Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Contact met ex (en kinderen)

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Mei 2016 15:24

Re: Contact met ex (en kinderen)

Kira schreef:Ik vind dat ook erg kinderachtig Caro, en ze heeft eigenlijk ook nog alleen zichzelf ermee. Jammer is dat, de ex van mijn vriend is ook zo. Die zegt mij gewoon niet eens iets als ik toevallig bij mijn vriend ben en ze komt dochter brengen. Dochter heeft er last van, want ze zegt zelf dat ze het niet leuk vindt dat mama niks tegen mij zegt... Ook als ik haar tegenkom bij school bijvoorbeeld, ik zeg altijd netjes gedag maar ze zegt niks terug.


Nou ja, ik vind het niet zozeer kinderachtig. Ik vind het jammer, jammer omdat het onnodig ingewikkeld wordt. MAar ik ben ervan overtuigd dat ze geen kwade wil heeft maar gewoon de capaciteiten niet heeft. En daar kan ik moeilijk over doen, maar daar schiet helemaal niemand iets mee op. WE moeten gewoon een manier vinden om daarmee oom te gaan.
Ik vind het belangrijker dat de kinderen goed verzorgd worden en te eten hebben, goede kleding hebben. Dát vind ik belangrijker (En omdat ze niet met geld om kan gaan, is er dus geregeld geen eten en geen kleding).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Mei 2016 15:26

Re: Contact met ex (en kinderen)

Overigens vind ik dat normale omgangsvormen er ook gewoon bij horen. Jij kan er ook niks aan doen dat je iets met haar ex bent begonnen.
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mei 2016 15:28

Re: Contact met ex (en kinderen)

Ja lastig is dat he, met dagen is de ex van mijn vriend niet lastig. Ze is alleen makkelijk met dochter bij mijn vriend laten, ze plakt er zo nog twee dagen aan vast als het uitkomt en vriend is vrij toevallig. In vakanties ook, dan komt het voor dat dochter zo 3/4 dagen langer bij hem is dan in eerste instantie is afgesproken. Niet erg hoor, maar als vriend dan eens wil ruilen moet ze eerst in haar agenda kijken, er uitgebreid op terug komen en dan kan het wel.
Ze heeft een vriend zonder kids dus die nemen het er lekker van, denk ik dan.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 12 Mei 2016 15:30

Re: Contact met ex (en kinderen)

Ik zou gewoon blij zijn met het contact dat ze hebben Elza. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was, zaterdag word ik 30 en ik zie er elk jaar tegenop om mijn beide ouders tegelijkertijd in mijn huis te hebben. Gewoon omdat het zo'n geforceerde boel is en ik steeds weet wanneer de een zich ergert aan de ander. Dus bekijk het maar gewoon vanuit de kinderen. Zij hebben niet gevraagd om deze situatie dus is het voor hen het fijnst als het zo ontspannen mogelijk is.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 13 Mei 2016 08:24

Re: Contact met ex (en kinderen)

Caro, het is hier geen jaloers gevoel dat ze dan even bij elkaar zijn, en als ouders iets regelen voor hun kind. Ik had juist het gevoel dat ik daarin net zoveel betrokken werd. Het was meer een viereenheid.
Zijn ex komt de kinderen net zo goed halen als ze alleen bij mij zijn, het maakt haar niet uit of ze de kids naar mn vriend brengt of dat alleen ik thuis ben.
Het zal het meer zijn dat ik dat allebehalve gewend ben. Kijk, zoals het tussen mij en ex (en zn vriendin) gaat is ook niks, maar kan ik niet veel aan doen. En ja, ik vind het fijn dat het bij vriend en zijn ex anders gaat. Alleen moet ik daar wel aan wennen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Mei 2016 08:37

Re: Contact met ex (en kinderen)

Ik zou het echt koesteren hoor! Zo fijn zoals het bij jullie gaat, altijd fijn dat er gewoon voorbeelden zijn waarin iedereen normaal en leuk met elkaar omgaat.

Hoezo kan je er niks aan doen hoe het met je ex gaat?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 13 Mei 2016 11:31

Re: Contact met ex (en kinderen)

Omdat ik mn best doe, maar er vanuit hun kant niet meer komt dan hoi. Iets vertellen over e komt ook weinig voor, dat moet ik echt vragen. Enz
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 14 Mei 2016 08:15

Re: Contact met ex (en kinderen)

Geen Kids hier, maar ik wil effe reageren op Caro. Ik vind je instelling en meningen hier altijd erg goed. Meestal erg respectvol.

Ik hoop zelf deze situatie niet mee te hoeven maken. Gezien ik nog geen kinderen heb (twijfel of ik en mijn huidige partner het wel aankunnen) speelt het niet.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron