Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zit niet lekker in mijn vel.

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mei 2016 23:19

Re: Zit niet lekker in mijn vel.

CBL: ik lees dat je het gevraagd hebt en dat je eerder weg mag. Super fijn dat het nu opgelost is!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2016 04:36

Re: Zit niet lekker in mijn vel.

Tabbie schreef:CBL: ik lees dat je het gevraagd hebt en dat je eerder weg mag. Super fijn dat het nu opgelost is!


Hee ja, ik heb in alle consternatie daar gewoon overheen gelezen.

Wat fijn CBL!
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mei 2016 11:47

Re: Zit niet lekker in mijn vel.

JustMeDaan schreef:Maar daar kies je toch voor? Ik werk ook onregelmatig, heb nooit een ritme. En dat werk loopt ook elke dag uit, dat is nu eenmaal als je met mensen werkt.


Daar heb ik niet echt voor gekozen. Ik weet ook wel dat het uit kan lopen, maar standaard elke dag 3 uur is niet normaal. Zou jij dat wel normaal vinden?
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mei 2016 11:53

Re: Zit niet lekker in mijn vel.

Guattari schreef:
Marin schreef:Ja dat ben ik met je eens. Anderzijds vind ik ook dat je niet bang moet zijn voor je leidinggevende. Dit móet bespreekbaar zijn. Kans is dat dat het niet is, dat de leidinggevende dit niet pikt en dus haar contract niet verlengd. Maar ik vind dat meer over hem zeggen dan over Cbl. Sorry maar ik vind echt dat zij dit bespreekbaar kan maken. Ja, ze heeft een contract ondertekend waarin stond dat het werk af moet, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit is wat cbl verwacht had.


Snap je punt, maar ook al zegt het meer over de leidinggevende dan over CBL; CBL moet inkomen hebben en behouden. Dat maakt het zo vervelend.


We redden het net met mijn mans salaris, maar het is beter als ik ook werk. Ik weet dat de kans bestaat dat mijn contract niet verlengd wordt en ik denk dat ze dat ook niet gaan doen. Vind het heel sneu dat ze niet wat medeleven tonen mbt mijn ziekte en ik ga ook zeker vragen mocht dat zo zijn waarom ze het niet verlengen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Mei 2016 12:37

Re: Zit niet lekker in mijn vel.

*laat maar*
2015 💙
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 13 Mei 2016 23:48

Re: Zit niet lekker in mijn vel.

Maar wat voor CAO werk je in dan, CBL? Ik ben benieuwd wat voor bond een CAO met dit soort voorwaarden sluit? En ja, ik sluit ook CAO"s :)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 14 Mei 2016 11:44

Re: Zit niet lekker in mijn vel.

caribbeanlover schreef:
JustMeDaan schreef:Maar daar kies je toch voor? Ik werk ook onregelmatig, heb nooit een ritme. En dat werk loopt ook elke dag uit, dat is nu eenmaal als je met mensen werkt.


Daar heb ik niet echt voor gekozen. Ik weet ook wel dat het uit kan lopen, maar standaard elke dag 3 uur is niet normaal. Zou jij dat wel normaal vinden?


Daar ben je mee akkoord gegaan toen dat al zo ging in je proeftijd sowieso omdat in je contract staat tot einde werkzaamheden.

En ja als ik maar 5 uurtjes zou werken en er zouden er 3 telkens bijkomen zou ik daarmee akkoord gaan. Immers is 8 uur een normale werkdag en zou je dan nog 'maar' 24 uur werken. Ik werk sowieso 32 per week kan later altijd nog minderen. Nu werk ik wat ik zoveel mogelijk voor het geld. En in de zorg betekend dat ook wel eens weken van 44-50 uur omdat je bijvoorbeeld 6/7 dagen achter elkaar werkt. En dat mag gewoon. En ik heb artrose in mijn rug op mijn 30e. Best ernstig zelfs maar stil zitten word het ook niet beter van. Met hulpmiddelen van de fysio kan ik mijn werk gewoon volledig klachtenvrij uitvoeren. Maar daar moet je zelf wel actie op ondernemen.
D. 💙14-01-2019💙
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers