers