Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


samen slapen

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 13 Mei 2016 14:11

Re: samen slapen

J. Slaapt ook nog steeds naast ons in de co sleeper, hij past er nog prima in. Enige is nu dat hij zichzelf optrekt, dus we hebben het ledikantje nu in de kamer bij N. Gezet. Daar slaapt hij nu overdag in als hij erg druk is en anders gewoon nog in de co sleeper. Ik zeg gewoon doen wat je gevoel je ingeeft, het maakt ons eigenlijk ook niks uit wat anderen ervan vinden. Wij horen altijd maar ja misschien slaapt hij wel door op een eigen kamer, misschien moet je stoppen met de bv enz enz. Mensen hebben altijd wel wat op te merken als je wat verteld over zijn slaapgedrag en dat hij naast ons slaapt. Voor ons voelt het goed zo.
<<

Anoniem168

Bericht 13 Mei 2016 14:14

Re: samen slapen

Dankje! Had even een blogpauze maar ga volgende week weer posten :)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 13 Mei 2016 14:22

Re: samen slapen

Spencer schreef:Er is een groep op fb, samen veilig slapen oid vol met ouders die samen slapen. Van co-sleeper tot enorme familie bedden.

Wij zijn er altijd heel eerlijk over en er zijn best wat collega's die het afkeuren. Vrijwel allemaal zonder kinderen, de collega's met kinderen slapen ook vaak samen haha.


Leuk om te lezen. Mijn collega's keuren het echt af, ik werk in de kinderopvang en mijn collega's hebben ook kinderen. Maar die weten het allemaal beter, moet dan ook altijd aanhoren dat ze na 8 weken allemaal al doorsliepen. En bv met bijna 9 maanden vinden ze ook maar bijzonder. Ondanks dat ik bij mijn gevoel blijf word ik soms wel moe van de oordelen die mensen hebben.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 13 Mei 2016 15:55

Re: samen slapen

Inderdaad doen wat goed voelt!

D. heeft een hele poos op zijn kamer geslapen maar ligt sinds een paar maanden bij ons in bed. Hij gaf zelf heel duidelijk aan daar behoefte aan te hebben en ons geeft het ook meer rust. En zelf vind ik het ook heerlijk dat ik hem nog even lekker kan knuffelen als ik naar bed ga.
En wanneer hij er aan toe is gaat hij weer naar zijn eigen kamer, komt vast vanzelf wel weer.
De baby komt straks ook in een cosleeper bij ons op de kamer.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Mei 2016 15:55

Re: samen slapen

Onze collega's werken veelal ook onregelmatig en dan is er weinig tijd om te slapen en kies je makkelijker voor de weg van de minste weerstand denk ik.

Stom dat juist mensen die zoveel met kinderen werken er zo standvastig over denken zeg. Ook over borstvoeding, maar ik ken geloof ik niemand naast de forum moeders die lang voeden normaal vinden. Oh dat lieg ik, Marokkaanse vrienden/collega's vinden het ook normaal. Maar dat ik kolfde voor R snapte niemand. Je kan toch gewoon de fles geven?
R. 2013
D. 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 13 Mei 2016 16:01

Re: samen slapen

Ik zou het gewoon doen. Mij zou het geweldig lijken, alleen kan mijn partner niet slapen met een baby in de kamer. Dus ik hoop het zo lang mogelijk vol te houden.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 13 Mei 2016 18:35

Re: samen slapen

Wij hebben voor B. al 3 jaar 2 bedden. 1 op zijn eigen kamer, daar begint hij de nacht altijd. Het andere bed staat naast ons bed en daar ligt hij 5 van de 7 nachten in de week. Meestal hoor ik hem rond een uur of 5 in het bed naast ons kruipen, dan moet hij plassen en kiest hij voor het andere bed. Prima, hij vindt dat fijn en ik vind het ook best zo. Tegen de tijd dat hij 18 is zet ik een bed op zijn kamer erbij en ga ik bij hem uit logeren, als zijn vriendje/vriendinnetje blijft slapen bij voorkeur ;-).
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 13 Mei 2016 18:47

Re: samen slapen

Amani is volgende maand 1,5 jaar en slaapt nog bij ons. Overdag gewoon in normaal bedje op onze kamer en 's nachts in de cosleeper, gemaakt van een gewoon ledikantje. Ideaal, ze drinkt ook nog 's nachts. Ik heb haar cosleeper ledikant wel op de laagste stand (en dan staat die op 4 stoeptegels hoog zodat die net zo hoog is als ons bed) zodat ze er niet overheen kan vallen als ze wakker wordt.

De oudste twee sliepen elke nacht samen in bed bij ons. Tot ze drie waren, daarna sliep dochter bij man in ons bed en ik bij zoon in zijn bed vanaf een uur of 1. Tot ze ruim 4 waren en gingen doorslapen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 14 Mei 2016 22:49

Re: samen slapen

Mijn middelste heeft 4 jaar bij ons geslapen en kruipt nu nog heel vaak in de loop van de nacht bij ons, ze is nu 5,5 jaar. En de jongste van 3 jaar slaapt ook nog bij ons. Hij heeft nog niet eens een eigen kamer :redface: we hebben inmiddels een peuterbed naast ons bed dus ruimte zat! In de breedte hebben we 240 cm met dat bedje erbij!

Foreverlove, dat Ledikant hebben wij ook nog gehad. Van ikea, de Gulliver!
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem316

Bericht 15 Mei 2016 01:08

Re: samen slapen

Maar even een vraag uit interesse; hoe dien jullie dat met intiem zijn dan?
<<

anoniem196

Bericht 15 Mei 2016 07:00

Re: samen slapen

Bank, douche :smile:
Of je kindje even in zijn /haar eigen bedje leggen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron