Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke app's

<<

Anoniem255

Bericht 01 Sep 2013 18:15

Leuke app's

Wat zijn leuke app's voor een pienter meisje van 3½?
Ze maakt graag puzzels, maar de meeste puzzle app's zijn in eerste instantie gratis en zodra alles is uitgespeeld tot aan de slotjes moet je gaan betalen....

Kleuren en memory heb ik er al op staan.
Iemand nog echte aanraders?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Sep 2013 18:18

Re: Leuke app's

Is het een bezwaar dan om ervoor te betalen? Ik snap dat je liever gratis apps hebt, maar de meeste echt leuke apps kosten nou eenmaal geld.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem255

Bericht 01 Sep 2013 18:20

Re: Leuke app's

Als iemand een echte goede aanrader heeft wil ik er best voor betalen.
Maar ik ga niet betalen voor iets waarvan ik me afvraag of het leuk is....
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 01 Sep 2013 18:22

Re: Leuke app's

De duplo app! Er zijn er 2 van.
Zin heel leuk!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 19:41

Re: Leuke app's

Niet echt leerzaam maar wel erg leuk, alle spelletjes van Toca Boca ( ze kosten iets van 1.79 maar R speelt ze echt enorm veel)
<<

Anoniem 82

Bericht 03 Sep 2013 09:08

Re: Leuke app's

Zappelin is wel leuk, en gratis. Toca boca is super, er zijn een paar die een beperkte versie hebben die gratis is. Verder ben ik ook nog aan het zoeken, onze oude apps waren verder niet heel boeiend meer en nu is de Ipad opnieuw geconfigureerd en zijn we alles kwijt. Iemand nog meer tips?
<<

Anoniem115

Bericht 03 Sep 2013 09:20

Re: Leuke app's

Dr. Panda heeft meerdere spellen.
Onbetaald kun je niet overal heen, maar het is voor hun leuk en leerzaam
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 03 Sep 2013 09:23

Re: Leuke app's

Ja, ik heb ook de betaalde versies van Dr. Panda. Beautysalon, Supermarket, Hospital en Daycare. Er zijn er nog meer, maar ik ga ze er niet allemaal tegelijk opzetten, dan wordt het wel duur. Als ze deze zat is zien we wel verder.

Pepi Tree en Pepi Bath zijn ook heel leuk, schattig getekend ook.

Er zijn ook heel veel van die apps van ABA dat je twee plaatjes naar elkaar moet slepen die bij elkaar horen, of een van de vier moet aantikken die er niet bijhoort. Die zijn vaak wel gratis, die vindt Yrsa ook wel leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem5

Bericht 03 Sep 2013 12:20

Re: Leuke app's

Voor puzzels heb ik cars puzzle voor ze gedownload, kun je uit verschillende aantallen stukjes kiezen (max 100) en in de app staan alleen heel veel cars puzzels, maar ik heb ook tig afbeeldingen van thomas, princessen, woezel en pip, strawberry shortcake, little pony, chuggington etc google opgeslagen en die kun je ook openen met de cars puzzle app, via je fotoalbum (open gallery in de app). Mijn kinderen zijn er echt gek op en vonden her vooral leuk om niet steeds dezelfde puzzels te hoeven maken.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 03 Sep 2013 14:14

Re: Leuke app's

Ik had durven zweren dat ik hier al gereageerd had, maar blijkbaar niet, dus doe het gewoon nogmaals :)

Maar de apps van baby bus!!! http://www.baby-bus.com
Zijn wel in het engels, maar bij 90% van de spellen maakt dat niet uit. Zijn echt tientallen verschillende spellen, allemaal volledig en gratis. Echt SUPER leuk!
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers