Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Domme positiebroekenvraag

<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 12 Mei 2016 06:55

Re: Domme positiebroekenvraag

Toen mijn buik dikker werd zakte de buikband niet meer af, ik deed dan gewoon een hemdje over de buikband en dan een T-shirt aan. Daarnaast droeg ik eigenlijk altijd een riempje, dus echt afzakken kon de broek niet, hooguit de buikband.
Maar op de echt hete dagen droeg ik thuis een jogging shortje ( geen positie) en als ik op pad ging vaak een maxi zwangerschaps jurk of van die stretch jurkjes. Op mijn werk hebben we gewoon airco dus had ik dat probleem niet. Een "hotpants" met buikband begreep ik ook nooit helemaal, die buikbanden zijn al heel warm, laat staan als hij buiten ook nog eens 30 graden is.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Patsy

Bericht 12 Mei 2016 07:45

Re: Domme positiebroekenvraag

Underbelly's idd! Werkt perfect. Ik had één van het eigen merk van Prenatal.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Mei 2016 08:05

Re: Domme positiebroekenvraag

Ze hebben bij de Prenatal positie broeken met licht grijze band. Misschien is dat wat?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Mei 2016 08:38

Re: Domme positiebroekenvraag

Zo'n broek met hoge band is toch veel te warm voor de zomer? Moet er niet aan denken, zo zweterig lijkt me dat. Ik zou die broeken bewaren voor de winter en in de zomer voor broeken zonder hoge band gaan
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Mei 2016 08:40

Re: Domme positiebroekenvraag

#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Mei 2016 09:00

Re: Domme positiebroekenvraag

Urban Naked schreef:Zo'n broek met hoge band is toch veel te warm voor de zomer? Moet er niet aan denken, zo zweterig lijkt me dat. Ik zou die broeken bewaren voor de winter en in de zomer voor broeken zonder hoge band gaan

Ja nou dat weet ik dus allemaal nog niet, ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik kan niet uit ervaring spreken :wink:
Als ik vrij ben bij heel warm weer kan ik natuurlijk gewoon een hemdje en een shortje aan, of een luchtig jurkje. Maar op mijn werk in de airco is dat echt te koud. Dus ik kan me voorstellen dat ik dan wel gewoon een positiebroek aan trek met een shirtje. Ik weet 't nog niet, maar dat denk ik. Die broek van Asos die jij post ziet er wel fijn uit, dat ga ik eens proberen. :)

Dee, ik heb vandaag zo'n positiebroek aan die ik van een vriendin heb gekregen, van Love2Wait. Met een lichtgrijze band dus. Maar die zag je toch ook wel zitten door m'n shirtje heen. Misschien moet ik me er ook maar gewoon overheen zetten, mijn man zei dat 't niet storend was (vond ik zelf wel), ik ben nu eenmaal zwanger en het is nou eenmaal zo dat ik positiebroeken draag.

♥♥
<<

Anoniem236

Bericht 12 Mei 2016 09:56

Re: Domme positiebroekenvraag

Ik zorgde ervoor geen doorschrijnende shirtjes aan te doen. Ik had een witte, en tot mijn ergenis deed ik het hemd over de buikband,maar dat zat idd niet lekker
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Mei 2016 11:09

Re: Domme positiebroekenvraag

Ja snap ik ook Elliot. Je zet je eerste schreden in de wondere wereld van positiebroeken :)
#teammaple🍁
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Mei 2016 12:18

Re: Domme positiebroekenvraag

Ik vind zo'n lage band dus echt niet lekker zitten. Ik zweet lekker verder in mijn hoge band.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem193

Bericht 12 Mei 2016 14:26

Re: Domme positiebroekenvraag

De kleur van de band past bij de broek. Dus dat wordt lichtere broeken kopen, dan krijg je ook lichtere banden.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Mei 2016 14:33

Re: Domme positiebroekenvraag

Spencer schreef:Ik vind zo'n lage band dus echt niet lekker zitten. Ik zweet lekker verder in mijn hoge band.


Dit had ik ook te veel druk op mijn onderbuik.
2015 💙
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Mei 2016 16:22

Re: Domme positiebroekenvraag

Mijn vet wordt juist zo goed verstopt door die hoge band haha. Denk dat ik deze broeken gewoon blijf dragen als ik bevallen ben :)
R. 2013
D. 2016
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 12 Mei 2016 22:34

Re: Domme positiebroekenvraag

Thunder schreef:
Yadira schreef:
Elliot schreef:Marin, ik weet niet waarom ik zo neurotisch ben met hemdjes, ik voel me echt naakt als ik alleen een bh onder een shirt aan heb. Voor mijn gevoel valt het shirt ook wat mooier over m'n boobs met een hemdje eronder. Het gaat me dus niet alleen om de blote buik/rug. En daarbij kriebelt die band enorm op m'n buik als ik er geen hemdje onder doe, ik heb er zelfs een beetje uitslag van telkens (soms doe ik m'n hemdje er dus wel alleen overheen). Ik ben een beetje moeilijk :P

Haha ik heb dat ook hoor. Ik draag altijd een hemdje, hoe warm het ook is. Ik vind het echt verschrikkelijk om onder een shirtje direct in m`n BH te zitten.

Gelukkig! M'n man verklaard me altijd voor gek met m'n dubbele hemdjes. Haha!


Mijn man draagt zelfs weer of geen weer altijd en overal een hemd onder :smile:
En ik ook maar dan vaak wel een corrigerende :P
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Mei 2016 13:43

Re: Domme positiebroekenvraag

Ik zag net ergens een folder van bellyfashion.nl die hebben ook een winkel in Zoetermeer
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 13 Mei 2016 14:16

Re: Domme positiebroekenvraag

En de buikband 1x dubbelvouwen?
<<

Anoniem280

Bericht 13 Mei 2016 14:18

Re: Domme positiebroekenvraag

Grappig eigenlijk dat iedereen zo'n broekband anders draagt.
Ik vond het juist niet lekker zitten wanneer ik iets onder de band had zitten. Vond dat te strak zitten op de 1 of andere manier.
Je zou ook effen losse banden kunnen bestellen? Dan valt de broekband niet meer op.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers