Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Solliciatie outfit gezocht!

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 14 Mei 2016 09:50

Solliciatie outfit gezocht!

Ik mag binnenkort op 2e gesprek komen. Nu ben ik op zoek naar een geschikte outfit. Het is een bedrijf waar ze allemaal gewoon in spijkerbroek lopen, tijdens mijn 1e gesprek zat er 1 ook in spijkerbroek en t-shirt. Het moet dus niet te netjes zijn maar ook niet te casual.

Ik heb maat 38 en mijn buik moet een beetje verdoezeld worden :) Ik ben blond en heb een lichte huid. Wie heeft er leuke tips?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 14 Mei 2016 09:57

Re: Solliciatie outfit gezocht!

Een losse top en een colbertje met driekwartsmouwen vind ik voor je beschrijving en de tijd van het jaar geschikt. Of een mooie top met driekwartsmouwen. Een skinny jeans, donker of grijs kan daar goed bij.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem239

Bericht 15 Mei 2016 08:45

Re: Solliciatie outfit gezocht!

Ik had laatst een sollicitatie outfit gekocht wat niet te netjes is maar wat bij formele bedrijven niet zou mistaan. ( dit nav een gesprek waar ik heel netjes kwam en daardoor totaal niet in het plaatje paste)

Ik heb een zwarte hoogsluitende skinny broek met een truitje met korte kapmouwtjes en daarover een zwart vestje. Door het truitje in mn broek te doen en te bloesen(?) Viel op mn buik niet op.

Ik zal zo een foto uploaden
<<

Anoniem239

Bericht 15 Mei 2016 08:52

Re: Solliciatie outfit gezocht!

Afbeelding

Hieronder had ik een paar zwarte pumps.

Alles gekocht bij vero moda. Kwam er nooit maar vond dat ze erg leuke kleding hebben.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 15 Mei 2016 09:02

Re: Solliciatie outfit gezocht!

Keshi dat vind ik een mooie outfit, precies naar zoiets benn ik op zoek. Ik ga eens bij Vero Moda kijken, dankjewel!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers